Skjul deres celle. Dette kan give dig et problem på ingen tid.
7
Hvis du er i en butik med dem, få flere varer og spørg, hvor meget de koster.
8
Træd på bagsiden af deres sko.
9
Tal forkert, ligesom "vi gik til indkøbscenteret", i stedet for "vi gik til indkøbscenteret".
10
Brug slang.
Video: Tæv Din Teenager - afsnit 3:12 Hvem gør hvad?
11
Talk uhøfligt. Det vil kun fungere, hvis de har uddannet dig til at snakke som ingen mennesker - det er rigtigt.
12
Kom ind i lokalet, når de forsøger at se en film og stille mange spørgsmål om alt.
13
Hvis de har irriteret dig, sidder du midt i trappen og fortæller dem, at du protesterer. Hvis de er vred, men ikke for vrede, sidde på trappen og fortælle dem at du sidder på det specielle trin.
14
Lyt til musik med et meget højt lydstyrke.
15
Syng dårligt øverst i dine lunger.
16
Ring dem efter deres fornavn.
17
Foregive du ikke lytter rigtigt og råber hele tiden "hvad?"Eller" Tal højere, jeg lytter ikke! "
18
Bed om hjælp til dit hjemmearbejde. Når de sætter sig ned for at hjælpe dig, stå op og lad dem gøre arbejdet selv.
19
Video: Jeg vil mega gerne have en hund men mine forældre vil ikke give mig-Lov
Tal i en anden accent.
20
Tal med dem på et opfundet sprog.
21
Sprøj lidt vand på puden, så de tror, at der er en lækage på taget. Dette vil kun virke, hvis de ikke sover på underhuset i et byhus.
22
Hvis de siger et ord af en sang, skal du begynde at synge det så højt som muligt.
23
Skriv dit navn på bilen, hvis det er snavset. Dette kan få dig et stort problem.
24
Hvis de går på toilettet, løber du fremad, låser døren og fortæller dem, at du er desperat.
25
Hvis du har søskende, spørg dem, hvilke de elsker mest - dig eller dem.
26
Gør noget unormalt med formål, som at gå på en underlig måde. Hvis de spørger, hvorfor du gør dette, skal du sige "du disrespecting me!". Gør dette flere gange.
27
Hvis dine forældre skænder med dig for ikke at tage et bad, ikke at gøre lektionen mv., Svar med en "er jeg generet?". Hævning af øjenbryn vil være prikken på kagen.
28
Tal, stammering.
29
Hvis de har købt nye sko, se og spørg "hvad har du på?!"
30
Tal meget elegant.
31
Hvis du spiser med dine forældre og deres venner eller familie, tilbyder du noget for hver af dem. For eksempel, "Mor, vil du have salt og peber? Far, vil du have salt og peber? Vil du have salt og peber? Bedstemor, vil du have salt og peber? Tante, vil du have salt og peber? Onkel, vil du have salt og peber? "Spørg hver af gaverne i stedet for at spørge alle på én gang.
32
I stedet for at gå normalt skal du hoppe ud, når du går op eller ned ad trappen.
33
Skub højt, hvis de fortæller en vittighed.
34
Indtast et værelse, der skriger og siger, at du så et spøgelse.
35
Tal med 10 imaginære venner.
36
Hvis du rejser i bil, skrig hele tiden "kommer den?".
tips
Vær konsekvent, indtil du kan irritere dine forældre.
Optag dig selv ved at sige noget tilfældigt, sidde ved siden af dem og lytte til optagelsen flere gange.
Prøv at gøre trinene langsomt, fra meget irriterende til lidt irriterende.
advarsler
Forbered dig på at blive straffet.
Når det kommer til at sætte vand i sengen, kan den, som sover i sengen, være smart, så pas på, at du ikke laver nogen støj. Hvis du laver en lyd, bliver dine forældre vred.