Sådan laver du en plejepakke til en partner, der lever væk

En plejepakke er en fantastisk måde at vise nogen speciel på, hvor meget han betyder for dig. Det er nemt at gøre med nogle få enkle ting. Du vil ikke bruge en formue og vil helt sikkert gøre din partner, der bor langt væk, smil!

trin

Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distance partner Trin 1
1
Få en kasse. Du skal bruge det til at sende alle ting til din elskede. Et godt eksempel er en skoboks. Lin det med et blødt papir, så intet i boksen bryder under forsendelsen.
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distance partner Trin 2
    2
    Sæt de små ting sammen. Vælg nogle billeder, koncertbilletter, som de blev sat sammen. Han bliver endnu gladere, hvis han modtager en mere personlig gave.
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distance partner Trin 3
    3

    Video: WHAT KAYLA DOES FOR AN iPHONE!?!? | We Are The Davises

    Slik. Sæt nogle af yndlings candy og chokolade af din kærlighed inde i kassen. Du kan prøve at lave brownies eller cookies, men sørg først for at det, du vil forberede, varer turen, indtil den modtager pakken. Løse fødevarer, såsom brownies, skal pakkes ordentligt, såsom i en plastikbeholder.
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distancepartner Trin 4
    4

    Video: The Fall Of John Kuckian: pt. 0

    Vær kreativ. Gør nogle små ting at sende sammen. Det kan være en lille scrapbog eller en collage med fotos. Der er ikke noget bedre end at modtage noget, som du gjorde selv!
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distance partner Trin 5


    5
    Udtryk dine følelser. Skriv et brev, der fortæller, hvordan du føler og forklarer hvorfor du lægger hvert emne i pakken. For eksempel, "Kære ______, jeg håber, at denne pakke af pleje vil gøre dig til at smile. Jeg sætter chokolade, fordi jeg ved, er din favorit, ikke spiser alle på én gang! Køleskabet magnet er, at vi køber, når vi gik til _____, jeg håber, vi kan derned igen snart! jeg sætter vores billeder, så du altid huske de gode tider vi havde, og at vi vil se snart. jeg savner dig! kærlighed, _______".
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distancepartner Trin 6
    6
    Gå ud for shopping. Køb nogle små gaver til din elskede, men intet for dyrt, da de vil sende via mail!
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distancepartner Trin 7
    7
    Læg noget af dig Hvis du lægger et stykke af dig, som en T-shirt, der har sin duft, kan dette trøste dig, da det vil få en del af dig med det.
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en langdistansepartner Trin 8
    8
    Monte. Sæt alt hvad du vil inde i boksen. Udfyld de tomme felter med papir for at sikre dine gaver ikke glider kassen og få beskadiget. Luk boksen og forsegl den med passende tape. Sæt det hele sammen med et par lag tape for at sikre, at den ikke beskadiges under forsendelsen. Lim et stykke papir op med din partners adresse.
  • Billedbetegnelse Lav en plejepakke til en lang distancepartner Trin 9
    9
    Send! Tag din plejepakke til det lokale posthus og mail det.
  • Video: THE DAVISES HALLOWEEN NIGHT | PUMPKIN CARVING CHALLENGE | We Are The Davises

    tips

    • En plejepakke er en god gaveide til en fødselsdag eller jubilæum, eller simpelthen hvis din elskede lider af en afstand.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com