Sådan tillid og støtte Jesus

Betyder det noget? Eventuelt afhænger frelse i Jesus af forskellen mellem at bare tro eller stole på og lænne sig på ham.

trin

Video: BEST AS SEEN ON TV PRODUCTS REVIEW #2 | VIVIAN TRIES

Billede med titlen Tillid og stole på Jesus Trin 1
1
"Tro og tilstå med din mund, og du vil blive frelst."Men ordet tro betyder mere end bare at tro. Dette ord er det nærmeste, man, at oversætterne har kunnet finde ordet" pisteuo "på græsk. Forskellen er, at ordet på græsk betyder stoler på og afhænger (Romerne 10).
  • Billede med titlen Tillid og stole på Jesus Trin 2
    2
    Overvej denne udfordring: En mand satte et reb gennem Niagara Falls og meddelte i lokalbogen, at han ville krydse den med en trillebør fuld af sten. Dagen ankom og mængden var stor og begejstret for arrangementet. Manden kom ud med sin nye trillebør og spurgte: "Hvor mange af jer mener, at jeg kan krydse trækkæden og komme tilbage?" Publikum jublede højt og sagde: "Vi tror på, at du kan gøre dette." Manden fortsatte sin vej tålmodigt, krydsede til den anden side og vendte tilbage med trillebølgen fuld af sten. Publikum applauderede uhyre. Manden sagde: "Hvor mange af jer tror, ​​at jeg kan bære en mand eller en kvinde i min trillebør til den anden side og komme tilbage?" Publikum blev endnu mere begejstret og applauderede, da hun så på, at en mand tog en person hen over Niagara Falls og tilbage. Manden var begejstret for at lave sin sidste begivenhed. Han sagde: "Hvis du tror, ​​løft dine hænder op." Publikum løftede deres hænder og råbte. Han begyndte at spørge frivillige, blandt dem, der troede, at sidde i sin trillebør og forlade sikkerheden på fastlandet. Ikke overraskende tilbød ingen. Selvom mange troede, at han kunne gøre det, tilbød ingen at sidde i sin trillebør. Alle, som troede og rejste deres hænder, sagde: "Du er vild, jeg kommer ikke ind i den trillebør." Mange siger, at de tror på Kristus, men få vælger at komme ind i deres trillebør. Når Kristus spørger: "Tro mig, tro mig, vær mig afhængig", vil du give dit liv til ham? "Mange kaldes, men få er udvalgt."
  • Billede med titlen Tillid og stole på Jesus Trin 3

    Video: MARIE MOORE LEO AUGUST 20,2018 WEEKLY HOROSCOPE

    3
    Tjek dette ud: "Du tror på, at der er en Gud - det gør du godt: dæmonerne tror også og skælver "(James 2:19).
    • Dette skriftsted viser, at tro ikke er nok til at blive frelst.
      • Hvis Satan og hans dæmoner tror og forstår, at Gud eksisterer, vil dette bringe dem til himlen med Gud?
        • Nej, dæmoner giver ikke deres liv eller eksistens til Herrens kontrol og har ikke et forhold til ham.
  • Billede med titlen Tillid og stole på Jesus Trin 4
    4
    Gennemgå de fleste af Biblens oversættelser til portugisisk. De oversætter ikke ordet "tro" med den sande betydning af "tillid og magert".
  • 5

    Video: Leon Trotsky - The life of a revolutionary

    Find den græske oversættelse af "pisteuo" i Strong`s # 4100 Concordance.
  • 6
    Se, hvordan Michaelis Dictionary definerer disse ord (Kilde: https://michaelis.uol.com.br):
    • at tro VTD 1: Tro på at have som sandhed 2: At have tro, at have tro 3: At have tillid, at have tro 4: At acceptere som sandt ordene til at have tillid til 5: At dømme, at prale.
    • tillid - con.fi.ar du er vint 1: At have tillid til at tro, at stole på, at have tro VTD 2: Lever sikkert VTD 3: Tildel, tildel VTD 4: Kommuniker med tillid vpr 5: Giv dig selv fuld af tillid.
    • støtte - a.poi.ar VTD 1: Giv støtte til. vtd og vpr 2: at stå, stå, holde fast, stå, vtd og vpr 3: at basere sig selv, at basere sig selv, VTD 4: Sponsor, beskytt VTD 5: Applaud, godkend, support.
  • 7


