Samfundet kan være skræmmende til tider. Måske skal du bare blande og forsvinde. Måske vil du bare ikke konfrontere nogen. Måske hader du bare samfundet.
Træk aldrig opmærksomheden på dig selv. Dette er nøjagtigt det modsatte af, hvad du forsøger at gøre.
2
Brug noget diskret. Prøv at undgå for stærke eller for mørke farver, da de kan tiltrække opmærksomhed. Prøv at bære rigtig almindeligt tøj. Et par jeans og en normal skjorte / skjorte er det perfekte par.
3
Undgå kontakt med øjnene. Dette skaber muligheder for social kontakt, som du vil undgå.
4
Du må ikke handle som om du gemmer dig. Dette rejser kun mistanker for dig.
5
Handle som om du er optaget Folk gider ikke, når du har travlt. Prøv at grumle noget som "Jeg er sent!". Se konstant på uret (sørg for at du rent faktisk har en).
Video: Trying Traditional Malaysian Food
6
Video: DET VÆRSTE OLIEUDSLIP I HISTORIEN
Hvis en ven er med dig, skal du tale med ham. Folk vil ikke straks komme ind på deres samtaler.
7
Ser frem til. At se direkte på bagsiden af personens hoved foran dig hjælper normalt med at gøre det utilgængeligt i en gang eller fortov.
8
Hold stilheden. Som hovedregel må du ikke tale, medmindre du er sammen med en ven. Undtagelsen er regel 5.
9
Føler utilgængelige. Hvis du virkelig ikke vil have nogen samtale, skal du sætte et grimt blik på dit ansigt og ikke virke åben for en samtale.
10
Undskyld mig. Hvis nogen taler til dig (en person, du ikke vil snakke med), gør en undskyldning. Eksempel: "Undskyld, jeg har allerede tjekket for at finde en ven. Jeg skal gå." Eller fortæl os, at din bus kommer.
11
Hvis du forsøger at undgå samtale, skal du høre musik på en enhed.
12
At sende tekstbeskeder offentligt, forhindrer undertiden også, at folk bliver involveret i dig.
13
Prøv at bruge falmede, slidte tøj. Folk har tendens til at lide dristige nye tøj samt lægge mærke til dem.
tips
Vær forsigtig med at bruge iPods, mobiltelefoner osv., Fordi du bliver mindre opmærksom på dine omgivelser og mere tilbøjelige til at blive offer for en forbrydelse.
Hvis det er solrigt udenfor, bære solbriller og fungere som om du læser en avis eller bog.
Du kan vågne op for alle andre og sammensætte et videokamera. Sent på aftenen, se optagelsen og læg mærke til de tøj, der almindeligvis ses i mængden.
På dagen for operationen, læg sminke på nok for at få folk til at tro, at din hud er en anden tone.