1
Opret en falsk profil på sociale netværk. Har din geekvalp allerede Facebook? Har Vilos Cohaagen, skurken i "The Future Future" allerede en Pinterest-konto? Hvis du keder dig på internettet, behøver du bare en gratis e-mail-konto for at oprette en
fanpage på Facebook eller et andet socialt netværk. Det er ikke forkert at gøre dette, medmindre du bruger det til at benægte en persons billede.
- Prøv at skabe det på den mest realistiske måde. Opdater din hunds Twitter ofte, når det virker som om han tænker noget sjovt: "Hvis pote er dette? Åh ja det er min. Fire poter er mere end jeg kan tælle. se på".
2
Lav en video og sæt den på Youtube. Har du en konto på hjemmesiden og et kamera? Tænk på en cool video og film. Vend din taske over og Hvad har jeg i min taske? eller giv din mening om en kæreste du spiste, et tv-show eller en trailer, du har set. Eller start en vlog og blæse kameraet ud.
3
Giv din mening om Amazon eller Yelp. Har du nogen mening? Selvom du ikke har det, er der flere måder at udtrykke dig på internettet. Opret en Yelp-konto og giv din mening om noget absurd, som Wal Mart. Hvor mange stjerner har denne kvarter benzinstation? Og den DVD af "The Great White Dragon", som du købte? Skriv en meget seriøs anmeldelse og post på Amazon.
- Fra tyggegummi til bananskæring er der altid problemer, der bliver virale. Kig efter det nyeste modemål og deltage i.
4
Ring til Skype for en gammel ven. Chat det på internettet, hvis du keder dig. Alvorligt er dette en fantastisk måde at passere tiden på.
5
Se på "shop windows". Hvis du er hjemme, der ønsker at shoppe, kan du se på vindueskærme som om du var i indkøbscenteret. Gennemse dine yndlingsmærker, musikbutikker og købswebsteder uden at klikke på "Køb". Det er en sjov måde at dagdrømme.
6
Nyd en lyd. En nem måde at passere tiden på? Sæt dine yndlingssange til at spille og ryste dit hoved. Brug iTunes eller Spotify til at lytte til sange, du ikke allerede kender.