Sådan anmodes du om et telefonnummer

At bede om andres nummer er skræmmende. Du er bange for afvisning, og det tager at flirte til et helt andet niveau. Hvis det er svært for dig at turde bede om en persons telefonnummer, fortvivl ikke. Selv de bedste og mest selvsikre cheerleaders har nogensinde haft problemer med det samme.

trin

Billedbetegnelse Bed om et telefonnummer Trin 1
1
Rør til den person, som du vil have nummeret til. Hvis du har kendt hinanden før, skal du bruge hendes navn for at komme nærmere. "Hej Isabel, hvordan har du det?"Hvis du ikke kender hende, spørg nogen du kender til at introducere jer selv.
  • Video: Vitus Guld - Sådan sælger du guld og sølv

    Billedbetegnelse Bed om et telefonnummer Trin 2
    2
    Start en samtale med hende. Dette virker, uanset om du allerede er blevet introduceret til det. Prøv ikke at imponere og være meget vittig, bare vær dig selv.
  • Billedets titel Bede om et telefonnummer Trin 3
    3
    Hold tingene rolige, venlige, men korte. Du vil ikke monopolisere hendes tid.
  • Video: DU LỊCH THÁI LAN GIÁ RẺ TỰ TÚC ▶ Trải nghiệm ẩm thực và chợ đêm tại Mukdahan

    Billedbetegnelse Bed om et telefonnummer Trin 4
    4
    Afslut samtalen ved at sige følgende: "Jeg vil ikke tage for meget af din tid. Kan jeg ringe til dig engang for at tale mere?"
  • Billedets titel Bede om et telefonnummer Trin 5
    5


    Fortsæt med at handle! Hvis personen ønsker at blive og snakke mere, så vær opmærksom på din anmodning. Afslut ikke samtalen, spørg efter nummeret og hold dig så tæt på.
  • Billedbetegnelse Bed om et telefonnummer Trin 6
    6
    Ring til hende om et par dage, selvom det bare er at forlade en besked og sige: "Hej, jeg ville bare sige, hvor sejt det var den dag, jeg håber at se dig igen. Jeg vil forsøge at ringe til dig igen, men lad mig ringe til mig. "
  • Billedets titel Bede om et telefonnummer Trin 7
    7
    Sørg for at forlade dit navn og dit telefonnummer.
  • Billedets titel Bede om et telefonnummer Trin 8
    8
    Bliv smilende i tilfælde af afvisning, og sig "Ok, ja, jeg giver dig mit nummer. Jeg vil gerne snakke med dig igen. "
  • Billedets titel Bede om et telefonnummer Trin 9
    9
    Giv hende dit nummer, og dit navn skrives pænt ind i noget mærkbart, som på en farverig serviet. Brug ikke en gammel kvittering fra din tegnebog.
  • tips

    • Gå videre - du vil aldrig få succes, hvis du ikke prøver.
    • Hvis hun giver dig sit nummer, må du ikke gå straks væk, holde dig med hende for et stykke tid og så sige noget som "Jeg kommer ned her, jeg ringer til dig." "Nå, jeg vender mig til venstre. Farvel. "
    • Et kompliment er altid godt at føre til en samtale. Men vær ærlig. Sig ikke, du kan lide hendes grønne sko, hvis du finder dem forfærdelige.
    • Tilbyde dit nummer i stedet for at bede om det. Kvinder føler sig sikrere ved ikke at give deres nummer til andre. Du kan også bede om hendes nummer ved at sjov og så sige: "Åh, det er min."
    • Du kan også bede om sin email først. Da dette er noget mindre truende, accepterer nogle mennesker at udveksle e-mail-adresser. Så når du skriver hendes email, kan du sige "Mens du skriver din email, skal du også medtage dit nummer." Mange mennesker, der ikke ville give telefonnummeret først, kan give efter, at de allerede har begået ved at give andre oplysninger.
    • Hvis du ikke har mange venners telefonnumre, kan du bede om deres nummer først og derefter gå til hende og sige: "Hej, jeg spørger alles telefonnummer, kan jeg også have din?"
    • Hvis det er en dreng, og du ved, han kan lide dig, beder han om at tage dig hjem - hvis han siger nej: "Vær ikke ked af det" - han har sikkert travlt.

    advarsler

    • Hvis du virkelig vil have en persons nummer, spørg du selv. At spørge en persons nummer til en ven, medmindre du er meget tæt på, kan være uhøflig og mærkelig.
    • Hvis et barn virkelig giver dig sit nummer, er det en dårlig ide, hvis du beder ham om at skrive i din hånd, på din arm osv. eller ethvert sted, der kan vaskes på badeværelset, medmindre det er din sidste udvej.
    • Spørg ikke om en persons nummer, hvis det er for en ven. Dette er uhøfligt, og du vil kun ødelægge din vens chancer for at se om personen kan lide ham eller ej.
    • Det er ikke skrevet overalt, at en person, du taler med, skal give sit nummer. Spørg ikke mere end en gang, og lad hende være alene, hvis hun siger nej.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com