Hvordan man skriver et dikt til en kæreste

For alle de piger derude, der vil vise, hvor meget de elsker deres kærester, hvilken bedre måde at gøre det end at skrive et smukt og lidenskabeligt digt?

trin

Skrivning af et dikt til din kæreste

Billede med titlen Skriv et dum til en kæreste Trin 1
1
Lav en skitse af hvad du vil have at udtrykke i sit digt. Dette kan være noget, som at lave nogle noter, skrive særlige øjeblikke, du vil medtage, eller et par sætninger / citater, du gerne vil bruge i dit digt.
  • Et eksempel ville være noget som: "Jeg elsker dig, fordi du er sjov, du får mig til at grine, og du er meget kærlig, husker du, hvornår vi mødte?" Jeg stjal din telefon, og du løb efter mig for at få det. Husk at dette ikke er dit endelige produkt, så det er okay, hvis dine tanker bliver lidt blandede. Bare sørg for at lægge alt, hvad du vil snakke på papir.
  • Billede med titlen Skriv et dum til en kæreste Trin 2
    2
    Vælg en diktestil, du gerne vil bruge. Det kan være et digt i stil med gratis skrivning (en der ikke er noget at rimme og der er ingen grænse for hvor meget man kan skrive ind. Denne stil vil nok være den nemmeste), et digt i stilen kaldet ballad eller endda et af disse digte som har et rim, der stikker til hovedet.
  • Billede med titlen Skriv et dum til en kæreste Trin 3
    3


    Lav et første udkast. Hvis du laver et digt i stil med fri vers, kan du bare skrive hvad der foregår i dit hjerte uden bekymring med hensyn til den stil du bruger til at skrive. Men hvis du ønsker at skrive et digt, der rimer og lyder godt, skal du prøve at planlægge, hvilke ord du vil bruge, og find derefter ord, der rymmer med dem. Her er et eksempel: "Jeg husker den solrige dag, da jeg gik og sad ved din side." Jeg sad og talte til dig uden at lægge mærke til tiden, for dit smil var værd det øjeblik. Derefter voksede vores venskab og alt jeg Jeg troede det var dig og mig. Dette blev snart noget stærkere, fordi din kærlighed kom ind i mit liv og gav mig held. Ingen måneder er gået, og du er stadig min ven, fordi det fortsætter hver dag med mig. Men nu er vi også et godt par, og denne historie er alt, hvad jeg nogensinde har ønsket. "
  • Billede med titlen Skriv et dum til en kæreste Trin 4
    4
    Når du har lavet det oprindelige udkast til dit digt, skal du dekorere det til et personligt præg! Skriv med dit brev smukkere, eller hvis du ikke har et meget pænt brev, skriv diktet med en smuk skrifttype på computeren! Udskriv det på noget smukt papir og tilføj nogle farver og klistermærker på det, eller måske læg det på en fotoramme for at give din kærlighed!
  • Billede med titlen Skriv et dum til en kæreste Trin 5
    5
    Giv det til ham! Det sidste trin er at levere digtet til din kæreste. Gør noget sødt, som at pakke det i en gaveæske eller sætte det i sin bil. Hvis du har adgang til hans hus, skal du lade det ligge på hans sengebord, så han kan finde den. Eller send digtet via mail til ham! Der er utallige måder at aflevere dit digt på og være meget kreativt! Jo mere indsats du sætter ind i det, desto mere vil det se, hvor meget du bryr dig om det, selv med de enklere ting.
  • tips

    • Brug ikke flydende lim, da det rynker papiret og giver et lidt sløvt udseende.
    • Ikke tilfældigvis send digtet til den forkerte fyr. Hvis du ikke er sikker på hans adresse, spørg bare om du kan tilbringe tid sammen i hans hus, og skriv derefter adressen hurtigt. Husk: Overraskelse er hovedelementet her!

    advarsler

    • Prøv at holde dette hemmeligt, da drenge elsker hemmeligheder!
    • Skriv ikke om noget, der kan skade dig, som "kan du huske den tid, du forlod mig?"
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com