Sådan håndteres et problem Politi Officer

Har en politimand beder dig om at trække bilen over til "ingenting"? Politiet går sent om natten om dit hus? Tror du, at du bliver chikaneret?

trin

Billede betegnet Deal med vanskeligt politi Trin 1
1
Når en politibetjent beder dig om at trække over, vær høflig og ikke argumenterer. Det er vigtigt at have en lille optager inde i din taske fastgjort.
  • Billede med titlen Deal med vanskeligt politi trin 2
    2
    Hvis politimanden ikke fortæller dig, spørg ham altid, hvorfor han bad dig om at stoppe. Hvis du virkelig bliver chikaneret, vil han ikke fortælle dig hvorfor.
  • Billede med titlen Deal med vanskeligt politi Trin 3
    3
    Du må ikke acceptere at bruge en nybegynderstatning eller indåndingstest. Sig så høflig som muligt "Jeg vil ikke blæse på breathalyzer, hvis du har en sandsynlig årsag til at arrestere mig, så vil jeg være enig i at lave en blodprøve." Det er ligegyldigt, om du drak eller ej, ikke gør det.
  • Billede med overskriften Deal med vanskeligt politi Trin 4
    4
    Spørg altid politiets navn og badge nummer. Hvis det ikke giver dig, skal du registrere stoptidspunktet, placeringen og, hvis det er muligt, politiets bilmærke.
  • Billede med titlen Deal med vanskeligt politi Trin 5

    Video: How To: Deal With Illegal Police Stops

    5
    Hvis du kommer hjem og kommer til politiet "stop" foran dit hus med lysene slukket, optag tiden, vær opmærksom og se, hvor længe de bliver der. Gør det klart, at du ved, at de er der. Hvis de står op og peger lommelygten mod dig, spørg, om der er et problem. Når det skete for mig. Agenten svarede: "Hvorfor kommer du ikke og snakker om det?" Jeg sagde nej, og at jeg ville ringe til min advokat. På det tidspunkt startede han bilen og vinkede en uanstændig gestus med hånden og sagde: "Hav en godnat, herr!" Umiddelbart ringede jeg til min advokat for at fortælle ham, hvad der skete, og det råd, han gav mig, overraskede mig. Han fortalte mig, at hvis dette skete igen, skulle jeg ringe til 190 og rapportere om en "mistænkelig køretøj" stoppet ved mit hus for at tvinge dem til at skrive en rapport om, hvad der skete.


  • Billede med titlen Deal med vanskeligt politi Trin 6
    6
    Aldrig krænke loven, ellers vil de have "noget" imod dig.
  • Billede med titlen Deal med vanskeligt politi Trin 7
    7
    Optag alt. Hvis dette sker for ofte, kan det være en grund til at bede om en tilbageholdelsesordre mod den, der jager dig. Gør det klart, at du ikke har til hensigt at stå idiotisk i forbindelse med sådanne misbrug.
  • Billede med titlen Deal med vanskeligt politi Trin 8
    8
    Er ikke enig i noget, men argumenterer ikke. Bare sig nej. Hvis politiet ønsker at gennemgå din bil uden at præsentere en sandsynlig årsag eller årsag, sig nej! Få dem til at arbejde for det, få dem til at få en søg warrant for din bil eller hus. Er ikke enig i noget.
  • Video: 16 YEAR OLD SHOWS:How to Deal With the Police !

    Billede med titlen Deal med vanskeligt politi Trin 9
    9
    Endelig finde en advokat, der er villig til at retsforfølge politiets afdeling for chikane. Nogle gange er det bare at bringe en handling imod dem, så de stopper.
  • Billede betegnet Deal med vanskeligt politi Trin 10
    10
    Endelig, vær snill, ikke argumenter, giv dem ikke en grund til noget. Men lad dem ikke fortsætte med jagen.
  • advarsler

    • Må ikke modstå tilbageholdelse.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com