Sådan elsker andre

Kærlighed er mere end en følelse. Det er en holdning. Kærlighed er en handling. Kærlighed er et valg. Når du elsker uinteresseret, oplever du den dybeste og mest tilfredsstillende tilfredshed i personlige forhold.

trin

Udvid din forståelse. Din definition af kærlighed kan være meget smal. Kærlighed er mere end en god følelse eller romantik. Du kan sige: "Jeg elsker is. Jeg elsker min partner. Jeg elsker min familie nok og arbejder hver dag for at holde dem. Jeg er barmhjertig med at såre folk, så jeg gør min del for at lette lidelsen og uretfærdighed i verden. " Du behøver ikke være enig med nogen til at handle med overvejelse. Du behøver ikke trækkes til nogen for at vise en kærlig holdning.

Billede med titlen Love Others Step 1
Billede med titlen Love Others Step 2
1

Video: 5 TING JEG ELSKER VED PIGER!

Video: Hvordan lærer man at elske sig selv

Juster vinklen på dit perspektiv. Det handler ikke om dig. Kærlighed motiverer folk til at ofre for andre uden at forvente nogen personlig fordel. Stop med at tænke egoistisk. Kig på andres behov og gør derefter din del for at imødekomme folks behov.
  • Video: Kunsten at elske sig selv og kunsten at lade være!

    Billede med titlen Love Others Step 3
    2


    Find kilden til kærlighed. Du kan elske noget, fordi det er en kilde til fornøjelse. Du kan føle hengivenhed til nogen, fordi du nyder deres firma. Sympati og medfølelse er fundamentet for kærlighed til mennesker, der lever under vanskelige omstændigheder. Empati er et udgangspunkt for kærlighed, da du identificerer værdien af ​​andre borgere på denne planet. Kærlighed kan begynde som et personligt udtryk for taknemmelighed for de modtagne velsignelser og dit ønske om at dele disse velsignelser. Tro og åndelig hengivenhed er stærke kilder til kærlighed.
  • Video: 7. "Hvordan skal jeg elske meg selv?" og andre spørsmål

    Billede med titlen Love Others Step 4
    3
    Udtryk din kærlighed. Find ord og handlinger af kærlighed, der er passende. Lær at tale ord af velsignelse i stedet for kritik. Del dine ressourcer med en person i nød. Deltag i dit fællesskab af tro. Tilby gaver og udfør opmærksomme handlinger uden yderligere motivation.
  • Billede med titlen Love Others Step 5
    4
    Accept misbrug. Ikke alle vil gengælde din kærlighed. Dette er ikke en fejl. Dit mål er ikke for hele verden at elske dig, men du kan elske hele verden.
  • tips

    • Husk, at dit ønske om at elske andre siger noget om dig - at du kan være glad for at give kærlighed så meget som at modtage det.
    • Begynd ved at elske andre for dine svagheder og ulemper og ikke for dine styrker. Gør det bevidst, og du vil aldrig løbe tør for at elske andre.
    • Hvordan elsker andre? Det er ikke det vigtigste spørgsmål. Sagen er, du skal først elske dig selv. At elske andre er som at elske dig selv. Den der er god ser altid hele verden også godt.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com