Sådan Stop Dating med en pige

Ingen har sagt det, at give ud på en pige ville være sjovt - eller let. Men hvis du planlægger det, skal du bryde nyheden så forsigtigt som muligt og undgå at forårsage unødvendige skader, du vil kunne fortsætte uden at føle meget smerte eller lidelse. Så hvordan slutter du dit frieri med en pige uden at føle sig forfærdeligt? Læs videre for at finde ud af.

trin

Del 1
Blæser en plan

Billede med titlen Dump Girls Step 1
1
Tænk på, hvad du vil sige. Hvis du i det mindste bryr dig om pigen, så skal du bruge lidt tid på at finde en måde at give hende de dårlige nyheder så godt du kan. Hvis du ikke planlægger dig i forvejen, kan du ende med at skade pigen ved et uheld endnu mere ved at forvirre hende eller simpelthen lyde som en idiot utilsigtet. Det er ikke nødvendigt at øve hvert ord, men du skal have en følelse af, hvad du vil sige for at afslutte forholdet og hvilken grund du vil give for at gøre det. Her er nogle ting du kan sige:
  • "Jeg er ked af det, men jeg tror ikke, at tingene virker for os. Jeg har lyst til, at vi bliver forskellige mennesker, og vi finder ikke en måde at få forholdet til at fungere."
  • "Det er virkelig svært at sige, men jeg tror, ​​vi skal afslutte vores forhold. Jeg ved, at vi begge er ulykkelige på et tidspunkt, fordi vi ikke er rigtige kompatible, og vi skal fortsætte."
  • "Vores forhold virker ikke mere, jeg har brugt meget tid på arbejde, og du er så travl med dine andre venner, at vi ikke har lavet vores tid sammen, jeg synes det er for sent at gå tilbage."
  • Billede med titlen Dump Girls Step 2
    2
    Afslut personligt, hvis du er ligeglad. Hvis pigen betyder noget for dig, gør du det høfligt at afslutte det personligt. Hvis du gør det ved sms eller e-mail, bliver det den evige idiot, der ikke kunne frembringe modet til at opgive sin kæreste som mand. Mens du måske oplever øjeblikkelig lettelse ved at trykke på "send" -knappen, vil konsekvenserne af dine handlinger ikke være den nemme vej ud. Giv pigen en chance for at lytte til dig og få en samtale om adskillelsen. Hvis du bekymrer dig om hende så vil du have hende til at have en reel chance for en lukning.
    • Den eneste grund til, at du ikke ender med pigen, er hvis du er i langdistancelation, og du vil ikke se hinanden i et stykke tid. I så fald er det bedre at ende op med telefonen end at vente til næste gang du mødes.
  • Video: You Know You are Dating a DANISH Woman When...

    Video: Dating Tips til første Date piger, ikke se!

    Billede med titlen Dump Girls Trin 3
    3
    Vælg den rigtige tid. Der er ikke en ideel tid til at bryde op med nogen. Uanset hvad vil personen blive forstyrret, stresset og muligvis vred. Du kan dog minimere skaden lidt ved at vælge en tid, hvor pigen ikke har noget at gøre bagefter, og når du ved, vil hun ikke blive yderst stresset på grund af en vigtig test / spil / interview næste dag. Hvis du vælger en tid, hvor hun er mindre tilbøjelig til at stress, vil det gøre det lettere for hende at forstå meddelelsen.
    • Hvis hun er konstant stresset, og der sker meget hele tiden, lad det ikke forsinke slutningen i lang tid - prøv bare at finde en dag, hvor hun er mindre stresset end normalt, hvis du kan.
  • Billede med titlen Dump Girls Step 4
    4
    Vælg det rigtige sted. Din første prioritet er at vælge et stille, afsondret sted, hvor du ikke har chancen for at møde nogen, du kender. Prøv derefter ikke at vælge et sted, der betyder meget for dig, som bænken hvor du først kyssede eller din yndlingsrestaurant. At bryde hende ind i et vigtigt sted for dit forhold vil kun gøre smerten værre. Vælg bare et sted, der er roligt, neutralt og så romantisk som muligt. Hvis du tager hende i lang gåtur gennem en rosenhave eller en strand, så ja, adskillelsen vil forbløffe hende.
  • Billede med titlen Dump Girls Trin 5
    5
    Hold dig kølig ved at ringe hende til at forlade. Du må ikke handle for alvorligt eller desværre ved at spørge hende om hun er gratis senere. Bare hold dig kølig og spørg, om den bliver tilgængelig senere. Du kan sige "Jeg vil gerne tale med dig om noget", men det vil være ret indlysende, at du har dårlige nyheder, så hvis du kan, hold det lidt vagt. Dette betyder ikke, at du helt overrasker hende, men at du ikke bør irritere hende længe før samtalen eller hun vil have samtalen på dine vilkår, og du kan ikke være forberedt.
  • Del 2
    Tiden for samtale

    Billede med titlen Dump Girls Step 6
    1
    Kom til det punkt. Du kan sige noget godt eller spille chit-chat først, men forlæng ikke smerten. Efter et øjeblik eller to, når du og pigen er komfortable, sig bare, at du vil afslutte forholdet. Jo længere du bliver der, jo mere nervøs vil du være, og jo mere sandsynligt vil du være at miste din vej. Hvis du smider væk, tal i 20 minutter, før du er færdig med det, det kan forvirre dig. Bare tag en dyb indånding og fortæl hende, alt er færdigt så godt som muligt. Her er nogle ting du kan sige:
    • "Jeg er ked af at sige, at jeg tror, ​​at vores forhold er nået til en ende. Vi ville begge være lykkeligere, hvis vi gik videre."
    • "Dette forhold virker ikke længere for mig. Jeg ved, at vi har prøvet alt, og det bliver bare ikke bedre."
    • "Det kan ikke være en overraskelse, at jeg ikke har været glad i dette forhold i et stykke tid. Jeg bryr mig virkelig om dig, men jeg tror ikke, vi skal forlade mere."
  • Billede med titlen Dump Girls Step 7


