Sådan overbevise en pige at købe en drink til dig

I den moderne civilisation begynder en mand ofte at erobre sig i en bar eller natklub ved at købe en drink til kvinden. Men da dette er alder af ligestilling, hvorfor ikke dreje bordene og få en kvinde til at købe dig en drink? Det er en god øvelse af overbevisende charme, og har den ekstra fordel at slippe af med kvindelig interesse. Her er nogle måder at hjælpe dig med at gøre.

trin

Billede med titlen Overbevis en pige at købe dig en drink Trin 1

Video: HORRIBLE REAL FOOD VS GUMMY FOOD CHALLENGE | PARENTS EDITION | We Are The Davises

1
Fortæl en historie, hvor en anden kvinde betalte dig en drink. Selvfølgelig kan du ikke sige: "Så jeg var på denne bar og denne kvinde købte mig en drink" og så smil som en idiot. Historien skal indeholde nogle interessante dele:
  1. Vis at nogle kvinder har frivilligt til at betale dig en drink i fortiden. Nogle kvinder vil tro at betale en drink til en fyr er en underlig ide. Tale uformelt om, hvordan dette skete i fortiden, kan få dig til at undre sig "Åh, måske sker det oftere end jeg troede ..."
  2. Vis at du er selektiv. Når du kommer til den del, hvor pigen tidligere har tilbudt at betale dig en drink, sig noget som "Så jeg var enig." Dette implanterer i kvindens sind, at du ikke lader nogen betale dig en drink.
  3. Forhøj status for den anden kvinde. Ved at sige, at kvinden, der betalte dig for en drink, var attraktiv, smart og cool, vil du vise at hun ikke gjorde det for at være patetisk eller desperat. Det vil også gøre det klart, at du stadig respekterer hende (hvis ikke mere) efter at hun har købt drikkepenge.
  4. Sammenlign hende med kvinden, der betalte dig en drink. Nu hvor du har talt meget godt om den anden kvinde, sammenligner de to, vil du give hende et skjult kompliment. Derudover er folk mere tilbøjelige til at gøre noget, når de ved, at andre der ligner dem, har gjort det samme.
  5. Her er et eksempel på en historie, der har nogle af disse elementer:

    • Jeg gik til en natklub den anden nat, og jeg mødte denne meget flot pige, og vi kom godt sammen, så hun tilbød at købe mig en drink. Jeg nikkede og vi gik til baren og jeg fortalte hende, at da hun var den, der betalte, kunne hun vælge drikken. Hun gav mig et uforskammet smil, der gjorde mig bekymret, ligesom hendes smil. Hun bad om noget, jeg ikke engang kan udtale for bartenderen. Så begyndte bartenderen at smile og jeg var endnu mere bekymret! Det kunne ikke være godt. Så blandede fyren en masse ting og satte den i brand! I mellemtiden fortalte pigen mig om at vende! Til sidst vendte vi begge om og det var fantastisk - indtil ca. 30 sekunder senere. Jeg antager, at jeg aldrig har været så fuld af bare en drink i hele mit liv! Det var en god nat!
  • Billede med titlen Overbevis en pige at købe dig et drik Trin 2
    2
    Fortsæt med en udfordring, bundet af antagelserne: "Jeg tvivler på, at når du betaler mig for en drink, er det så spændende, men jeg er sikker på, at vi med lidt kreativitet kan tænke på noget ..." Hvis du ser nøje ud, er dette en sætning, der består af forudsætninger. Forudsætningen er en erklæring, hvor du antager, at personen vil gøre noget. Her er antagelserne af denne sætning:
    • At hun vil købe dig en drink. Undersøg syntaksen tæt. At sige "... når du køber mig en drink" antager netop det. "Hvis" i begyndelsen af ​​sætningen er en betingelse for noget sjovt at ske. Også, siger dette "hvis" vil få dig til at lyde lidt mindre arrogant.
    • At hun er kreativ.
    • At du to sammen vil tænke på noget.
  • Video: Undertale the Musical

