Sådan kommer du ud af klædeskabet for dine forældre via e-mail eller brev

Har du lyst til at komme ud af skabet til dine forældre, men er du bange for at fange det øjeblik du faktisk fortæller dem? Læs denne artikel for at finde nogle tip. Dette kan være overraskende simpelt. Alt du behøver er et tekstredigeringsprogram på din computer ELLER du kan skrive et brev eller en e-mail - det fungerer bedst for dig.

trin

Billede med titlen Kom ud til dine forældre via e-mail eller brev Trin 1
1
Overvej at give små tip til dem, at du ikke er lige. For eksempel, hvis du er lesbisk, snak om lesbiske film eller film, eller hvordan du ikke behøver at vedtage prævention. Dette vil virkelig forlade dem med loppen bag øret! Eller brug regnbue smykker. Bare start med at give tips til dem, før du går videre til de næste trin.
  • Billede med titlen Kom ud til dine forældre via e-mail eller brev Trin 2
    2
    Start med en introduktion.
    • Her er et eksempel: Jeg ønsker virkelig, at så længe du læste, ikke snak med mig. Jeg vil ikke distrahere dem, fordi jeg ved, at det sker nogle gange, men det er meget vigtigt, og jeg håber at få din fulde opmærksomhed. "
  • Billede med titlen Kom ud til dine forældre via e-mail eller brev Trin 3

    Video: Voxmeterpanelet

    3
    Start med hovedideen. Husk at forberede dem - det er gode nyheder.
    • Her er et eksempel på en vigtigste idé: hej (hvem læser dette), ser det ud til, at jeg føler, at være i stand til at tale med dig nu. Du har følt dig godt (deres humør) i det seneste, og ingen af ​​dem har hørt mig, når jeg siger det Jeg skal tale med jer. Det er derfor jeg ikke kan vente længere, så skal du ikke dømme mig, før jeg er færdig, og være opmærksom, når jeg siger, at jeg har flere ting at sige. Anyway, kan du huske, da jeg sagde, at jeg var biseksuel sidste år? Nå løj jeg. Det var bare en forklædning ... så du ville ikke tro, jeg var mærkelig. Men nu er jeg et år ældre, og mine følelser har ikke ændret sig, så jeg tror, ​​det er sikkert at sige, at jeg er bøsse-lesbisk eller, alt efter hvilket udtryk, du vil bruge. Og hvis du har glemt hvad det betyder betyder det, at jeg ikke er tiltrukket af drenge. Jeg kan lide piger. Så nu du forstår alle de gange, jeg sagde "Du behøver ikke at bekymre dig om min graviditet" eller noget lignende "Jeg sværger, han er bare min ven." Jeg vidste, at det var anderledes, da han var ti år gammel, og da jeg var i femte klasse opdagede jeg, at det var ved at blive "Gay" eller "Lesbian".
  • Billede med titlen Kom ud til dine forældre via e-mail eller brev Trin 4


    4
    Giv dem et øjeblik! Bare rolig, hvis de holder op med at læse et øjeblik. Hvis dette sker, opfordre dem til at fortsætte med at læse igen. Nu hvor du har deres opmærksomhed, giv dem en konklusion.
    • Eksempel: Tror ikke, at dette er en fase. De fleste homofile og lesbiske har opdaget dette i samme alder som jeg opdagede. De var også næsten min alder, da de besluttede at fortælle alle. Dette kan ikke helbredes, da det ikke er noget galt, så vær så venlig at acceptere mig. Og du kan også fortælle hele familien, jeg er ligeglad. Dette ville faktisk afslutte forlegenhed i fremtidige situationer. Jeg vil bare ikke lyve mere, fordi jeg er træt af at skjule det. "Opholder sig i skabet" kan være meget stressende, og i de fleste tilfælde ender med mennesker at begå selvmord, og det er en måde, at jeg ikke ønsker at følge. "Write noget som dette vil vise dem, at du troede meget at fortælle dette til dem, og at du forsøger at være ansvarlig.
  • Billede med titlen Kom ud til dine forældre via e-mail eller brev Trin 5
    5
    Skriv en konklusion eller en lukning.
    • Eksempel: Nå, jeg var tilbageholdende med at fortælle dig dette, fordi jeg kender folk, der er blevet fordrevet fra deres hjem eller havde deres tasker i college, fordi de annulleret ud af skabet (Og det er derfor brugt, når du fortæller folk.) Vidste du, at unge, der ikke har gjort det, er mere tilbøjelige til at begå selvmord? Dette er vist i flere undersøgelser.
  • Billede med titlen Kom ud til dine forældre via e-mail eller brev Trin 6
    6
    Afslut brevet.
    • "Du har ingen idé om den tid, jeg tænkte over det, eller ikke fortælle dig. Og nu fik jeg du læser dette, er jeg villig til at besvare eventuelle spørgsmål, du har."
  • Video: Voxmeter Interviewafdeling

    Billede med titlen Kom ud til dine forældre via e-mail eller brev Trin 7
    7
    Besvar eventuelle spørgsmål, de måtte have. Hvis du synes det er godt for dem, så tjek nogle hjemmesider for unge homoseksuelle forældre. De vil sætte pris på oplysningerne, og dette vil vise endnu mere modenhed fra din side!
  • advarsler

    • Vær ikke vred, hvis de ikke accepterer det med det samme. De kan simpelthen komme ind i en tilstand af benægtelse, men vil snart acceptere.
    • Må ikke blive fornærmet, hvis de spørger, om du er "oprør" eller "lege", fordi hvis de beder om, betyder det, at de virkelig troede, du var lige - så besvare deres spørgsmål! De stiller uskyldige spørgsmål.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com