Sådan Reverse Negative Karma

"Karma" betyder handling. Det er et gammelt ord, der refererer til den "universelle orden" - loven om handling og reaktion. Konceptet karma bruges af forskellige religioner og åndelige overbevisninger, herunder hinduisme og buddhisme, og afspejler tidligere handlinger i en persons liv. Hvis du tror, ​​at negativ karma ledsager dig, her er nogle eksempler, der kan hjælpe dig i din søgen efter balance.

trin

Metode 1
Korrigere fejl

Billede med titlen Forkæl dig til din veninde Trin 6
1
Sig undskyld. Hvis du ved, at du har gjort noget forkert, eller at du har fornærmet nogen, undskylder. Vær ærlig over de fejl, du lavede, og hvad du lærte af dem. Denne holdning vil føre dig til vejen for positiv karma. Prøv at sige:
  • "Jeg er ked af det jeg sagde om din mad i sidste uge, jeg mente ikke at skade dine følelser, vær så venlig at tilgive mig."
  • "Jeg beklager, at jeg ikke ringede til dig i aftes. Hvorfor har vi ikke kaffe i slutningen af ​​ugen?"
  • "Du har helt ret til at blive irriteret af hvad jeg har gjort. Det vil aldrig ske igen."
  • "Hvad jeg sagde i vores diskussion i sidste uge var mund til mund, jeg undskylder for min elendige humor, du tilgiver mig?"
  • Video: 5 Drone Shooting Tips: How-to Film Awesome Aerial Shots - Phantom 4

    Video: This country isn't just carbon neutral — it's carbon negative | Tshering Tobgay



    Billedbetegnelse Kom ind i et morgenrutine Trin 1
    2
    Skriv om dine overtrædelser. Hvis du tror, ​​du har en negativ karma, men ikke er sikker på, hvor det kommer fra, skal du starte med at skrive om, hvad du synes er forkert. Tænk på et bestemt øjeblik i fortiden, og list dine holdninger, der måske har genereret denne karma. Dette initiativ vil tjene som udgangspunkt for at foretage de nødvendige reparationer. Tænk forsigtigt:
    • Har du fornærmet nogen med ord?
    • Har du fornærmet nogen med attitude?
    • Har du glemt eller ignoreret noget, du burde have gjort?
    • Løgte du om noget?
    • Har du brudt en regel eller brudt nogen lov?
    • Har du været egoistisk eller skødesløs?
  • Billede med titlen Do Sexual Meditation Trin 1
    3
    Reflektere eller meditere. Det kan være, at du ved hvad du gjorde for at modtage den negative karma. Du skal dog forstå, hvorfor dine handlinger har haft en negativ indvirkning på dig og folkene omkring dig. For at forstå bedre, reflektere over dine handlinger. Der er forskellige teknikker til meditation:
    • Åndedrætsmeditation - Fokus for denne meditation er at kontrollere vejrtrækningen. Denne teknik hjælper med at styre sindet og fremme indre fred. I et roligt sted sidder du i en behagelig position. Luk dine øjne og fokus på åndedrættet. Vær opmærksom på luftens fornemmelse, der kommer ind gennem din næse og ud gennem din mund. Fortsæt med denne øvelse, indtil du begynder at slappe af og føle dit sind klart.
    • Transformativ meditation - Denne form for meditation er beregnet til at skabe indre fred ved at træne kroppen for ikke at blive forstyrret af fysisk eller psykisk ubehag. Det gøres gennem studiet af filosofi, der styrer moralske værdier, og du kan dykke ind i emnet ved at læse materialer fra din religion eller relaterede religiøse figurer, læse filosofiens arbejde eller studere videnskab og universets oprettelse.
    • Meditation på kærlig venlighed - Denne art praktiseres i fire faser: forberedelse, kontemplation, meditation og dedikation. I det første skridt skal du sidde i en behagelig position og trække vejret dybt. I overvejelserne skal man reflektere over, hvordan livet skal værdsættes, og at lykke kommer fra gode gerninger. Meditationsdelen selv inspirerer konkrete ideer til gode gerninger, såsom: "Jeg vil sætte pris på hver dag" eller "Jeg vil være snillere for mig selv og andre." Indvielsens stadium er at opleve løftene under meditation.
  • © 2024 HodTari.com