    Billede med titlen Overbevis en pige at købe dig et drik Trin 3
    3


    Antag hendes generøsitet. Hvis en pige siger noget som: "Vil du have en drink?" eller "Lad os få drikkevarer", siger: "Ja! Det lyder godt, jeg skal tage en Cuba Libre" eller enhver drink du vil have. Hvis du siger det med overbevisning, som om du virkelig forvirrede det, hun mente, vil det nok fungere, fordi de fleste ikke vil sige "Nej, jeg ville fortælle dig at købe" eller "Jeg har brug for pengene til at købe". Hvis det ikke virker, prøv "Du betaler den første runde, og jeg betaler den anden." Du vil ende med at betale den næste runde, men i det mindste vil du have splittet.
  • Billede med titlen Overbevis en pige at købe dig et drik Trin 4

    Video: A Journey Through Mongolia (Full Length Documentary)

    4
    Spil spillet med 5 spørgsmål. Sådan spiller du ...
    • Du: Hej, lad os lave et lille væddemål. Lad os spille et spil - dybest set vil jeg stille dig fem spørgsmål, og du bliver nødt til at svare hver på den forkerte måde! Hvis du svarer rigtigt, så mister du og skal betale mig en drink. Hvis jeg vinder, vil jeg købe dig en drink. Kombineret?
    • Hun: Kombineret!
    • Du: Fremragende. Så hvor er du fra?
    • Hun: São Paulo.
    • Du: Hvor gammel er du?
    • Hun: 75.
    • Du: Okay, hvilken slags bil kører du?
    • Hun: En Honda.
    • Du: Hvor mange mennesker har du i din familie?
    • Hun: 25.
    • Du: Damn! (Hold din hånd ud til din tegnebog, som om du skulle købe en drink.) Har du spillet dette spil før?
    • Hun: Nej.
    • Du: Så jeg fik lige dig på det sidste spørgsmål. (Medmindre hun faktisk har spillet dette spil, skal du bevise at hun aldrig har spillet før!)
  • Billede titel Overbevis en pige at købe dig et drik Trin 5
    5

    Video: EL KARMA (Completo) Suzanne Powell 21-01-2011 (Karma 2: https://youtu.be/imLT97AYCmw)

    Prøv spillet 17.
    • Du: Lad os spille et spil. Dybest set kan du ikke sige nummer 17! Hvis du gør det, vil du købe mig en drink. Kombineret?
    • Hun: Kombineret.
    • Du: Fremragende. Hvor meget er 2 + 2?
    • Hun: 4.
    • Du: Hvor meget er 4 + 4?
    • Hun: 8.
    • Du: Hvor meget er 8 + 8?
    • Hun: 16.
    • Du: Hvor meget er 20 + 20?
    • Hun: 40.
    • Du: Hvor meget er 40 + 40?
    • Hun: 80.
    • Du: Hvor meget er 80-4?
    • Hun: 76.
    • Du: Hvor meget er 76-6?
    • Hun: 70.
    • Du: Ha! Du skylder mig en drink! Du sagde 70.
    • Hendes: Nej! Du sagde, at jeg ikke kunne sige 17 ikke 70!
    • Du: ... og du sagde lige! Jeg tager en Cuba Libre.
  • tips

    • Når du spiller spillet med 5 spørgsmål, skal du give et mellemrum mellem svarene. Hun tæller ikke, og du vil ikke have hende til at tro, at den lille tid er gået. Det er også vigtigt at henvende dig til din tegnebog, når du spørger: "Har du spillet det før?" Fordi hun vil være så begejstret for sejren, at hun ikke tænker og reagerer automatisk! Endelig, hvis hun opfatter og reagerer fejlagtigt, så er hun sandsynligvis ret opfattende, og du skal betale hende en drink.
    • Lær nogle tricks. Vis en for den pågældende dame, og hvis hun spørger dig, hvordan du gjorde det, skal du sige "Betal dig selv en drink, og jeg vil vise dig!".

    advarsler

    • Kvinder, der ruller deres øjne og viser ingen sans for humor som svar på deres antics, er ikke værd deres tid. Prøv med en anden.
    • Hvis du konsekvent får negative holdninger fra de kvinder, du flirter med, forsøger du sandsynligvis for hårdt eller nærmer dig hele tiden meget arrogante kvinder. For at rette op på sidstnævnte, lær at læse kropssprog, så du kan identificere kvinder, der er venlige og tilgængelige.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com