Hvordan man tiltrækker mænd i offentligheden

Uanset om du vil have det sjovt at flirte eller bare lave kontakter, vil denne guide hjælpe dig med at komme derhen.

trin

Billede med titlen Tiltræk mænd i offentligt trin 1
1
Start med en passende repræsentation. På et offentligt sted kan du møde nogen. Vælg steder, hvor du synes, at folk, du kan lide at mødes, bruger mere tid. En bar kan være et godt sted at møde nogen, men du har gode chancer for at møde nogen med et drikkeproblem, hvis du møder nogen der.
  • Billede med titlen Tiltræk mænd i offentlig trin 2
    2
    Tænk, at der er "resten", der er kun dig. Du skal ikke bekymre dig om, hvad andre kvinder gør. Må ikke gøre, hvad de laver, ikke klæde sig som dem. Han er ikke med dem, så gør hvad de laver og dressing som de ikke vil hjælpe. Hvilken slags person vil du have, at han vil have? Arbejde for at være den person.
  • Billede med titlen Tiltræk mænd i offentlig trin 3
    3
    Lav en lang øjenkontakt med smukke mænd. I enhver situation vil langvarig øjenkontakt sende den besked, du er interesseret i. Dit store smil er en indikation på, hvor meget du vil have ham til at være aggressiv. Intet smil, og det vil være svært for ham at sige noget til dig. Et stort smil kan sende dig løbende. Hvis du virkelig er interesseret i en bestemt fyr, hvorfor spille spil? Måske skal du bare bølge for at give ham et tegn på, at han skal se dig nu. I en situation, hvor der er mange distraktioner, kan du blive nødt til at nærme ham, selvom det handler om en hændelse. "Undskyld, hvad er klokken?" du kan få ham til at lægge mærke til dig og give ham mulighed for at beslutte at møde dig. "Undskyld, jeg tror jeg tabte min ørering, kan du hjælpe mig med at finde den?" Dette spørgsmål vil ikke kun gøre opmærksom på dig, men han vil også forvente, at du aldrig finder din ørering for ham at have en chance for at tale med dig. På et første møde er det vigtigt at etablere sine forventninger. Jo mere seksuel din opførsel er, desto mere vil han være tilbøjelig til at tænke på dig for en ting.
  • Billede med titlen Tiltræk mænd i offentligt trin 4
    4


    Kjole at imponere, men vær beskeden. Uanset din type glas er der en stil af tøj, farve, hår, noget der passer dig bedst. Lad ikke din kropstype, din alder eller din form komme i vejen. Næsten enhver kvinde kan få næsten enhver mand, hvis hun spiller de rigtige kort. Du må ikke klæde dig selv på en måde, som du ikke ville klæde dig, da du allerede var med ham. Det betyder ingen fedtet hår, stramt tøj, der tyder på en beskedenhed niveau, at det åbner fantasien og en vidunderlig duft, der efterlader noget menneske tænker, hvad der gør du lugter så godt.
  • Video: COMO QUITARSE UN PESO (Completo) Suzanne Powell -BCN 15-11-2008

    Billede med titlen Tiltræk mænd i offentligt trin 5
    5
    Foretag ikke falsk reklame. Hvis du er nødt til at blive for indbydende til at tiltrække en fyr, tro mig, du vil ikke have det. Ikke overdreven makeup, brug ikke hæle for højt, brug ikke en meget tæt kjole. Du må ikke dække alt, men lad ikke alt ligeledes virke. Vær så naturlig som muligt.
  • Video: Los cambios en tu vida - Suzanne Powell - Tarragona 23-11-2013

    Billede med titlen Tiltræk mænd i offentligt trin 6
    6
    Vær sikker på. Forvent at de fleste af de mænd, du møder, aldrig vil være mere end en bekendtskab. De fleste mænd foretrækker selvsikre og glade kvinder. Så vær ikke bange for at tage initiativet, vær ikke bange for at involvere en mand i en samtale. Hvis en mand skal tage samtalen frem, så vil han tænke på dig som en potentiel præstation snarere end nogen, han skal tage alvorligt. Selv om det ikke virker, eller hvis der ikke sker noget, når man møder ham, kan han fortælle en ven, "Hey, jeg mødte denne vidunderlige pige, lad mig introducere dig til hende."
  • Billede med titlen Tiltræk mænd i offentligt trin 7
    7
    Vær ikke desperat. Det er okay, at folk ved, at du er tilgængelig. Mænd som de kvinder, de ved, er meget venlige, men forskellige. De vil gerne vide, at de kan henvende sig til dig, og hvis du investerer tid på at kende dem bedre, kan du ende med at se, at de er specielle - ligesom dig.
  • tips

    • Opdater dig selv - dette vil ikke blot motivere din selvtillid, men vil også give dig det, du skal se mere smukt ud.
    • Øv din 43 look og dit hybrid smil i spejlet, den måde mange af os praktiserer udgør for 3x4 fotos.

    advarsler

    • Vær opmærksom på sikkerheden hos de mænd, du tiltrækker offentligt. Hvis de er tæt på gaden, kan de blive distraheret og gå i trafik. Eller ramte en stolpe. Eller de kan holde en kop te og banke over nogen. Sikkerhed først!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com