Sådan starter du en virksomhed som studerende

Enhver universitetsstuderende kan køre en succesfuld virksomhed, der laver det, de elsker at lave. Få flere penge, end du kunne tjene selv efter college, få høje karakterer og få tid til fester og nyde dit liv. Det er umuligt eller meget vanskeligt at gøre-tusindvis af universitetsstuderende, der bor rundt omkring i verden nyde denne fordel, de tog kontrol over deres liv i deres hænder, har skabt deres egen skæbne og begyndte succesfulde virksomheder.

trin

Video: Studerende starter egen virksomhed

Billede med titlen Kør en virksomhed som elev Trin 1
1
Spørg dig selv: "Hvad elsker jeg at gøre, jeg ville betale for at gøre det?" Forestil dig det er lørdag eftermiddag, og du har ikke noget at gøre. Siddende på din sofa, inspireret af dagen uden arbejde, føler du dig afslappet og komfortabel. Efter at have tilbragt hele ugen på en overbelastet tidsplan, tilbringer utallige timer i klassen, der beskæftiger sig med forskellige daglige dramaer og arbejder for at lave de få hundrede dollars, så du kan nyde livet mere, i dag er du fri. Du gør hvad du virkelig elsker at gøre. Pludselig bliver din sindstilstand munter, lys og energisk, tiden begynder at flyve, og du finder dig selv i din egen verden. Hvad laver du? Ønsker du at blive betalt for at gøre dette?
  • Billede med titlen Kør en virksomhed som elev Trin 2
    2
    Spørg dig selv: "Hvordan kan jeg hjælpe nogen med at gøre dette? Hvem ville betale mig for hjælpen? Og hvor meget ville de betale?" Svar så konkret som muligt - for eksempel, i stedet for at sige "mennesker, der ønsker at deres børn skal have bedre karakterer," siger "familier tjener mere end 100.000 reais pr år og ønsker deres børn til at tage topkarakter ville være glade for at betal mig $ 50 en time for at hjælpe dine børn med at lære mit yndlingsfag. " Tjek Craigslist hjemmeside for at se mere eller mindre, hvem der betaler for hvilken form for hjælp. Tror du ikke at hjælpe flere og flere mennesker til flere og flere penge, kan hjælpe dig med at leve som du vil leve?
  • Billede med titlen Kør en virksomhed som elev Trin 3

    Video: Sådan starter du din egen virksomhed!

    3
    Få dine første kunder. Tal med dine venner, familie og kolleger først. Forsøg ikke at "sælge" nogen - prøv at overbevise alle, at de har brug for dig. Vid, at der er folk derude, som ville betale for hvad du har, og alt du behøver at gøre er at finde dem og gøre dem klar over, hvad du gør. Spørg om de har brug for den slags hjælp, du har at tilbyde.


  • Billede med titlen Kør en virksomhed som elev Trin 4
    4
    Spørg alle, du kender: "Hvilke problemer har du haft med en person, der gør hvad jeg gør? Hvad vil du have, at de skal gøre det bedre?" Eliminer problemer og gør hvad folk vil have dig til at gøre. Du vil øjeblikkeligt være smartere end 95% af de virksomheder, der opererer i dag, og du bliver uendeligt mere succesfuld. Husk den grundlæggende lov i økonomi, folk vil betale dig glad for noget, du kan give dem, og de kan købe.
  • Billede med titlen Kør en virksomhed som elev Trin 5
    5
    Master V.M.O.F. Der er fire hoveddele i at drive en forretning - salg, markedsføring, drift og fakturering. Salget fører folk til at købe fra dig. Læs "Du kan ikke lære et barn at ride en cykel på et seminar" af David Sandler for at blive rigtig god til salg. Marketing vil få interesserede mennesker til dig, så du har mulighed for at hjælpe dem med at købe. Undersøgelse "monopolisere dit marked" (Cope din markedsplads "Rich Harshaw s til at hjælpe i din markedsføring. Driften er at gøre alt, hvad folk betaler dig at gøre. Læs" E-myte "og" E-myte Mastery", Michael Gerber for at lære, hvordan man opbygger en "World Class Company" og bringe deres operationer til en proces, som du kan reproducere og sælge. Fakturering er at få dem til at betale. Installer Quick Bøger på computeren og øve dine funktioner til construer ét system vil bulletproof og få penge.
  • Billede med titlen Kør en virksomhed som student Trin 6
    6
    siger: "Hvad skal jeg lære mere for at hjælpe folk endnu mere og nå mine mål?" Det er en kendsgerning, at 95% af de nye virksomheder lukker deres døre inden for deres første fem år. Hvad hvis du kunne garantere din succes? Med en dedikation til at lære alt, hvad du kan om at nå dine mål og drømme, læse bøger, søge råd hos andre, der har haft succes, stræber efter at gøre det endnu bedre, vil du bogstaveligt talt garantere du vil komme derhen, hvor ønsker at ankomme.
  • tips

    • Få en ven eller to til at hjælpe dig.
    • Sæt altid klare og udfordrende mål, og find motivation for at nå dem.
    • Find en mentor, der har gennemgået denne type situation og er villig til åbent at diskutere, hvad forretningsmulighederne er.

    advarsler

    • Pas på ikke at blive selvtilfreds med din situation - det er, når du er ligeglad med, om dit liv vil blive bedre eller ej.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com