Håndterer kærlige følelser af din værelseskammerat

Du har endelig fundet nogen du kan leve med! Alt går godt, og pludselig finder du dig selv mere og mere tænker på din værelseskammerat, snakker altid om ham ... ops. Det er følelser, du ikke engang vidste, at de udviklede sig - det vil komplicere ting for at leve sammen. Eller ej? I denne artikel forudsættes det, at du og din værelseskammerat er af samme køn.

trin

Billedets titel Cope med romantiske følelser for din roommate Trin 1
1
Prøv at bekæmpe det. Du kan bare være taknemmelig og glad for at have fundet en person, med hvem du kan dele ikke kun køleskab og boligudgifter, men også gode tider, gode følelser og alt, hvad der går med det at have en god ven - hvem bliver som en af ​​familien. Nogle gange er det bare en overførsel af disse gode følelser, at du føler dig forvirret på denne person. Hvis du forsøger at drive dem ud, kan det virke - hvis det er virkelig en simpel overførsel af følelser. Hvis ikke ...
  • Video: Words at War: Lifeline / Lend Lease Weapon for Victory / The Navy Hunts the CGR 3070

    Billedets titel Cope med romantiske følelser til din roommate. Trin 2
    2
    Giv ham / hende hele tiden. "Skjul dig selv foran personen." Når du indser, at du har følelser for hende, begynder du at flirte uden fastholdenhed. Få din roommate at indse, at han er din "ideelle type", sød, sexet og venlig. Når venner med samme køn er han rundt, kommer han også på toppen af ​​dem. Hvis du flirter med dem, vil du skjule deres følelser for værelseskammeraten.
  • Billedets titel Cope With Romantic Feelings for din roommate Trin 3
    3
    Tryk på følelserne. Det er rigtigt. Bekæmp trang til at tilstå din kærlighed, i det mindste indtil du får et klart signal om, at han / hun føles på samme måde. Hold følelserne til dig selv. Mindst for nu.
  • Billede med titlen Cope med romantiske følelser for dit værelsekammerat Trin 4
    4
    Find ud af, om der er nogen chance for, at den anden person føler sig på samme måde om dig. Du vil ikke kunne gemme dine følelser for evigt. Start probing, som om du ikke vil have noget - brug din humor og hold lyset tændt. Når du hører et fingerpeg, forfølg det. For eksempel siger han: "Jeg er ikke tilfreds med mine forhold til kvinder." Du siger, "betyder det, at jeg har en chance?" Giv et blink og et smil. Men se på personens reaktion. Hendes kropssprog kan vise, om hun anser denne mulighed faktisk.
  • Billedets titel Cope With Romantic Feelings for din roommate Trin 5
    5


    Har ærlige samtaler, men fortsæt med at skjule dine følelser. Prøv at finde ud af, hvad han føler, gennem private og intime samtaler. At tale dybe sandheder til hinanden kan give spor om følelser. At være ærlig i disse samtaler kan give dig spor om den anden persons sande følelser.
  • Billedets titel Cope med romantiske følelser for din roommate. Trin 6
    6
    Aja. Ikke bogstaveligt, måske. Hvis du "krydser grænsen" og kysse sin kammerat, vil det være vanskeligt at krydse tilbage til et platonisk venskab - mange pinlige øjeblikke der ville ske, og du vil ikke se på samme måde på hinanden. Men hvis du er sikker på, at han / hun kan have de samme følelser, i hvert fald lidt, så kan tilståelse hjælpe på dette tidspunkt.
    • Eksempel: En pyjamasfest har forvandlet sig til en intim samtale i en atmosfære med behagelig musik og få lys. De to sidder i deres pyjamas og føler sig meget tætte. Igen lammer rummanden hendes forhold til sin partner. Før i andre lignende samtaler, da du jokede, at han skulle forsøge at danse dig efter afslutningen med hende, lod din ledsager slippe, at han endda ville overveje noget sådan. I dag, vent ikke. Når han siger noget som "Jeg tror ikke, hun respekterer mig, og jeg føler mig ikke mere om hende mere, skal jeg bryde op med hende?" Du skal svare, "Ja, og så skal du være hos mig." Han vil grine. Du siger: "Jeg er seriøs." Han bliver stille og begynder at se på dig. "Er du seriøs?" Du siger ja og siger, at du er vild med ham, og at han ville behandle ham bedre end kæresten han har. Se dybt ind i hans øjne og stå fast. Gør ikke noget underligt. På dette tidspunkt vil en af ​​følgende tre ting ske:
      • Han / hun vil grine og tænke på at du sjov. Ved at forsikre den person, du ikke lyver, vil han sige "Jeg er heteroseksuel", hvis du er af samme køn eller noget som "jeg er ikke tiltrukket af dig."
      • Han / hun vil fortsætte med at se på dig og sige, "Wow! Jeg anede ikke." Når du forsikrer hende om, at du er seriøs, og at du har lyst til det i lang tid, siger hun: "Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg føler mig om det. Kan du give mig lidt tid?"
      • Han / hun vil kramme dig og kysse dig lidenskabeligt. Du skal sige, "Åh, utroligt!" og hun siger: "Wow, incredible!"
  • Billedets titel Cope With Romantic Feelings for din roommate Trin 7
    7
    Lær at acceptere det platoniske forhold. Hvis ledsageren af, hvor meget der svarer til din tilståelse med en afvisning, har du intet andet valg end at acceptere. Vær venlige og forståelige, og forsikre din ven om, at du har haft disse følelser i lang tid, og at dette ikke har påvirket venskabet mellem dig. Det kan dog være bedre at give en lille afstand mellem dig, fordi du troede, at resultatet ville være et andet, og at analysere, hvordan denne nye virkelighed vil være. Men lad ikke afstanden er for stor, så at forholdet ikke er beskadiget diget - uanset hvor mærkeligt er stemningen blandt jer, bare komme over det og handle, som om alt var normalt. At lægge en fod foran den anden er i nogle tilfælde svært, men udseendet at alt er godt er normalt nok, så alting vil snart være godt.
  • Video: MARIE MOORE PISCES SEPTEMBER 24.2018 WEEKLY HOROSCOPE

