Sådan spørger du din kæreste for at give et kys af sprog (fransk kys)

Mens du spørger din ledsager om tungen, kan kysse virke kompliceret eller endog skræmmende i starten. At give et tunge kys kan være en meget sjov og givende oplevelse. Så hvad venter du på?

trin

Billede med titlen Spørg din kæreste til fransk kys, trin 1
1
Bestem om du er klar til tungen kys. Hvor længe har du været i dette forhold? Vil det det synes at være interesseret i et tunge kys? Er det umagen værd at spørge dig om et tunge kys?
  • Billedets titel Spørg din kæreste til fransk kys, trin 2
    2
    Vælg den rigtige tid til at spørge. Er han i romantisk humør, trist, vred eller stresset? Gem pusten, indtil han er i godt humør og mere tilbøjelig til at sige "ja".
    • Se dit kropssprog. Flirter han eller forsøger at få din opmærksomhed? Forsøger at holde hånden eller røre dig? Eller synes han bekymret? Vær opmærksom på, fordi krops sprog kan sige meget.


  • Billedets titel Spørg din kæreste til fransk kys, trin 3
    3
    Casually nævne ideen om tungen kys og se hans reaktion. Nogle måder at starte samtalen på er:
    • "Du ved, (skriv kæreste navn her), jeg tænkte, jeg tror måske det er på tide at kysse vores tunge, da vi er et par i kærlighed, hvad tror du?"
    • "Hvad med at prøve noget andet for en forandring?"
    • "Hvad tager du på tunge kysse?"
    • "Du kan kalde mig skør, men der er noget, jeg vil prøve."
  • Billedets titel Spørg din kæreste til fransk kys, trin 4
    4
    Fortsæt med forsigtighed. Hvis han nægter tungen kys, skal du ikke blive sur eller rabat ham. I stedet skal du holde dig kold og sige noget som "Okay, jeg kan forstå, hvorfor du ikke vil" eller "Du har ret, vi er stadig tidlige i vores forhold, måske senere?" Hvis han accepterer dit forslag, viser at du er glad, så lad samtalen være der, indtil det har taget lang tid, før den er klar. På den anden side, hvis han accepterer kysset fra begyndelsen, skal du gå langsomt og forsigtigt for at vise, at du behandler det alvorligt.
  • tips

    • Hydrér dine læber med en læbebalsam, ikke klæbrig, før du kysser.
    • Må ikke kysse din kæreste, før du er i et behageligt forhold, som du har kysset før.
    • Gør dette et eller andet sted med privatlivets fred.
    • Bare gå videre. Lad det ske naturligt og spontant.
    • Hvis han kysser hende, spørg hende senere, om hun kan lide det.

    advarsler

    • Prøv ikke dette til dit første kys eller på en første date. Det er underligt og kan endda indebære en breakup!
    • Hvis når som helst, du føler dig ubehagelig, kom ud og tale med en betroet voksen.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com