Sådan forveksles nogen

Dette er for folk, der tror, ​​at der deltager i en improvisational komedie, er meget intetsigende, og at hverdagen kræver et krydderi. Vælg øjeblikket og målene smart, eller du kan udvikle et dårligt ry med dine kolleger, klassekammerater eller metroborgere klokken 8.

trin

Metode 1
Ved hjælp af forvirrende taktik

Billedbetegnelse Forvirre nogen Trin 1
1
Brug lange og komplicerede sætninger. Forbered dem på forhånd, så du kan sige dem hurtigt, som om de var en del af en naturlig samtale. Disse sætninger og ord giver mening, men mange mennesker vil ikke være i stand til at ophæve betydningen. Her er nogle, som du kan tilpasse til andre emner:
  • "Jeg ville ikke tale med dig om det, hvis jeg ikke tror, ​​jeg ikke var alene i mit synspunkt." (En unødvendig mængde negativ, hvilket betyder "Jeg tror, ​​vi er enige")
  • "Regeringens planer om at rejse skatter blev besejret." (Ordet "regering" og ordet "planer" kan være to dele af talen, og lytteren skal ændre sin fortolkning i midten)
  • "Penge er bedre end fattigdom, selvom det kun af økonomiske årsager." (En nonsens sandhed)
  • Billedbetegnelse Forvirre Nogen Trin 2
    2


    Lav referencer til uklare links. For eksempel sige "Det minder mig om rummet af tidligere kollega ven Hund min far." Du kan lave disse forbindelser eller spore egentlige stier til venner eller familie, du kender. Hvis du ønsker at udløse en mild overraskelse eller Skrat, dette er en god taktik at vælge imellem.
  • Billedbetegnelse Forvirre nogen Trin 3
    3
    Brug komplekse ordforråd. Udvid dit ordforråd og praksis løsner unødigt lange eller uklare ord i en samtale. Dette er mere sandsynligt at arbejde sammen med folk, der ikke kender dig godt eller ikke har et ordforråd, der er større end dit. Her er nogle eksempler på sætninger:
    • "Det er en god ide, men kan du lave en iteration om excogitationen?" (Kan du tænke mere om det igen?)
    • "Jeg blev ført væk her, men jeg havde en behagelig oplevelse." (Jeg kom her på et indfald, men jeg havde en god tid)
  • Billede med titlen Forvirret Nem Trin 4
    4
    Lad os have en indvendig vittighed med nogen. Når du er i en gruppesamtale, skal du vælge et af de personer, du taler med, og fungere som om du to vidste en utrolig hemmelighed. Af og til, når en anden person foretager en fælles observation, skal du vende til den valgte person og grine, blinke eller pikke.
    • Dette fungerer bedst, hvis den anden person er en joke, men med praksis og finesse du kan føre en samtale på et hurtig bevægelse nok, at en utilsigtet mål ikke har en chance for at benægte intern joke.
  • Video: EL SECRETO del "Mago Illuminati" David Copperfield para aparecer un
    Del på sociale netværk:

    Relaterede

    © 2024 HodTari.com