Sådan starter du et forhold med en fremmed

Må ikke gøre dodges og være klar over hvad du vil have fra denne fremmede. Du vil blive overrasket over at se, hvordan nogle kvinder er villige til at åbne op, når du trækker vejret og charmen.

trin

Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 1
1
Du kan møde nogen hvor som helst.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 2
    2
    Gå til den person, du er interesseret i, og tal om tilfældige ting. Ved, at hvis du ikke har noget at sige, vil du ende med at skræmme personen.
  • Video: Hundesprog 5 - Gode råd

    Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 3
    3
    Opret et forhold ved at flirte lidt... men gå ikke for langt.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 4
    4
    På et tidspunkt under samtalen afslører hinandens navne.
  • Video: Rejsen til det fremmede: På vej. Radioserie på DRs P1

    Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 5
    5
    Fortsæt flirten. Få øjenkontakt.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 6
    6
    Vurdere, hvis man forsøger at få personens nummer ville være ideelt på det tidspunkt.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 7
    7
    Hvis ja, fortsæt og se om du kan få hendes telefonnummer. For eksempel flirter det? Omtalte hun en mulig kæreste?
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 8
    8
    Bede om nummeret siger noget som: "Det var meget rart at møde dig, desværre er jeg nødt til at gå, men jeg vil gerne fortsætte denne samtale, kan du give mig din telefon, så vi kan arrangere at forlade en gang?"
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 9
    9
    Hent din telefon og skriv hendes nummer.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 10
    10
    Ring til nummeret, så det har dit nummer.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 11
    11
    Sig farvel og gå på pension.


  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 12
    12
    Vent en dag.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 13
    13
    Tilslut. Hvis det ikke svarer, skal du forlade en kort, men informativ besked som:
    • "Hej her er John, vi snakker med hinanden, mens vi går i klassen. Jeg nød det at tale med dig og vil gerne gøre det igen. Du kan ringe til mig (på et tidspunkt, hvor du ikke er optaget) på Fortæl mig nummeret.) Vi snakker senere. "
    • Eller hvis hun svarer på opkaldet: "Hej, det er João, vi mødte på vej til klassen." "Hvordan har du det?" "Jeg er ude af tiden, men jeg vil gerne se dig igen. , vil du gerne gå med mig? " Hvis hun siger ja, bestem et sted og tid til frokost.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 14
    14
    Kjole passende og flirte ved at tale mindre og stille flere spørgsmål. Du skal straffe hende og afslutte datoen tidligt. Tal ikke om en anden dato, men slutte med at sige: "Jeg havde meget sjov og jeg ringer til dig senere."
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 15
    15
    Ring til hende efter eget valg.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 16
    16

    Video: Familiens Ære (Teaser Trailer)

    Foreslå et bestemt møde næste gang, som at se en film i dit hus.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 17
    17
    Opret en endnu større sammenhæng mellem dig, der stiller spørgsmål om drømme og barndom om, hvor unik hun er, ser fascineret ud og forsøger langsomt at kysse hende. Gå ikke direkte til sex, men hold intimitet.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 18
    18
    Gentag trin 13 indtil trin 15, og efter et par uger bede ham eller hende om at gå ud sammen på et "officielt" møde.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 19
    19
    Tillykke! Du vil "gå ud sammen" officielt.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 20
    20
    På dette tidspunkt bør du begynde at komme sammen ud over de planlagte møder (bare for at tilbringe tid sammen, som du gør med dine venner). Det er det øjeblik, hvor begge deres venner kender hinanden og blander, og de kommer alle sammen som et par.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 21
    21
    Har en seriøs tale om, hvorvidt du skal være i et forhold.
  • Billede med titlen Start et forhold fra Dating til Stranger Trin 22
    22
    Enten er forholdet allerede begyndt, eller du går stadig tilfældigt ud. Tillykke!
  • tips

    • Øjnene er den bedste form for kommunikation. Det er muligt at overføre følelser til andres hjerte i sekunder med omsorgsfuldt og romantisk udtryk.
    • Når du adresserer nogen, skal du finde en grund til at tale med personen: kommentere vejret, noget du begge identificerer med. Nogle gode eksempler på sætninger inkluderer: "denne bus tager for lang tid" eller "hvor kold det er" osv. På samme måde som en komiker ændrer emnet, kan du skifte fra "denne bus er for langsom" til "bor du her?", "Hvor mange værelsekammerater har du?" eller "måske kan vi mødes igen." Hvis du ved, hvordan du ændrer emnerne, samtidig med at personens interesse bevares, vil du være mere tilbøjelig til at udvikle en god samtale med muligheden for at starte et forhold.
    • Aldrig lyve for at få en chance for at tale med nogen. Det bryder vejr!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com