Sådan bringes kærlighed til forhold

Hvis du er ung, og du er i en forhold

, det kan være svært at vide, hvordan man gør det fremskridt. Dette burde hjælpe.

trin

Billede med titlen Bring Love Into A Relationship Trin 1
1
Være åben for elsker. Først og fremmest skal du være villig til at lade kærlighed indgå i dit forhold og give 100% kærlighed til gengæld.
  • Billede med titlen Bring Love Into Relationship Trin 2
    2

    Video: Narayana Mantra For Peace Happiness - VISHNU mantras Ashtakshara mantra ॐ Powerful Mantras PM 2019

    Skynd ikke at sige "Jeg mester dig. " Tag dig tid til at lægge mærke til, hvad du siger, og hvis det betyder noget. Medmindre du har lyst til at være et løfte, så fortæl det ikke!
  • Billede med titlen Bring Love Into A Relationship Trin 3
    3
    Vær sikker på at stole på, beundre og respektere den person, du er med. Kan du se dig selv for altid at være sammen med ham? Kan du virkelig tale med hinanden? Kan du være ærlig med ham og støtte hinanden? Har du meningsfulde samtaler? Mener du hinanden Forholdet er unik, alvorlig, langsigtet, moden, meningsfuld, har kærlighed, tillid, respekt og så videre? Hvis svaret er ja, så kan du være i bevægelse mod kærlighed.


  • Billede med titlen Bring Love Into A Relationship Trin 4
    4
    Vurder langsomt det fysiske aspekt af forholdet. Dette vil give dig tid til at udvikle andre aspekter af dit forhold. Såsom verbale, psykologiske, mentale, følelsesmæssige, affektive og andre former for intimacier / lukninger, der ikke har noget at gøre med den fysiske del.
  • Billede med titlen Bring Love Into a Relationship Trin 5

    Video: Kingslayer: how will Jaime's story end?

    5
    Lad ikke dit liv spinde helt rundt om personen. Din partner finder det sexet, at du har andre prioriteter. Det er et tegn på selvværd.
  • Billede med titlen Bring Love Into Relationship Trin 6
    6
    Hvis du ikke er klar til at sige "Jeg elsker dig", prøv i stedet "Jeg elsker når du..."eller" Jeg elsker din ... ".
  • tips

    • Lav tid til dig.
    • Bare stol på og lad ikke folk ødelægge dit forhold.
    • Når du er komfortabel med den person, skal du åbne dig og lade personen ind i dit liv.
    • Log ind / skabe obligationer på et dybere niveau (end den fysiske og andre) med den anden person - lad der være tid til følelser, psykologiske, mentale, verbal og andre intime og nærliggende født, vokse, udvikle , osv.
    • Tilbring også lidt tid alene.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com