    2
    Lad hende se, at du er ondt også. Hvis du ikke har noget imod, så er der ingen grund til at forfalske det. Men hvis du virkelig blev ked af adskillelsen, så sørg for at hun ser det. Kig ind i hendes øjne, tal langsomt og lad hende se smerten i dit ansigt. De fleste mennesker tror ikke, at den færdige person også føler smerte i en adskillelse, men begge lider faktisk. Hvis hun indser, at du ikke gør en nem og pludselig beslutning, der ikke betyder noget for dig, kan hun forstå, hvad du mener.
  • Billede med titlen Dump Girls Step 8
    3
    Lad hende tale. Hvis du bekymrer sig om pigen, giv hende den respekt, hun fortjener, og lad hende fortælle dig, hvordan hun føler, stiller spørgsmål og deler hendes følelser. Hun vil bare gerne græde og blive ked af det, og det er godt. Hun kan begynde at forbande og blive vred - i hvilket tilfælde kan det være nødvendigt at opsummere ting. Hvis hun snuble om det samme igen og igen, så kan du skære hende, men hvis hun virkelig vil dele dine følelser, og du er meget ked af det, så vær så venlig at lade hende tale med dig.
    • Hun vil nok have nogle spørgsmål til dig, og du kan bestemme, hvor meget du vil forklare.
  • Billede med titlen Dump Girls Step 9
    4
    Forklar så meget som du vil. Hvis du nogensinde har forelsket dig i nogen eller er klar over, at pigen er helt kedelig, kan du gøre hende til en fordel og ikke fortælle hende alt. Men hvis du føler, at hun fortjener en ærlig forklaring på, hvad der virkelig gik galt, så svar på hendes spørgsmål og forklare sammenbruddet mere detaljeret. Bare husk at du bare skal fortælle pigen ting, du er behagelig at sige, og jo jo mere du siger, desto mere smerte kan det medføre. Find en balance mellem at være ærlig og beskytte pigen.
    • Faktisk vil det kun praktisere en anden version af "hvorfor?" flere gange - når du føler, at du ikke længere kan give ham ny information, kan det være tid til at afslutte emnet.
  • Billede med titlen Dump Girls Trin 10

    Video: How Girls Get Ready...

    5
    Hold dit ord. Du er kommet for at gøre af med pigen, så tag dig ikke ud derfra og beslutter at fortsætte med at danse, men for at sortere ting ved at love at du bare vil tage en pause i en måned eller som du vil danse, men i et åbent forhold. Pigen kan blødgøre dit hjerte som sødt, trist eller vedholdende som hun er, men du kan ikke lade hende ændre sin oprindelige spilplan. Hvis du har besluttet at afslutte det, skal du have haft en god grund, så følg det.
    • Derfor skal du holde samtalen så kort som muligt. Jo længere du er hos hende, jo mere sandsynligt er du at ændre dit sind.
  • Billede med titlen Dump Girls Step 11
    6
    Vær ikke en idiot. Du må ikke ødelægge dit ry ved at være en idiot med pigen. Selv om hun gør noget for at skade dig, eller hvis du bare er træt af hende, er der ikke behov for at være for dårlig eller såre hende fordi du ikke har lyst til at danse længere. Du vil have hende til at gå med et relativt godt indtryk af dig, så hun fortæller ikke alle pigerne, at du bør undgås for enhver pris. Hvis du føler nogle ubehagelige ord, der kommer ind, bider tungen.
  • Billede med titlen Dump Girls Step 12
    7
    Hold talen kort og sød. Jo mindre tid du bruger på samtalen, desto bedre. Når du siger din del, og hun siger, hvad du mener, er der ikke behov for at fortsætte der, føler dig trist og lader følelsen af ​​længsel fremstå. Dette vil kun få dig mere smerte, få dig til at genoverveje, hvad du gjorde, og gøre dig endnu mere trist og forvirret. Du bør ikke stoppe pigen og gå væk, men hvis du føler, at begge allerede har sagt alt, hvad de har brug for at sige, og bare gentager sig, så skal du forlade.
    • Hvis du virkelig tror, ​​at pigen vil forsøge at fortsætte, skal du have en rimelig undskyldning for at forlade på forhånd.
  • Billede med titlen Dump Girls Step 13
    8
    Prøv at ende med en positiv bemærkning. Selv om pigen ikke går væk og tror at du er den bedste fyr på planeten, bør du få hende til at forlade uden at tro at du er en forfærdelig person. Sig farvel som en gentleman, sig noget godt og prøv at smile. Hvis du er inde i et sted, skal du holde døren til hende, når du tager afsted. Gå ikke væk væk efter at have slået fornærmelser, eller hun vil redde det. Du vil have hende til at forlade forholdet med et positivt indtryk, ikke?
  • tips

    • Vis positivt kropssprog.
    • Se trist, og hun bliver blødere med dig.
    • Undskyld altid. Altid!

    advarsler

    • Du kan få et virkelig dårligt resultat, fordi hver pige er anderledes, når hun tager en ud - nogle er triste, nogle vrede og vanvittige, men få er glade.
    • Du kan tage et slag i ansigtet.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com