Hvordan man elsker telefonsex

Ikke alle forstår begrebet telefonsex eller muligheden for at have sex over telefonen, men det er stadig noget folk gør og noget, som mange nyder. Denne artikel handler om, hvordan du kan lide telefonsex, hvis du er en nybegynder, spurgte nogen dig om det, og du ved ikke, hvordan du gør det, eller du skammer dig over for at prøve det, fordi du ikke ved hvad det er. Så ...

trin

Billede titel Enjoy Phone Sex Step 1
1
Sørg for, at du er helt komfortabel med den person, som du tænker på at have sex over telefonen. Dette er vigtigt, fordi hvis du ikke føler dig komfortabel med at tale med denne person på telefonen eller taler til hende generelt, vil du ikke være i stand til at tale seksuelt med hende, og du vil føle dig ude af sted.
  • Billede med titlen Nyd Phone Sex Step 2
    2
    Sørg for at du er på et sted, hvor du kan have en seksuel samtale. Du ønsker ikke at være på bussen i nærheden af ​​nogen eller i stuen med dine forældre eller børn. Du bør være alene, helst hvor du kan slappe af og have privatliv, som i dit værelse. Især hvis du vil blive begejstret.
  • Billede titel Enjoy Phone Sex Step 3
    3
    `Hvordan begynder det?` For at have sex i telefonen med nogen, skal du føle sig selvsikker og sexet. Måske kan du lægge kølige tøj eller tænde nogle stearinlys for at skabe en sensuel atmosfære eller gøre hvad som helst for at føle sig sexet! Nu uanset om du er en seksuel person, er det ligegyldigt. Du skal blot vide, hvad du skal sige. Prøv ikke at have sex med nogen bare for at give den anden person fornøjelse, du bør også nyde oplevelsen. Hvis den person, du snakker med, vil gøre seksuelle handlinger alene, kan du måske prøve det samme? Onani er altid en mulighed.
  • Billede titel Enjoy Phone Sex Step 4
    4
    `Delene af `Åh, hvad siger jeg?``. Den sværeste del for de fleste mennesker ved at vide, hvad man skal svare under en seksuel samtale. Du tænker måske - `Hvor skal jeg starte?`, `Hvad siger jeg?` etc. Måske spekulerer du måske på, om du virkelig bør tage hele ideen alvorligt? Nå ... Enhver, der har startet eller foreslog samtalen, skal starte, bare for at tage byrden af ​​den mindre erfarne person. Det er svært at udtrykke seksuel spænding og fantasi i ord, så her er nogle grundlæggende eksempler på en typisk telefonsamtale og hvordan de kan komme i gang:
  • Billede titel Enjoy Phone Sex Step 5

    Video: Is Monogamy Natural? Sex Addiction? Sex Strike? (The Point)

    5

    Video: If Drake Got Catfished (Catfish Spoof)



    `EKSEMPEL:` -- `PERSON 1: ` Så hvad laver du? Jeg er så begejstret. // `PERSON 2: ` Hej! Nå ligger jeg bare i seng og tænker på dig, hvad laver du? // `PERSON 1: ` Jeg laver også det samme, hvad bruger du? // `PERSON 2: ` Jeg er bare i mine undertøj, men jeg vil ikke bære det længe ... Jeg tror, ​​jeg vil bare lade mine hænder vandre rundt om min krop. Måske er jeg nu nøgen? // `PERSON 1: ` Jeg er allerede nøgen, ligesom jeg ville være der for at tage din trusser til dig. Andre ting at sige kan være:Jeg er så våd / hård nu `, `Jeg vil røre mig selv `, `Du gør mig så begejstret, jeg tror jeg skal gøre noget ... ` og muligvisJeg ville ønske, at du rørte ved mig nu `. Det afhænger også af, hvordan personen snakker til dig, vil fortælle dig, hvad der vil ske i fremtiden eller give dig en ide om nutiden ved at sige,Jeg tager din kjole af og du ryster `.
  • Billedets titel Enjoy Phone Sex Step 6
    6
    Så! De sværeste spørgsmål at besvare, og de spørgsmål, som folk normalt holder op med at tænke over, er:Hvad vil du have, jeg skal gøre med dig nu? ". Dette efterlader personen i en mærkelig situation. Eksempler på gode svar kan være,Jeg vil gerne føle, at du kysser mig, jeg vil have dig til at røre hele min krop og tage mit tøj af. Jeg vil føle din hud på min og se dig komme ind i mig, ` etc. - Dette kan betragtes som for lavt for mange mennesker, men det er virkelig, hvad folk har en tendens til at sige i en seksuel situation. Der er mange ting, to mennesker kan fortælle hinanden at mentalt spænde den anden, og jeg er sikker på, at når du starter, kan du fortsætte! Det har også den anden side af situationen - spørgsmålet, `Hvad vil du gøre for mig? ", og for det kan du svare `Jeg vil kysse jer alle og køre min hånd gennem hele din krop. Jeg vil komme ind i dig og høre dig stønne etc. "Igen kan dette betragtes som for lavt, selvom jeg holder tingene rene.
  • Billede titel Enjoy Phone Sex Step 7
    7
    Disse kan være forfærdelige eksempler for nogle af jer, men de er alligevel eksempler!
  • Billede med titlen Nyd Phone Sex Step 8
    8
    `Husk at de ikke ser dig!` Nogle mennesker kan finde telefonsex nemmere end ægte sex, eller udsætte sig for en person direkte. Det er den samme grund, at folk kan lide at bruge webkameraer, det er følelsen af ​​løsrivelse. Hvis du har problemer med din krop, men vil være lidt mere fræk med personen og føle dig godt tilpas, så er telefonsex en god mulighed. Bare brug en sexet stemme og slappe af ... Sæt dig selv i en situation, hvor du vil blive begejstret, og der kommer ofte onde ting op i dit sind! Især hvis du har kemi med personen på den anden ende af linjen.
  • Billede titel Enjoy Phone Sex Step 9
    9
    `Sidst men ikke mindst, kort nok!` Hvis du spiller harmløst og vil gå ned på niveauet på telefonen, så nyd. Det skal ikke virke som en forpligtelse til at behage en anden person. Hvis du ikke føler dig selvsikker eller afslappet, så gør det ikke, og hvis personen ikke kan lide det, er det naturligvis ligeglad med, om du vil nyde oplevelsen og du sandsynligvis er egoistisk. Prøv ikke at kopiere andre mennesker, du vil være så naturlig og ægte som du kan. Du ved aldrig, du kan være en stor forfører!
  • tips

    • Sørg for at du er på et sted med privatlivets fred, hvor du kan slappe af og engagere dig i seksuel aktivitet.
    • Sørg for at lave en sexet stemme, men overdriv det ikke!
    • Sørg for at kende den person, du snakker med!
    • Husk at de kan høre dig, men de kan ikke se dig! Du kan gøre hvad du vil, og gøre de ansigtsudtryk du ønsker, og de ved ikke engang.

    advarsler

    • Sørg for at du er på et sted med privatlivets fred.
    • Sørg for at kende personen.
    • Sørg for at slappe af og være dig selv.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com