Sådan kalder man en til møde

Du flirter med en person, der er attraktiv via internettet eller i dit klasseværelse, men du vil gå til næste niveau. Den bedste måde at gøre dette på er at kalde personen til at gå ud sammen - dybest set en date. Dette giver dig mulighed for at lære hinanden bedre at kende og nyde hinandens virksomhed.

trin

Anmoder om en dato

Billedbetegnelse Ask for a Date Step 01
1
Planlæg et møde. Find ud af, hvad din crush kan lide. Dette kan gøres ved at tale direkte med hende eller ved at bede om nære venner. Vær opmærksom på din conversas- teori, den person, der er interesseret, vil tale meget af sig selv, og alt det snak er en stor materiale til at overveje, når det afgøres placeringerne til mødet, gaver, etc.
  • Video: et goffman'sk møde

    Billedbetegnelse Ask for a Date Step 02
    2
    Find den rigtige tid til invitationen. Normalt er det dejligt for dig at have haft nogle samtaler med dit knus, inden du beslutter at ringe hende til en dato. Ikke alene øger det en persons chance for at sige "ja", det betyder også, at du allerede ved, at dine personligheder er kompatible og sandsynligvis vil nyde sig selv.
    • Folk, der kalder fremmede for at gå på en dato, baserer deres invitation udelukkende på fysisk attraktion. Dette er mere risikabelt, men ikke altid en dårlig ide.
  • Billedets titel Ask for a Date Step 03
    3


    Med et planlagt møde i tankerne skal du ringe hende til at forlade. Altid lave specifikke planer om at møde på et bestemt sted på et bestemt tidspunkt, eller du bliver nødt til at spørge personen igen. Der er et par måder at gøre dette på, afhængigt af dit forhold til din elendighed:
    • Start med at ringe ham / hende til en tur. Medmindre du er sikker på, at dit crush har romantisk interesse i dig, modstå fristelsen til at ringe til din mødeindbydelse. Hvis denne person aldrig har anset dig for at være i et forhold med dig eller er genert, kan din for tidlige anmodning få dig til at vogte og skræmme dig. På den anden side, hvis du kalder hende for en tur (som måske er noget, som venner ville gøre), kan det lette overgangen fra ven til noget andet. Også, hvis turen er god, vil du se, at det er dejligt at bruge lidt tid alene med dig. Dette vil nok få hende til at udvikle følelser for dig, eller i det mindste gøre hende mere modtagelig over at være mere end venner.
    • Hvis du og din kærlighed er gået et stykke tid, men tingene stadig er på venzone, så skal du forlade dine hensigter. Du kan enten behandle sagen direkte med en invitation til et møde, eller du kan få en chat om et forhold på en af ​​dine udflugter.
  • Billedets titel Ask for a Date Step 04
    4
    Hvis svaret er "ja", tillykke med det! Ved at dette betyder, at denne person i det mindste er interesseret i at kende dig mere intimt, hvilket kan resultere i et forhold. Fortsæt med at lave det nødvendige forberedelse til dit specielle møde.
    • Hvis du har kaldt din crush på en tur, skal du huske på, at et "ja" ikke nødvendigvis betyder, at hun er interesseret i et forhold til dig. Her er hvordan man kan være den første tur, og derefter kalde den til en anden senere (forhåbentlig han / hun vil begynde at kalde dig ud også, men forvent ikke det). Nogle gange vil det naturligvis føre til et forhold - ellers bliver du nødt til at kalde personen eksplicit til et møde efter et stykke tid.
  • Video: Claus Vandborg møder U19-cheftræner Henrik Johannesen

    Billedets titel Ask for a Date Step 05
    5
    Hvis personen svarer "nej", skal du ikke bekymre dig om det. Du er en vidunderlig person, der fortjener at gå på møder, men nogle gange er forholdene ikke befordrende for årsager uden for din kontrol. Forsøg ikke at føle sig afvist og reagere på fornægtelse med værdighed og respekt.
    • Hvis du har kaldt den person, bare en tur, skal du sørge for undskyldning det er sandt (i dette tilfælde, kan du tænke på at kalde hende til at komme ud i en uge eller mindre) eller ej (i dette tilfælde, at personen er sandsynligvis ikke interesseret i dig ). Da din anmodning ikke var en eksplicit invitation, der målrettede mod en potentiel roman, behøver du ikke at forklare eller endda tale om det. Bare accepter "nej" som du ville have en ven, der ikke kunne deltage i din invitation.
    • Hvis du har kaldt din elendighed på en dato eller udtrykt dine følelser, fortæl det hende, at du forstår, at din anmodning måske har fået hende væk fra vagt. Derefter være ærlig over dine følelser. Hvis nogen af ​​nedenstående sætninger tjener, skal du bruge dem:
      • "Jeg vil være her, hvis jeg genovervejer og vil tale om at gå ud med mig igen."
      • "Jeg forstår dine følelser, men jeg skal stadig inddrage alt helt. Jeg tror, ​​jeg vil have brug for plads, og at vi skal have mindst kontakt i et stykke tid."
      • "Jeg ville elske at forblive din ven."
      • "Jeg tror ikke, du har behandlet mig retfærdigt, hvis ikke rigtig har nogen interesse i at være mere end venner. Jeg synes, vi skal tage en pause og se grænserne for vores venskab."
  • tips

    • Hvis jeres crush siger "ja", men begynder at gøre undskyldninger eller annullere i sidste øjeblik, kan hun "ja" have været en løgn. Vær fast. Giv hende endnu en chance ved at invitere hende efter flere dage, men hvis det sker igen, skal du begynde at fortsætte.
    • Vær fleksibel! Hvis din crush foreslår et andet møde eller ønsker at ændre noget, som du har planlagt, tager hendes ideer i betragtning. Hvad der virkelig betyder noget er, hvis hun er interesseret i at bruge tid alene med dig.
    • Personen kan have afvist din invitation, fordi de ikke ønsker at gøre det, du har planlagt (for eksempel at gå til en sportsbegivenhed, se en film osv.). Dette kan eller måske ikke være sandt, men overvej hvad du vil gøre næste gang.
    • Selv om det er svært at afgøre, hvor sandt en persons undskyldning er, er der flere tegn, du kan observere, men husk at dette ikke er en eksakt videnskab. En rigtig undskyldning kan have nogle af eller nogle af tegnene nedenfor, afhængigt af personligheden af ​​dit crush:
      • Specificitet: Hvor specifik var personen om de eksisterende planer, der er i konflikt med din invitation? Hvis hun lige sagde, at hun har "noget at gøre", kan hun have sagt det bare for at undgå at gå ud med dig.
      • Tilbud om at omlægge: Har din forelskelse foreslået en alternativ dato for sightseeing? Hvis det er tilfældet, er det et godt tegn på, at hun virkelig ønsker at danse dig, og at undskyldningen er sandt. De kan forlade en uge efter din første invitation. Pas på den ledige "Undskyld, jeg kan ikke gå, men vi kan gøre noget senere!" - Det kan bare være den person, der forsøger at være sej og ikke så interesseret i at hænge ud med dig.

    advarsler

    • Hvis du kalder dit crush for at slentre, og hun siger "ja", men invitere flere mennesker, pas på. Dette er et tegn på, at hun følte, at du gik ned ad en vej af "mere end venner", og at hun ikke er interesseret. Hvis situationen gentages, kan du a) bevæge sig fremad, er det klart, at hun ikke kan lide dig eller b) udtrykkeligt udtrykke deres følelser og se hendes reaktion, hvis der stadig er i tvivl.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com