Hvordan man bliver født igen

At du måske kender helt Guds mysterium, nemlig Kristus. I ham er skjulte alle skatte af visdom og viden.

(Kolosserne 2: 3)

Så bliver født igen som en kristen, men hvad betyder det ... "For hvilket overskud vil en person få, hvis han vinder hele verden, men mister sin sjæl? Eller hvad kan man give i bytte for sin sjæl?"(Matteus 16:26) For mange er at være kristen simpelthen" beundrende Jesus "og sandsynligvis" gå i kirke ", men dette gør det ikke er i overensstemmelse med Bibelen. Gør hvad Jesus sagde - Han sagde mange ting, herunder: "tro - omvende - modtag Guds Hellige Ånd - og elsk hinanden", og Jesus sagde klart, at:

"Tvivl ikke, når jeg siger, at du skal være født igen."

Men hvordan kan du gøre det?

trin

Billede med titlen Vær Kemetic Trin 17
1
Tro på, at Herren / Gud eksisterer: men dette er kun et udgangspunkt ... "Tror du på eksistensen af ​​en Gud? Det gør du godt! Selv dæmonerne tror og skælver! `"(James 2:19)
  • Respekt Gud: "Herrens frygt er den vidensprincip..."(Ordsprogene 1: 7)
  • Billede med titlen Besøg en katolsk masse Trin 7
    2
    Døbes i Faderens, Sønnenes og Helligåndens navn. "Den, som tror og bliver døbt, skal blive frelst, men den, som ikke tror, ​​skal være fordømt." (Mark 16:16) Du må tro på Jesus Kristus. Du kan døbe alligevel. Men du vil ikke blive frelst, medmindre du har tro på Jesus Kristus. I John 14: 6 sagde Jesus: "Jeg er vejen, sandheden og livet: ingen kommer til Faderen, men ved mig ..."
  • Omvend dig og følg Jesus, så du kan blive født igen som han sagde: "Du bør ikke blive overrasket over det, jeg siger, "Du skal fødes igen.""(Johannes 3: 7) Jesus sagde,"Men hvis du ikke omvende dig, vil du alle omkomme på samme måde. "(Lukas 13: 5)

    Billedbetegnelse Deltag i Mormon Kirke (Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige). Trin 9
    1
    Bed til Gud og i Jesu navn, omvendelse, indrømme dine fejl, overgive, vende sig til Gud og "anerkende Herren på alle hans måder."
  • Billede titled Do Mindful Meditation Trin 13
    2
    Modtag Helligånden som en del af dit nye liv i Kristus, og lev din nye betingelse som et Guds barn. Så hvis du er reddet, omvendt fra dit gamle liv, "åndeligt genfødt", så modtog du Helligånden, som Jesus sagde:
    • "Men jeg siger, at det er godt for dig, at jeg går. Hvis jeg ikke går, vil rådgiveren ikke komme til dig - men hvis jeg går, sender jeg ham. "(Johannes 16: 7)
    • Helligånden er som Jesus lovede -- "... en trøst til at leve med dig for evigt ...", som skal hjælpe med at forstå og huske Guds ting - og
      • "Du skal" Men du vil modtage magt, når Helligånden kommer over dig, og du vil være mine vidner, både i Jerusalem og i hele Judea og Samaria og til jordens ender!"(Apg 1: 8)
  • Billedets titel Udvikle psykiske evner Trin 5
    3
    Realiser at du ikke styres af dit kød (Romerne 8: 9)
    • "Men I er ikke under kødets herredømme, men af ​​Ånden, hvis Guds Ånd virkelig bor i jer "
    • "Men hvis nogen ikke har Kristi Ånd, hører han ikke til Kristus."
  • Billedbetegnelse Deltag i Mormon Kirke (Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige). Trin 13

    Video: SÅDAN BLIVER DU POPULÆR

    4

    Video: Sådan bliver jeg i godt humør igen

    Lev for Gud som kristen: reddet af Helligånden, tjene ham ved at hjælpe andre, herunder at lede andre ind i Kongerige af Jesus Kristus...
    • Handle i overensstemmelse med Jesu ord i Bibelen"Så enhver, som hører disse mine Ord og gør dem vil være som en klog mand, der har bygget sit hus på en klippe og regnen faldt, oversvømmelserne kom, og vindene blæste og slog voldsomt imod det hus. men det faldt ikke, for det havde sine fundament i klippen "(Matthew 7: 24-25).
      • Vær en fisker af mænd: som Jesus sagde til Simon Peter: "Følg mig, og jeg vil gøre dig fiskere af mennesker ..." og også "Frygt ikke nu, du vil være en" fisker af mennesker. ""(Lukas 5:10)
      • Fremkalde de gode nyheder for at omdanne sjæle, som Jesus sagde: "Mens du går ind i hele verden, forkynder evangeliet for enhver skabning." (Mark 16:15)
  • Billedbetegnelse Deltag i Mormon Kirke (Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige). Trin 3
    5
    Godkend frelsens elementer: "For ved nåden er du blevet frelst gennem tro, og det er ikke af jer selv, det er Guds gave - ikke af gerninger, for at ingen skal rose sig på denne konto." (Efeserne 2: 8-9)


