Sådan skriver du en godkendelsesformular

Lærere og daginstitutioner ønsker ofte at tage elever på tur. Du skal dog først have din forældres tilladelse.

trin

Billedbetegnelse Lav en tilladelse Slip Trin 1
1
Start med at skrive "Hvem:"" Hvad "" Når "" Hvor "" Hvorfor? "" Hvordan "i toppen af ​​dit dokument." Hvem, "skulle være navnet på hvem vil være at gå på turen, "hvad", bør være, hvad du tager med dig på turen, "Når" er datoen for turen, "hvor," bør være (er) sted (er), hvor vil turen, "Hvorfor?" bør være grunden til turen og "Hvordan:" bliver den måde, du bliver transporteret til turen.
  • Billedbetegnelse Lav en tilladelse Slip Trin 2
    2
    Sæt så nogle blanke "(_________) og sig: "Jeg, __ (Ansvarlig navn) __, giver jeg tilladelse til at mit barn __ (Barnets navn) __, for at deltage i udflugter / tur med __ (navn på institution / skole) __.
  • Billedbetegnelse Lav en tilladelse Slip Trin 3
    3


    Tilføj nu mellemrum for barnets fulde navn, fødselsdato, køn, allergi, medicinske forhold / sygdomme og sundhedsplan kortnummer / dokument.
  • Billedbetegnelse Lav en tilladelse Slip Trin 4
    4
    Det skal også indeholde telefonnummeret til barnets læge, forældrenes telefonnummer og et alternativt nødtelefonnummer til kontaktperson.
  • Billedbetegnelse Lav en tilladelse Slip Trin 5
    5
    Sæt pladser til forældrenes underskrift på bunden af ​​arket, og du er færdig!
  • tips

    • Sørg for at få din forældres tilladelse, før du rejser.
    • Tag kopier af tilladelsen, det er billigere end trykning derhjemme.

    advarsler

    • Sørg for at du har nok eskorte!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com