Sådan Reagerer I En Afvisning

Afvisning sker undertiden, når du mindst forventer det: Drømmens pige har afvist din invitation til at forlade eller din anmodning om dating. I stedet for at stå stille uden reaktion, husk disse nyttige tips!

trin

Billede med titlen Svar på afvisning Trin 1
1
Hold roen. Det betyder, at det på tidspunktet for afvisningen ikke ser ud til at være blevet påvirket. Hold ryggen lige og drej hovedet som om at sige "Åh, okay, jeg føler mig næsten ked af dig, for du vil aldrig rigtig kende mig."
  • Billede med titlen Svar på Afvisning Trin 2
    2
    Etablering af et venskab. Efter at bøje hovedet, svulger han grædet og smiler. Sig, "Okay, lad os være venner." Måske er du blevet afvist, fordi personen ikke ved nok, især hvis du er venner for nylig. Hun kan ikke være sikker på, om det er værd at danse dig.
  • Video: MOR REAGERER PÅ MIN SANG!



    Billede med titlen Svar på Afvisning Trin 3
    3
    Giv et knus eller ryst hænder. Føl øjeblikket. Hvis et håndtryk er mere passende, skal du ikke kramme. Et kram kan gøre situationen endnu mere ubehageligt.
  • Billede med titlen Svar på Afvisning Trin 4
    4
    Gå væk Forsøg ikke at genvinde personens kærlighed. Vend om og tag find en anden til at tale med.
  • tips

    • Hvis du er blevet afvist, fordi personen ikke ved nok, skal du prøve at tilbringe tid sammen med sin gruppe venner (foregive intet sket) og forsøge at nærme sig langsomt, indtil du kan forsøge at planlægge et nyt møde (det kan tage et par måneder).
    • Hvis din crush har afvist dig, så prøv at være hendes ven. Vær dig selv og det er muligt for hende at ændre hendes sind. Hun vil se hvem du er i baggrunden og vil fortryde afvisning af dig.
    • Brug fine tøj og ryd dit hår, når du ringer til nogen.

    Video: Jeg Reagerer På FAILS! #5

    advarsler

    • Der er ingen måde at undgå afvisning, du ville savne muligheden for at møde interessante mennesker.
    • At forsøge at holde venner med nogen, der afviste dig, er ikke altid en god ide. Situationen mellem dig kan være pinligt og ubehageligt.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com