Sådan skriver du en musik til din kæreste eller din kæreste

Måske er din kæreste eller kæreste trist, fordi du ikke kan udtrykke dig godt til ham. På grund af dette vil du vise din kærlighed uden en computer eller et klichékort. At skrive en sang til den, der elsker, kan vise ham, at han tog sig tid til at tænke over sine følelser og gøre dem til et kunstværk.

trin

Billede titel Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 1
1
Undersøg dine følelser om din kæreste / kæreste. Føler du dig ... kærlighed, empati, taknemmelighed, jalousi, vrede osv.? Hvad forårsager det i dig? Hypnotiserer du dig, lammer dig, får du lyst til at hoppe ud af en klippe? Et eksempel på dette kan være: "Når du ser i mine øjne, finder jeg dig i tågen, jeg ser dit ansigt, dit hår, din hud, og jeg er forelsket igen."
  • Billede med titlen Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 2
    2
    Hvad synes du om kærlighed? Elsker, kan lide, ved ikke, kan ikke lide, hader osv.? Analysér dette mere dybt, end du generelt ville. Et eksempel på dette kan være, "Han svømmer for min sjæl, ekko i gangen, som jeg måske ved, hvornår vil vi miste alt?"
  • Billede med titlen Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 3
    3

    Video: 1920x1080

    Indarbejde hvordan du føler om kærlighed med, hvordan du føler om din partner. Hvis du føler kærlighed og lidenskab for ham, men ikke er sikker på den første, kan du gøre noget som: "Jeg ved, hvad jeg føler for dig, jeg ved ikke, hvordan man skal forklare, men jeg ved noget sikkert, jeg vil aldrig være den samme igen."
  • Billede med titlen Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 4
    4
    Beskriv din partner for dig selv og notér (dig det er nedskrive dine ideer, ikke?) med resten (sørg også for at bryde ind i sektioner som "Trin 1, 2, 3 ..."). Er han smuk, optimistisk, selvabsorberet, frække, excentrisk, fjollet, fluffy, sexet, attraktivt, konservativt, umuligt osv.? Et eksempel på dette er, "Du er så rigtig, så sjov, du minder mig om solnedgangen."
  • Billede med titlen Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 5


    5
    Beskriv hvilken type forhold du har. Er han en ærlig, venlig, sexet, men på en eller anden måde samtidig direktør eller bare let og sjovt? Et eksempel på dette er, "Vi kan ikke være perfekte, men det er det hele værd, når jeg ser dit utrolige smil."
  • Billede med titlen Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 6
    6
    Hvordan vil du gerne have din fremtid med ham? Kan du se dig selv leve med ham for evigt eller bare vil nyde øjeblikket med ham i dine arme? Et eksempel ville være: "Jeg er så fuldstændig, helt forelsket i dig, men jeg skal leve nu sammen med dig i aften, jeg er nødt til at blive her i øjeblikket med dig i aften."
  • Billede med titlen Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 7
    7
    Tross alt er du forelsket i den person? Dette bliver din endelige udtalelse: du elsker det. Et eksempel ville være: "Det eneste jeg kan sige er det ... Jeg er forelsket i dig."
  • Video: Tekkit med Gex EP 35 Hvordan i helvede !

    Billede med titlen Skriv en sang til din kæreste eller kæreste Trin 8

    Video: JEG HAR VERDENS SEJESTE KÆRESTE!!!

    8
    Sæt det hele sammen! Spørg dit bånd om hjælp til den musikalske del, som guitar, tastatur, bas osv. og synge for ham / hende, selvom du ikke gør det meget godt. Personen vil lide sangen, for ikke at nævne, at du havde modet til at synge for det i stedet for at forlade bandet sångeren (hvis du ikke allerede er eller hvis du ikke har en) gør det.
  • tips

    • Sæt ikke ting som: "Hvis du kunne rive mit hjerte ud og lægge det i dine hænder, ville jeg." Det er lidt broaching. Brug i stedet: "Pas på mit livs gave, mit hjerte i dine hænder." Det er meget mere attraktivt for ørerne og til hjertet.
    • Sig ikke eller hellere synge ting som: "Jeg vil elske dig hele natten, indtil morgen." Dette indebærer at gå meget hurtigere med ting, der forventer meget af din kæreste eller din kæreste. Prøv at sige noget som: "Dit kys er uimodståeligt, jeg længer efter din berøring af kærlighed, dine øjne er den mest uudholdelige, jeg mister mig meget i din kærlighed under solen, jeg savner dig, jeg vil have dig ..." . Igen lyder det meget bedre.
    • Forklar at du skrev dette til ham, og at hvert ord kom fra hjertet.
    • Vær ikke corny, men vær ærlig.

    advarsler

    • Hold dig ikke til meget følsomme emner som død eller noget.
    • Tag ikke for mange ting på og hold dig ikke til den seksuelle side, som Nickelbacks "Dyr" eller "Hæld noget sukker på mig". Det er okay at lave lyse hints, men ikke ligefrem, "Jeg vil knulle dig."

    Nødvendige materialer

    • Et hjerte og et sind fuld af ideer
    • En blyant eller pen
    • En kæreste / kæreste eller endda en crush eller en ægtefælle
    • Papir, selvfølgelig
    • Et band til at hjælpe med den musikalske del (medmindre du laver alt solo med en guitar eller noget)
    • En ærlig stemme
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com