  • Billede med titlen Besøg en katolsk masse Trin 12
    6
    Følg Jesus og konverter sjæle til Kristus: "Retfærdighedens frugt er et livs træ, og hver sjæl, der erobrer sjæle, er vis." (Ordspr. 11:30)
    • Tag disse sjæle til Guds rige.: "Og hver dag samledes Herren det folk, der blev frelst til samfundet." (Apg 2:47)
    • Enig på tro som kristen at være et sind i Kristi legeme og enig med den samme holdning, som Jesus Kristus havde: "Har den samme følelse i dig, som også var i Kristus Jesus." (Filipperne 2: 5)
  • Billede med titlen Tag et skridt af tro Trin 11
    7
    Accepter, at for en nyfødt kristen at leve, er Kristus, som "... det er ikke længere jeg, der bor, men Kristus lever i mig. Og dette nye liv, som jeg nu lever i kroppen, lever i tro alene i Guds Søn, som elskede mig og ofrede for mig. «(Galaterne 2:20) Han går sammen med dig og i dig" Så er du enig med Kristus "Lev dig og velsignet.
  • Billede med titlen Bliv et taoistisk trin 14
    8
    Lev i Ånden som en født kristen igen "Eller forstår du endnu ikke, at din krop er en helligdom fra Helligånden, der bor i dig, som er af Gud, og hvem er ikke selv?"" (1 Korinter 6:19)
    • Helligåndens gave, der bor i os, er `Helper`, `Vejledning`, `Rådgiver`, `Rådgiver`, `Vedvarende`, `Kristi ånd` `Sandhedens Ånd` `Guds Ånd` `Ånd af den Almægtige Gud, , `` Almægtig Breath `` og `Life Giver`.
  • Billede titled Mindful Meditation Step 8
    9
    Indse, at genfødsel kan forklares "hvordan man modtager eller bliver fyldt" med Helligånden "som" åndfyldte kristne "- du vil finde rapporter om mennesker, der oplever en ekstraordinær livsforandring som" genfødsel "og andre mirakler - - ved din opmuntring til hvad Gud kan gøre for dig og for dig som en født kristen.
  • Nogle vigtige ting om kristendommen

    Billedbetegnelse Deltag i Mormon Kirke (Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige). Trin 6
    1
    Lær om Jesus og tro på, at han døde, steg fra de døde som vores Frelser og talte derefter til den ene sande Gud. Omvendt - virkelig ønsker at ændre sig - ved at sige noget som: "Jeg er ked af min synd for alle mine forseelser. Jeg vil ændre, og jeg takker virkelig for Helligåndens gave og for alt det, som Herren har gjort. nu er jeg tilgivet og reddet fra straffen for mine synder som en gave i Jesu navn. "
  • Billedets titel Deltag i Mormons kirke (Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige). Trin 14
    2
    Fortæl andre, at "der er kun én Jesus Kristus, Guds Søn, som er Herre og Frelser af alle, der tror, ​​omvende og følge ham."Du skal gå til kristne møder, blive døbt som et tegn på accept af dit nye liv, søge at blive fyldt og styret af Helligånden, bede til Gud, vis Guds kærlighed til godhed, tilgive andre, prædike fred, vær enig i bøn med andre troende, og når du synder, beder (og accepterer) tilgivelse, forventer konsekvenser for nogle fejl og fortsætter, alt i Jesu Kristi hellige navn - med Gud Faderen som den eneste sande dommer af alle gode eller dårlige ting.
  • tips

    Video: Uvenner med din BFF? Sådan bliver det godt igen | BaseBoys Dilemma | Ultra

    • En person kan tjene Gud gennem fuldendelse af menneskeheden på alle områder, herunder økonomiske, fysiske og følelsesmæssige, så længe de er jordet i det bibelske-åndelige rige og især at konvertere sjæle.
      • Ikke alle kaldes til at være præst eller evangelist, men alle kaldes for at være vidner - og for at hjælpe med at konvertere sjæle.
    • Elsk Gud og elsk din næste, vær venlig over for din fjende (dem, der kan foragte eller ignorere dig), konvertere sjæle og være klar til Kristi næste komme.
    • Det er tilladt at at gå og at konvertere sjæle, og hvis du gør det: så har du rejst dit kors (gjort din pligt) og fulgt Gud dagligt, i Ånden og i sandheden.
    • Lad Gud lede dig og tage dig, hvilket altid giver dig kredit for dine bestræbelser og succeser: "Medmindre Gud bygger huset, er hans arbejde forgæves. " Selvfølgelig ville det kun arbejde for sig selv ikke at følge Jesus Kristus effektivt.

    advarsler

    • Jesus sagde: "Elsk din fjende og gør godt for ham." Så i stedet for at hate hjælper andre med at finde Jesus Kristus, fordi Gud sagde i Bibelen i Johannes 3:15, "Den, som har sin bror, er en morder, og i ved, at ingen morder skal have evigt liv." Nogen spurgte: "Hvem er min bror?" Jesus svarede: "Du ved det."
    • "Når du er færdig, stå op!" Efter at have bygget på klippen, konverter sjæle, gør aktiviteter som at præsentere Jesu ord til andre og støtte kirken.
    • Vær ikke bange: Folk over hele verden inviteres individuelt til at modtage den nye fødsel i Gud.
    • Skam ikke dig: Apostelen Paulus sagde: "... For jeg skammer mig ikke over evangeliet, for det er Guds kraft til frelse for alle, der tror på ham - først af jøden såvel som af græsken."(Romerne 1:16)
    • Jesus sagde til Peter: "... du fornærmer mig, for dit sind gør det ikke er i ting, der er af Gud, men i ting som er af mennesker. "(Matt 16:23)

    Kilder og citater

    Se mere ... (17)
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com