Sådan genoptages venskab med en tabt ven lang tid

Du plejede at være venner, gode venner. Du miste ikke kontakten med ham, fordi han ville, men fordi livet kom i vejen, og uger blev til måneder eller måske år. Hvordan kan du komme tilbage, finde din ven, genskabe kontakt og genoptage venskab? Er det muligt?

Det er muligt ja, men nogle gange tager det lidt tid og tålmodighed.

trin

Billede med titlen Genoptag et venskab med en lang tabt ven Trin 1

Video: Our Miss Brooks: Convict / The Moving Van / The Butcher / Former Student Visits

1
Find din ven. Først skal du finde din ven, hvis du har mistet kontakten. Måske er han flyttet hjem efter afslutningen af ​​college og er i en anden stat. Tænk godt på din ven, og brug alle detaljer, du kan huske at finde ham. Internettet er en utrolig ressource - hvis du kan huske et andet eller oprindeligt navn, er det en god start. Hvis du ikke kan huske, hvad tilstand han var i, starte der - kan koste et par bukke, men hvor meget det er værd at have sin ven tilbage i dit liv? For flere tip, læs Sådan finder du en person.
  • Billede med titlen Genoptag et venskab med en lang fortrolig ven Trin 2
    2
    Lav kontakten. Det er den hårde del. Når du har kontaktoplysningerne og er rimelig sikker på at du er den rigtige person, skal du kontakte. Dette er lettere, hvis du har hjemmeadresse, e-mail-adresse eller telefonnummer. Afhængigt af den måde, du forlod ting på, er det en god idé at bestemme baseret på tonen i dit sidste møde:
    • De gik væk: Hvis du bare gik væk, prøv den mest direkte måde at få kontakt med. Brug telefonnummeret eller e-mailen. Husk at sende e-mailen med en Leveringsbekræftelse - som sender dig en besked, når e-mailen leveres. Hvis du aldrig modtager en bekræftelse, vil denne e-mail-adresse sandsynligvis blive fast, og du skal ringe til Plan B - din telefon.
    • Lovet at skrive: Brug e-mail. Send en kort note, der minder om din ven, hvem du er, og spørger, om du kontakter den rette person. . Prøv noget lignende: "Jeg var på et websted for at finde nye venner og så dit navn, jeg vil være sikker på jeg fandt den rette person - vi var i svømning sammen hold, er du Hvis jeg vil have dig til at vide, at se din? navn fik mig til at føle det samme skyldig og så slemt, at vi mistede kontakten - besvare denne e-mail, så jeg ved, det er dig, jeg ville elske at sætte nyhederne i dag, hvor du kan "!. Hold meddelelsen lys og sjov, og husk - ikke overzealise dig selv: din ven gjorde det ikke du! Det betyder ikke, at han er ligeglad - situationen er den samme som din.
    • De afsluttede ting dårligt: ​​De havde et argument og kom væk på dårlige vilkår, men nu vil du rette ting. Det er sværere, men hvis du er villig til at frikende sin ven enhver eksisterende skylden for det, der skete, acceptere skylden, som du måske selv har, og lade fortiden bag, dine chancer for succes er gode.
      • Du kan spørge, om hvad der skete, skete: sende et brev med første indlæg på den mulige forlegenhed være især: "Kære Sandra: Det er utallige, hvor mange gange jeg tænkte på dig i løbet af årene, jeg spilles igen i mit sind vores sidste diskussion millioner. Jeg har aldrig været i stand til at forlade dig, selvom vi har trukket os væk på en så dårlig måde, og jeg har fortrydet det hele tiden jeg tænkte på det. mig, og var en ven som vigtig og vidunderlig, er der en måde at forlade fortiden bag jeg savner dig, elsker dig og vil have dig tilbage - du ringe til mig eller send en e-mail: 5555- . 5555 / [email protected] jeg håber du kan tilgive og glemme -. det er, hvad jeg gjorde, og alt, hvad der betyder noget for mig er at se dig igen elsker, Helena".
      • Hvis der er tid nok, er det bare den bedste måde at handle som ingenting, der er sket. Hvis du beslutter at de er forbi farvande, er de som regel. Bare sig hej og spørg, hvad der er nyt i en persons liv.
  • Billede med titlen Genoptag et venskab med en lang tabt ven Trin 3
    3
    Ring til din ven. Vent mindst en uge efter at have sendt brevet eller e-mailen til marinering, især hvis farvel ikke har været godt. Hvis du ikke har hørt noget før 10 dage senere, skal du prøve at ringe til telefonen. I tilfælde af et dårlig farvel er det nok bedst at ringe ad gangen, når din ven gør det ikke vil være hjemme. Du kan derefter lægge en besked af glade og korte stemme, som vi håber at overbevise din ven, at du er seriøs omkring at genoptage kontakten, og få ham til at ringe til dig. . Tip: "Hej, det er Helen Silva, og jeg leder efter Sandra Vieira, det er mig - Helen Jeg håber du har fundet den rigtige antal - hvis ikke, skal du nogen kalder 5555-5555 Hvis du ikke fortæller mig. det er det forkerte nummer, jeg skal nok holde aflytning nogen så lad mig vide, hvis jeg ikke har fundet Sandra. Men hvis hun ... Sandra, jeg savner dig, bedes du ringe til mig! Okay , farvel 5555-5555! Det er sjovt, det identificerer dig og den person, du vil møde. Forlad dit nummer i begyndelsen og slutningen. Dette er vigtigt - hvis personen ikke kan skrive ned begge gange, kan hun sætte beskeden at spille igen, vel vidende, at deres antal er kun begyndelsen, og det behøver ikke at høre igen alt, hvad du sagde. Selvfølgelig, hvis du senere modtager en besked, der siger, at du gør det ikke du har fundet den rigtige person, du bliver nødt til at starte fra begyndelsen for at møde din ven igen.