    Billedets titel Cope med romantiske følelser for din roommate. Trin 8
    8
    Tag dig tid. Hvis din værelseskammerat er overrasket over at gøre din tilståelse, og bede om en tid til at overveje, hvad du sagde, giv ham / hende tid til at tænke. Det er et skridt, som personen kan have svært ved at tage, især hvis du er den første partner af samme køn. Vær forsigtig og venlig og medfølende som han tænker på muligheden for at have et forhold til dig. Vent på det bedste, men vær tålmodig og ved, at hvis du er den partner, der får ham ud af skabet, kan det være en tidskrævende proces. Gør dig klar til mange konsekvenser.
  • Billedets titel Cope med romantiske følelser til din værelseskammerat Trin 9
    9
    Fejr! Hvis muligheden 3 materialiserer, rammer du fluen! En stor ven og værelseskammerater, der kan dele dine øjeblikke hver dag, har kun bekendt sine følelser for dig - snart sendes bryllup invitationer!
  • Video: The Enormous Radio / Lovers, Villains and Fools / The Little Prince

    tips

    • At give tid til at udfolde sig er afgørende. Der er normalt en "bryllupsrejse" periode, når vi møder nogen, og vi ender med at blive forelsket. Det er ikke altid en "romantisk kærlighed", selv om det er det, der forekommer ved første øjekast. Nogle gange er det bare en forelskelse, som vi udvikler, fordi vi elsker alt om denne person, og til sidst vil følelsen passere.
    • Hold tingene lys. En tilståelse som dette kan ødelægge forholdet, eller overlade det lidt mere "sød", fordi selvom din værelseskammerat ikke reagerer på dine følelser, ved, at du var rart at ham / hende kan gøre ham til at føle tæt på dig over tid.

    advarsler

    • Livet er ikke en romantisk komediefilm. Forvent ikke, at resultaterne bliver ens, eller du bliver skuffet før eller senere.
    • Mumble ikke dine følelser, hvis tegnene er forvirrende. Ofte kan din værelseskammerat forsøge at give dig et tip, fordi han / hun ikke ved, hvordan man tager initiativet. Hvis han siger ting, der gør dig forvirret, eller taler tingene tvetydige ( "Hun sagde bare, der også har følelser for mig, og hun vidste ikke, hvad de skal gøre med dem? Hvad betyder det?"), Gør noget. Hvis hun siger, at du skal flygte til et land og bo på en gård inde i landet, skal du ikke vente på en anden invitation. Tal "Har du bare fortalt os at løbe væk?" og tag personens hånd. Hvis hun siger, at hun har blandede følelser om dig, kysse hende. Spørg hende, om hun forstår disse følelser bedre nu. Kan du forstå ideen?
    • Vent ikke for længe. Hvis din ven er en person, der ændrer for meget kæreste, "få det", så snart det er tilgængeligt.
    • Uanset hvilken situation de bor i, skal du ikke tage antagelser om værelseskammeratets seksualitet. At være tiltrukket af ham, vel vidende at han foretrækker folk i det andet køn, vil kun bryde sit hjerte.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com