1
Bestem om du er klar til tungen kys. Hvor længe har du været i dette forhold? Vil det det synes at være interesseret i et tunge kys? Er det umagen værd at spørge dig om et tunge kys?
2
Vælg den rigtige tid til at spørge. Er han i romantisk humør, trist, vred eller stresset? Gem pusten, indtil han er i godt humør og mere tilbøjelig til at sige "ja".
- Se dit kropssprog. Flirter han eller forsøger at få din opmærksomhed? Forsøger at holde hånden eller røre dig? Eller synes han bekymret? Vær opmærksom på, fordi krops sprog kan sige meget.
3
Casually nævne ideen om tungen kys og se hans reaktion. Nogle måder at starte samtalen på er:
- "Du ved, (skriv kæreste navn her), jeg tænkte, jeg tror måske det er på tide at kysse vores tunge, da vi er et par i kærlighed, hvad tror du?"
- "Hvad med at prøve noget andet for en forandring?"
- "Hvad tager du på tunge kysse?"
- "Du kan kalde mig skør, men der er noget, jeg vil prøve."
4
Fortsæt med forsigtighed. Hvis han nægter tungen kys, skal du ikke blive sur eller rabat ham. I stedet skal du holde dig kold og sige noget som "Okay, jeg kan forstå, hvorfor du ikke vil" eller "Du har ret, vi er stadig tidlige i vores forhold, måske senere?" Hvis han accepterer dit forslag, viser at du er glad, så lad samtalen være der, indtil det har taget lang tid, før den er klar. På den anden side, hvis han accepterer kysset fra begyndelsen, skal du gå langsomt og forsigtigt for at vise, at du behandler det alvorligt.