    Se på synonymerne af ordet "trust" oversat som have tillid, tro og overgivelse ikke kun den blotte tro på, at der eksisterer noget. At have tro, tillid og overgivelse, at han vil redde mig, er noget andet end bare at tro.
  • 8
    Undersøg hvordan frelsen er fortyndet - det er ikke den eneste tro på, at du vil spare dig. Det stoler på, stoler på, og lænner sig til at opretholde sig selv og har også vedholdenhed. Evnen til at stole på og tælle. Derfor siger Jesus, at vi bør være som små børn at komme ind i kongeriget.
  • Billede med titlen Tillid og stole på Jesus Trin 9
    9
    Hvad gør børn med deres forældre? De har tillid, afhængighed, tro og støtte. Dine forældre fodrer dig, klæder dig og giver dig det, du har brug for.
    • Og modtag Helligånden, som Jesus sagde til sine disciple og tilhængere - dette er for alle, der hører opkaldet. I disse sidste dage hælder Gud Hans Ånd på alt kød, og hans børn vil modtage velsignelsen.
  • Billede med titlen Tillid og stole på Jesus Trin 10
    10
    Følg Jesus, den gode hyrde, og vælg at være hans får. Hvad gør fårene? Afhæng, følg, læn dig på og stol på din Pastor. Der er ingen værdi i bare at tro på Gud, for selv dem tror djævelerne i helvede, at Jesus redder og at han er Herre. Læs James 2:19.
  • Billede med titlen Tillid og stol på Jesus Trin 11
    11
    Reflektere over dette: Guds vej er smal og få vil finde den. En person, som tror at han ikke kan komme ind, men som stoler på, støtter og afhænger, vil komme ind i Guds rige gennem den smalle dør.
    • Derfor er kirken nødt til at blive frelst. "Hvad er det her?" Mange kan spørge under læsning. Det kan du også tænke på - men, "Ja, kirken generelt, den person, der sidder på bænken eller stolen ved siden af ​​dig, skal udvikle et liv af afhængighed, tillid og støtte i Herren"- Dette er den sande kilde til Jesus Kristi frelse og discipelskab: Tillid til, at tælle og være lydig - er mere end bare at tro.
    • Tro den mand, der kan krydse balancegang over faldet, men du er villig til at sidde i sin trillebør (tillid stole og afhænger af det for dit liv)? Overhovedet ikke. Hvorfor? Det er frygten for at forlade kontrollen over dit liv og sætte det i en anden.
  • Billede med titlen Tillid og stol på Jesus Trin 12
    12
    Tæl omkostningerne: Dette er sandheden - han kan krydse "med nogen" i din trillebør, men ikke alene. Kan du se forskellen? Ligesom du bare tror på Jesus?
    • Så stol på, vær afhængig af og hvile på ham og læg dit liv i hans hænder! Hvordan har du det med det her? Hvis du ikke stoler på Jesus fuldt ud, spørg ham nu: "Lær mig at stole på dig!", læs også Salme 73:28, 115: 10-11, 91: 1-16. Gør dette en løbende proces med tillid til Herren.
  • tips

    • Tillid er ikke en begivenhed ad gangen - men det er et dagligt øjeblik i livet.
    • Det er muligt at overgive sig til ham som din herres mester destination hver dag og find Guds energi.
      • Jesus sagde: "Tag dit kors op og følg mig."
    • Modtag Helligånden ifølge Bibelen - Jesus fortalte sine disciple og alle hans tilhængere at vente på Herren og modtage Helligånden. Denne velsignelse er for alle dem, som Herren vores Gud kalder (Joel).

      "Jeg vil sende ham, hvad min Fader har lovet, men forbliver i Jerusalem, indtil de er udrustet med magten fra det høje ..."

    advarsler

    • At opnå Herrens afhængighed, sult og tørst efter retfærdighed kan virke usikker (derfor "Herre, jeg tror, ​​men øge min tro"), da det kan tage tid for folk at blive overbevist - tro er en gave fra Gud, men du skal forstå, at "Guds nåde er tilstrækkelig." Giv ikke op, men fortsæt med at stole på Herren - og han vil give dig en garanti for dit svar, fred og vise dig den rigtige måde at tjene ham på. Selv i svaghed kan du blive stærkere, når du har spørgsmål eller problemer.
    • Hvis du undlader at stole på Kristus, må du gør det ikke fandt det. Stol på, læn dig og adlyd for at komme ind i den smalle vej.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com