Sådan får du et ansigtstelefon

Du har haft crush på en speciel fyr i århundreder, men du ved ikke hvordan man beder om hans telefonnummer? Vi har svaret!

trin

Metode 1
For grundskolen

Billedets titel Få en fyr` class=
1
Send en simpel besked til at sige noget som "Hey, hvordan går det?"Sørg for at skrive i parentes," Svar venligst ", fordi børn kan være lidt dumme, når det kommer til det.
  • Billedets titel Få en fyr` class=
    2
    Han vil nok sige "Hej?"og spekulerer på, hvorfor du skriver i stedet for at tale med ham personligt.
    3
    Det er her, hvor tingene er gode. Næste gang, skriv, "Hej, hvad er din telefon? Jeg kan ikke se dig så meget ... :)". Det er sødt, lidt flot og uskyldigt, alt sammen på samme tid!
    • Men hvis du er flov over at levere en billet eller noget til ham, spørg en ven om at gøre det. Sørg for at underskrive (og ikke blive fanget af læreren!)!
    4
    Hvis han beder om din telefon, giv det til ham! Måske er drengen interesseret!
  • Metode 2
    Metoden for ulykken

1
    Foregive, at du taler til nogen, træder tilbage og "ved et uheld" styrter ind i ham.

2
    Hils ham med disse ord: "Ups, undskyld. Betød ikke at støde ind i dig" og derefter sige: "Vent, jeg har set dig før! Hvad er det samme navn? Åh, hej, [hans navn], jeg er [dit navn]". Se? Allerede fik hans opmærksomhed.
    3
    Flirt. Ros ham Hold samtalen flydende.
    4
    Vent til det rigtige øjeblik, og hent derefter hans nummer.
  • Metode 3
    Facebook-metoden

1
    Tilføj ham som ven på Facebook. Mange mennesker sætter nummeret på profilen.

Metode 4
    flirte

1. Billedets titel Få en fyr` class=
      1
      Gå til ham, helst når han er sammen med venner og lade sig lide at have et opkald eller en besked. Tag telefonen ud af lommen og sig noget som: "Åh, jeg har ikke mange mennesker på telefonen ... Kan jeg få din?" Spørg også alle deres venner, så vær ikke indlysende, at du er forelsket i drengen, og at han kun ønsker hans.

tips

• Drengene vil også have dit nummer! Vær ikke for åbenlyst og begynd at tale med ham. Så siger: "Åh, vi kunne tale mere senere. Mit nummer er dette." Han vil gerne have, at du har taget initiativet.
    • Vær ikke for intens - hold tingene simple.
    • Vær altid sikker på.
    • Handler som om intet var planlagt, og som om du spurgte i telefonen i øjeblikkets varme.
    • Gå ikke bare op til ham og sig: "Kan jeg få din telefon?" Han vil tro, du er en stalker.
    • Du kan dog gøre det. Hvis han spørger, skræmt, "hvorfor?", Har en god undskyldning
    • Bare vær dig selv! Hvis han kan lide dig, vil han bede om dig - bekymre dig ikke.

advarsler

• Aldrig fornærme ham, medmindre han sjov og lad ham vide det.
    • Vær ikke for klæbrig! Nogle fyre hader det, når pigerne bliver for høje på dem.
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com