Sådan vælger du en psykisk læser

Med den overflod af onlinetjenester, hvordan vælger du en god psykisk læser, som du kan stole på at give dig god og pålidelig information?

For at sikre, at du får et ægte medium, der ikke vil skuffe dig eller forsøge at få dig til at betale for al din frygt, skal du bruge denne liste til at vælge:

trin

Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 1

Video: My son was a Columbine shooter. This is my story | Sue Klebold

1
Spørg prisen, før du starter. Der skal være en forudbetalingsaftale for en fastsat tid.
  • Video: EL KARMA (Completo) Suzanne Powell 21-01-2011 (Karma 2: https://youtu.be/imLT97AYCmw)

    Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 2
    2
    Start med højst tre minutter. Tro mig, det er nok tid til en ægte psykisk læser at få masser af psykiske oplysninger fra dig, plus fortæl dig, hvad de ser i den nærmeste fremtid. De fleste psykikere tilbyder specielle kampagner, så du får din første læsning gratis. Og du er tilfreds med hvad du hører, så fortsæt og beslutsomt, om du vil fortsætte. Men ikke hænge op og forsøge at lade som om du er en anden til at få flere aflæsninger gratis. Et præcist medium er normalt velplaceret for at give dig pålidelige og præcise oplysninger. Ligesom de fleste fagfolk er de her for at gøre den tjeneste, de blev ansat for, og de søger ikke markedsføring på tv, der kræver, at de laver "vittigheder" eller magi.
  • Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 3
    3
    ALDRIG begynde at læse ved at tale alle dine personlige detaljer, før mediet har mulighed for at stille ind på dig. Det er bedst at holde dit spørgsmål så enkelt som muligt i starten, og prøv at forblive så neutral som muligt under læsning. Hvis du begynder at vise følelser, vil det tvinge mediet til at tænke på at ikke fortælle detaljer, som du måske er meget interesseret i - men ikke hvad du vil høre. For eksempel, hvis der er en uønsket begivenhed, og du bliver ked af det, kan mediet tænke på at fokusere kun på andre emner i stedet for at give dig den slags information, der hjælper dig med at ændre den begivenhed eller endda forhindre den i at ske. Endnu værre vil en falsk psykisk bruge sine følelser til at begynde at give ham meninger i stedet for at give ham gyldige forudsigelser. Hver dag plejede jeg at høre hende ringer folk for at fortælle dem, at hvis de ikke betalte dyrt for en kærlighedstroll på deres elskede, ville det sætte uheld på dem. Klart har hun formået at manipulere folks følelsesmæssige svagheder ... og få deres kunder til at betale mere for deres personlige overbevisninger. Dette er ikke retfærdigt.
  • Billedbetegnelse Vælg en Psychic Reader Trin 4
    4
    Tag det roligt. Intet problem, hvis den psykiske beder dig om at føle en bestemt måde eller lukke øjnene eller nævne en persons navn på hvem du gerne vil vide mere: dette hjælper dig blot med at forbinde dig og begynde at bringe information til dig vil finde det nøjagtigt. Men hvis mediet begynder at stille detaljerede spørgsmål om dit forhold, eller hvem personen er, er du desværre ikke med et ægte medium, og det er muligt, at du er blevet bedraget.
  • Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 5


    5
    Må ikke føle, at du skal følge medietes råd! Et professionelt medium bør kun forudsige begivenheder frem for at blive en åndelig rådgiver. På den anden side, hvis du er interesseret i de åndelige meninger, de har, spørg dem. Du kan også anmode om en anden pris. Det skyldes, at evnen til at se andres beslutninger, tanker eller begivenheder er af højeste kvalitet. Spiritualitet er virkelig en dyd, som efter min mening kan deles, men det er ikke en type d-tjeneste.
  • Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 6
    6
    Du får hvad du har betalt for. Virkelig præcise og faglige beskrivelser af kommende begivenheder, herunder beslutninger, er ikke en luksus, da du lærer at drage fordel af det for at komme godt i gang med dit arbejde, dit forhold og i det væsentlige hele dit liv. På den tid er prisen på denne fremragende service, og bør behandles som prisen på et stof: du vil ikke afhænge af et lægemiddel, som du er afhængig af mad. På samme måde kan medicin give dig resultater hurtigere end mad, men ideen er, at du kun bruger det, når problemet forstyrrer din evne til at overleve uden mad. I så fald er lægemidlet af høj kvalitet læsning, der kommer med en pris, der er meget højere end et tips, du modtager fra nåde eller som en ven giver dig. Bare sørg for at du ikke betaler en høj pris for et medium, der ikke er effektivt.
  • Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 7

    Video: Læs farmaci på KU - Louise

    7

    Video: Sensitiv Selvsabotage. Sådan kommer du til at stå stærkt i din sårbarhed.

    Hvis de er tilgængelige, læs testimonials fra de andre klienter i dette medium. Feedback er meget vigtigt. Jeg sætter stor pris på deres feedback, og jeg ved, at mit arbejde er fremragende. Desværre foretrækker mange af mine kunder at bare ringe til mig og ikke skrive efter opkaldet. Det er fint. Og for at være ærlig med dig, har du nogle gange en kunde, der er vred og / eller fornærmende - især efter en forudsigelse, der blev ægte, som jeg advarede dem, men de troede mig ikke. Når dette sker, forlader de meget personlig og endog uærlig feedback. Ignorer disse. Læs dem der synes at være objektive. Målet er at læse dem, der fortæller dig, om forudsigelserne er sket eller ej.
  • Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 8
    8
    Pas på hvad der kan forudsiges eller ej: Visionerne er provokeret af følelser. For eksempel, hvis en person er følelsesmæssigt tænker på navnet på deres kæledyr, så kan navnet "ses" psykisk. Jeg kan huske på CNN som Anderson Cooper, og et par andre forsøgte at dæmpe den psykiske evne ved at bede nogen om at gætte en farve eller et tal. Igen kan du gøre dette, men kun hvis der er en begivenhed i forbindelse med den. Afgørelser er begivenheder. Afgørelser kan kun forudses på læsningstidspunktet for at vejlede i forhold til det. Virkelig kan ingen forudse fri vilje på forhånd, og ethvert medium, der siger, at han kan, lurer dig. Inden en beslutning træffes, er det kun muligt at beskrive personens orientering baseret på hendes følelser. Det er som at beskrive den måde, hvorpå en bowlingkugle sandsynligvis vil rulle baseret på `følelsen` af banen og skubbet af spillerens hånd. Og kun et højkvalitetsmedium kan forudsige, hvad der også er uforudsigelig indblanding eller forhindringer, der kommer. Dette er yderst værdifuldt.
  • Billedbetegnelse Vælg en psykisk læser Trin 9
    9
    Efter at have hørt, hvad der synes at være en nøjagtig forudsigelse af, hvad der skal komme, er det op til dig at beslutte, hvad du skal gøre. Ja, det kan være fristende at spørge mediet, hvad de skal gøre. Spørg ikke! I stedet bede ham om at udforske, hvad der ville ske, hvis du forsøgte en anden tilgang. Beskriv disse tilgange og lad det gøre arbejdet psykisk snarere end at stole på en mening.
  • advarsler

    • Spørg dit gennemsnit, hvis du har problemer med at fortsætte med at kontakte ham eller hvis han opkræver det.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com