Sådan opnår du den stigning du ønsker

Desværre får de fleste ikke den løn, de fortjener, og vil sandsynligvis aldrig blive betalt. Der er mange mennesker, der ikke er tilfredse med deres lønninger, men du kan få flere penge, og det er ofte lettere end det ser ud. Arbejde hårdt, giv fortjeneste, så spørg. Du får aldrig det, du ikke beder om. Spørg, og du vil modtage. Men hvordan vil du lige gøre det?

trin

Billedbetegnelse Få Pay Pay, du fortjener Trin 1
1
Se på din nuværende situation. Hvor er du nu? Stil dig selv spørgsmålet: Fortjener jeg virkelig en lønforhøjelse? Jeg har bidraget så meget til virksomheden, at det skulle give mig noget tilbage? Hvis svaret er JA, tag det næste trin, hvis ikke, vent indtil du virkelig fortjener det.
  • Billedbetegnelse Få pay-raise, du fortjener trin 2

    Video: 20 min yoga for sixpack, viljestyrke & selvsikkerhed

    2
    Se på dine mål. Hvor skal du hen Ønsker du flere penge eller mere tid? Vi ved, at det for de fleste handler om penge, men hvad er brugen af ​​penge? At købe ting, ikke? Hvis din virksomhed kan give dig de ting, du ønsker, skal du bestille dem direkte. Måske hvad du virkelig har brug for er en firmabil eller en mobiltelefon. Eller du kan have brug for mere tid sammen med din familie (i så fald bør du bede om færre arbejdstimer).
  • Billedets titel Få det løft, du fortjener trin 3
    3
    Gør dig klar Må ikke løbe ind i din chefs værelse i morges skrigende og bede om flere penge. Forberedelse er et centralt element i at bede om lønforhøjelse. Det er nødvendigt at forberede feltet før kampen. Bliv opmærksom, hjælp kollegaer, tag lidt ekstra arbejde, gå til nogle seminarer. Sammenfattende: Få en bedre tilstedeværelse i virksomheden.


  • Billedbetegnelse Få pay-raise, du fortjener trin 4
    4
    Saml dine argumenter. Du har brug for professionelle grunde til at overbevise din chef om, at du fortjener en rejse. Her er et par argumenter: Hvilke ting har du gjort eller vil du gøre, som gavner din chef eller dit firma? Start ikke med at stønne om din familie, børn og så videre. Dette er ikke interessant for din chef. Alt han bryr sig om er sig selv og firmaet. Hvilke fordele kan du bringe til dem? Hvad har du lavet for nylig på virksomheden? Hvis du ikke kan finde noget, skal du gå tilbage til trin 1.
  • Video: Send en ballon med www.sendenballon.dk

    Billedbetegnelse Få pay-raise, du fortjener trin 5
    5
    Tage hensyn til tidspunktet for virksomheden. Der er tidspunkter, som du ikke engang bør overveje at spørge om lønforhøjelse (firmaet kan reducere dine medarbejdere eller miste penge, din chef bliver skilt osv.). Vent til det rigtige øjeblik. Skal selskabet opnå højere overskud end sidste år? Fremmes andre mennesker? Har du haft fantastiske resultater i de sidste par måneder?
  • Video: Klarer hun å finte seg forbi vakten på vei til drømmemannen Ronaldo?

    Billedbetegnelse Få pay-raise, du fortjener trin 6
    6

    Video: Hanuman Mantra Protect from Black Magic & Evil Forces + Male Power mantra ॐ pm 2019

    Forhandle! Ja, det er det sidste skridt. Hvis du fulgte de første 5 trin korrekt, har du ikke problemer med denne. Ikke tigge Du er kollegaer. Har en normal samtale som voksne. Opret dine argumenter, præsenter din sag og vente på svaret.
  • tips

    • Kjole til succes. Bær dit bedste tøj.
    • Under forhandlingen skal du ikke tale om din løn. I stedet taler du om forhøjelsen. Hvad synes du bedst for din chef: "Har jeg brug for $ 3.000 om måneden" eller "Har jeg brug for en stigning på $ 500?"

    advarsler

    • Beder ikke, støn eller klage. Du er ikke et barn mere. Dette får dig ikke noget, fordi det ikke er vigtigt.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com