Hvordan man bliver en ven i en kæreste

Nogle gange bliver gode venner gode elskere. Problemet er, at den anden person har brug for at føle sig det samme som dig. Du kan ikke få den person til at ønske dig på en mere intim måde - de begge har den samme hensigt og de samme ønsker. Så hvis du havde en epifoni og nu føler, at din ven pludselig er kærligheden i dit liv, skal du fortsætte forsigtigt.

trin

Metode 1
Arbejder med dine følelser

  1. 1
    Arbejd dine følelser, før du gør noget andet. Det er vigtigt at vide, at hans ændrede følelser i forhold til sin ven, er reelle, ikke bare noget midlertidigt, holdt sammen efter at have set en romantisk film eller at se andre venner sammen og blev til par. Denne erfaring er en reel punch i maven, hvilket efterlader den normale venskab tilbage og forestille dig sammen for evigt. Spørg dig selv:
    • Er det sandt? Eller vil jeg gerne have noget, jeg ved, ikke vil virke?
    • Har jeg det stærke at håndtere afvisning, hvis jeg foreslår et mere intimt forhold, og han afviser mig? Jeg tror, ​​at ting kan løses, hvis det sker?
    • Har han vist mig et tegn på interesse endnu?

Metode 2
Opdager hans nuværende "tilgængelighed"

  1. 1
    Vær sikker på at han er fri for enhver forpligtelse. Ingen brug "invadere" forholdet er han med en anden, siger, at han gør en fejl ved ikke at vælge ham i stedet for hende. Dette vil ikke kun være pludselige for ham, men det er muligt, at venskab ikke komme sig, hvis han betragter dette som en handling for at destabilisere den nuværende forhold er det.
  2. 2
    Hvis han er dating nogen lige nu, opgive. Opmuntre venskabet mellem dig. Hvis du stadig føler denne vej efter et par måneder, og han slutter forholdet til den nuværende kæreste, vil du være der for at hjælpe ham. Hvis han ikke afslutter forholdet, så skal du fortsætte venskabet. Bortset fra Hollywood-film er det ikke sejt at forstyrre din vens kærlighedsliv.
  3. Billede med titlen Gør en fyr en kæreste Trin 1
    3
    Hvis han for nylig har afsluttet et forhold, skal du finde ud af om han har overgået ex. Hvis han stadig føler noget for hende, vil du ikke være med ham, fordi du tænker på ex. Så hvordan finder du ud af det? Spørg ham! Gør dette tilfældigt som en del af dine daglige samtaler. Lad ham tale om de følelser, han har om hende, hvad enten det er dårligt eller godt. Lad ham afsløre, om han for nylig har mødt hende, hvis de stadig taler, og så videre. Hvis han stadig ikke har over det, skal han afsted. Hvis det er tilfældet, skal du overveje at det er "tilgængeligt" (med forsigtighed, selvfølgelig).
  4. Billede med titlen Gør en fyr en kæreste Trin 2
    4
    Hvis du for nylig havde en kæreste, skal du forlade din suitor stille og sige, at du har overgået din eks. Sikre ham, at du helt har overvundet denne person, der brød dit hjerte. Vær altid tænker på førstnævnte er en stor afskrækkende for alle, der er på udkig efter et forhold seriously- ingen ønsker drama eller skuffelser, der ledsager den. Så hvis din ven ønsker at vide, om du er til rådighed, og afklare din situation.


Metode 3
Revealing din interesse

Video: Hvordan Man Bliver En God Kæreste

Billede med titlen Gør en fyr en kæreste Trin 3
1
Giv din ven signaler om, at de er interesserede i ham. Lad ham vide, hvor meget du betragter ham, og hvordan du tror han ville gøre en stor kæreste til nogen en dag. Det er et subtilt signal, selvom det er indlysende nok for ham at forstå, at du tror, ​​han ville være en stor kæreste.
  • Billede med titlen Gør en fyr en kæreste Trin 4
    2
    Spørg ham ud. Men du behøver ikke overveje dette en-møde invitere ham til at se en film i biografen en nat som venner. Hvis de inviterer også dig, næste weekend, og du spørger om hans forhold igen, når du er klar, vil du være "få".
  • Video: Hvordan får man venner? - Skoleprojekt

    Billede med titlen Gør en fyr en kæreste Trin 5
    3
    Send ham en besked og email ham. Send tekstbeskeder og sjove e-mails, som han kan lide. Det er en fantastisk måde at styrke dit fremtidige venskab og forhold. Mænd vil føle, at de kan være sig selv, når de er sammen med dig. Ved at lade dig have det sjovt sammen, vil han vide, at du både er sjov og cool på samme tid.
  • tips

    • Kom ikke for pludselig for at fortælle ham dette. Han vil nok være bange og vil bare holde venskabet. Tag det let.
    • Vær ærlig og åben. I relationer, nogensinde vær ærlig og åben. Fortæl ham hvordan du føler. Det er det.
    • Tal med ham som om du stadig var en ven. Efter alt er du stadig - men nu har du taget et skridt videre.

    advarsler

    • Hvis det ser lidt ubehageligt ud, er det lidt tilbage.
    • Følg ham ikke.
    • Vær ikke for hurtig.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com