  • Billede med titlen Genoptag et venskab med en lang fortrolig ven Trin 4
    4
    Tillad tid for din ven til at tro på venskab igen. Efter et langt fravær er det svært for folk at genoprette forbindelsen, fordi de tidligere har følt smerten ved tab. Nogle gange er det nødvendigt med en stor indsats fra din side, og du kan ende med at føle sig som den eneste person, der arbejder for at genoprette forholdet. Dette er den fare, du kan finde. Din ven kan have svært ved at stole på venskab - hvad nu hvis han genoptager venskab, bare for at se dig gå igen? Giv din ven tid til at tro på hans utrolige kærlighed til ham.
  • Billede med titlen Genoptag et venskab med en lang tabt ven Trin 5
    5
    Gør hyppig kontakt tidligt i venskabsreturen. Når du har gjort den første kontakt, håber vi, at tingene bliver lettere. Nogle venner optages let, som om der aldrig havde været en pause. Nogle har brug for mere arbejde, og du kan føle, at din ven er forsigtig, når du taler uden at fortælle dig alt. Det er fint. Især hvis dette er tilfældet, gør hyppig kontakt. Ring en gang om ugen - find ud af, hvornår det er en god tid for ham at tale lidt. Hvis han har 10 minutter, tal i 10 minutter. Hvis han har en time, tal for en time. Lad tid genskabe din tillid til hinanden.
  • Video: Calling All Cars: Highlights of 1934 / San Quentin Prison Break / Dr. Nitro

    Billede med titlen Genoptag et venskab med en lang tabt ven Trin 6
    6
    Gør regelmæssig kontakt. Kom ind i en rytme, du to kan stole på som uger og måneder går forbi. Send mig en e-mail bare for at sige, at jeg tænkte på ham, med en eller anden vittighed eller noget. Ring hver måned, i det mindste. Mød mig, hvis du bor i nærheden. Tilføj det til dit yndlings sociale netværk (MySpace, Facebook osv.), Og skriv de seneste billeder. At dele dine liv regelmæssigt vil holde venskabet levende når du har mødt igen.
  • tips

    • Gå i film, har kaffe, lav en forpligtelse sammen - når din ven har tid til at bruge med dig, gør det, uanset hvor underligt du måske føler i starten.
    • Vær som om alt er normalt, stort og vidunderligt. Snart, foregiver at være afslappet med din ven, hjælper dig med at føle dig komfortabel igen. Det kan tage lidt tid afhængigt af situationen.
    • Tøv aldrig med at lade problemer med fortiden forblive i fortiden. Når du har genkendt dem og snakket lidt om dem, skal du forlade dem.
    • Tøv aldrig med at snakke om og stå over for de problemer, du har haft - men ikke argumenter for dem.

    advarsler

    • Tal ikke om gamle problemer med det formål at få din ven til at indrømme, at det ikke var dig, der var forkert. Det virker ikke. Din ven boede uden dig hele tiden - hvis du viser sig at være et røvhul ved at snakke om uklarhed, der var bedre venstre uvis, vil han slippe dig hurtigt, og al din indsats vil have været for ingenting.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com