Sådan tilpasses en lille pony

Et legetøj fra linjen "Min lille pony" i dårlig stand kan findes i brugt salg og blive restaureret eller tilpasset. Enhver pige ville elske at have sin egen lille pony til at passe på.

trin

Billede titel Tilpas min lille pony Trin 1
1
Vælg pony forsigtigt. Legetøj, der er blevet ridset, mister hår eller slidte maling er gode til tilpasning. Hvis ponyen er i god stand, skal du se om det ikke er et kollektivt problem. Nogle originale ponyer som Baby Sugarberry og Grand Champions er gode penge. Andre, såsom Applejack og Blossom, er mere almindelige. Repliker er gode til at praktisere tilpasning.
  • Billede titel Tilpas min lille pony trin 2
    2
    Vælg et design og farve til ponyen. Hvis du vil genoprette det, skal du retouchere designet og øjnene med maling.
  • Billedbetegnelse Tilpas min lille pony trin 3
    3
    Du skal fjerne legetøjets hoved for at erstatte hans hår. Hovedets lim kommer ud med varme og vand, så nedsænk det i varmt vand. Med tiden og tålmodigheden skal hovedet komme ud. Ældre modeller er lettere at arbejde med, fordi deres lim er svagere. Hvis du har en nyere model eller en kopi, skal du muligvis skære plastik for at fjerne hovedet. Brug et blindeblad eller en søm linje fugtet med acetone for at afskære halsen, hvis limen ikke kommer ud. Undgå at skære plastik rundt om halsen for enhver pris.
  • Billedbetegnelse Tilpas min lille pony trin 4
    4
    Tag hovedet fjernelse for at rengøre pony indvendigt hvis det er nødvendigt. Sug det i eddike for at fjerne rustpletter og brug tandpasta til at rense det. For at fjerne skimmel, brug et desinfektionsmiddel, da blegemiddelet kan plette og beskadige legetøjsmaterialet. For at forhindre muggdannelse skal du sørge for, at ponyen er tør, inden du sætter hovedet på igen.
  • Billedbetegnelse Tilpas min lille pony trin 5
    5
    Grib håret ved rødderne med tænger og træk dem gennem halsen. Det kan være nødvendigt at skære dit hår først på nyere modeller. Hvis du vil beholde det originale hår, skal du være med i vægerne med elastik. Kassér eller gem original hår til brug på en anden pony.
  • Billedbetegnelse Tilpas min lille pony trin 6
    6
    Fjern halen med et tang og skille metalringen. Hvis ringen ikke er til stede, skal den udskiftes med en nylonklemme, som forhindrer dannelsen af ​​rust. Hvis du vil oprette et nyt design, skal du fjerne den aktuelle farve med en kraftfuld remover, som også fjerner pletter fra ponyen. Hvis du vil male øjnene igen, skal du fjerne dem eller male dem. Hvis du vil farve pigens hoved, skal du male efter dine øjne igen efterfølgende.
  • Billedbetegnelse Tilpas min lille pony trin 7
    7
    Det er muligt at farve din pony med stoffarvning. Du skal bruge nok til at dække dit hoved og krop, men du kan tilføje mere eller mindre farvning, hvis du vil oprette en lysere eller mørkere nuance. Prøv andre materialer, som kaffe og juice, for at farve ponyen. Tag den oprindelige tone i betragtning, når du farver din pony. Et gult legetøj bliver f.eks. Grønt med et blåt farvestof. Slå dit hoved og krop på samme tid, så de er de samme. Du kan dykke ponyen i forskellige niveauer eller farver for at skabe mere interessante billeder. Lad det tørre, mens du forbereder det nye hår.
  • Billedbetegnelse Tilpas min lille pony trin 8
    8
    Pick up de originale hår eller hårdukker eller parykker. Skær tynde sektioner, en millimeter eller mindre tykt, og knyt enderne. Spred nogle håndværk lim på enderne og lad dem tørre på en avis. Nogle ponyer har brug for 100 tråde, mens andre har brug for 150 tråde. Tæl parparne og lav ekstra tråde som en sikkerhedsforanstaltning.
  • Billedbetegnelse Tilpas min lille pony trin 9
    9
    Tag et stykke tyndtråd omkring 6 inches lang og fold det i halvdelen. Det vil blive brugt til genanvendelse af håret. Åbn hullerne i hovedet med en pin eller en nål, og sæt trådens ender ind, indeni. Træk en hårstreng gennem hullet med tråden. Når de limede knuder berører ponyens hoved, vil de forblive på plads. Skift hårfarver i hullerne for at skabe et blended look eller skabe ti-hullers sekvenser for at skabe et stribet mønster. Når alle hårene er placeret, spred lim ind i hovedet for at holde dem på plads. Til halen tager du en stor hårstreng og knytter en knude i midten. Brug ledningen til at trække den gennem metalringen og indsætte væget i kroppen.
  • Billede titel Tilpas min lille pony trin 10
    10
    Gentag øjnene på ponyen. Tilføj sten til at lave din egen version af Twinkle Eyes eller skabe tykke øjenvipper og en realistisk iris.
  • Billede titel Tilpas min lille pony trin 11
    11
    Gentag ponyen efter de nye farver. Begræns ikke dig selv til de oprindelige malede steder. Dekorer dine ben, ryg, eller lav et mindre billede på panden. Hold hovedet på kroppen, når maling er tør og lad limen slå sig ned i et par dage før du spiller med ponyen. Hvis du vil tilføje flere dekorationer, skal du forlade hovedet sidst.
  • Tilpasning af en lille pony fra serien "Venskab er magi"

Billed betegnet 85372 12
    1
    Fjern hovedet ved at dreje det. Træk og det skal komme ud nemt.
  • Billed betegnet 85372 13
    2
    Fjern stikket fra hovedet ved at lave små snit og bruge et bilens instrumentbræt til at trække det ud.
  • Billed betegnet 85372 14
    3
    Fjern halen ved at skubbe den, indtil metalstykket kommer ud af nakken. Brug pincet til at trække det.
  • Billed betegnet 85372 15
    4
    Ridser ponyens hoved og forsøger at trække alle håret.
  • Billed betegnet 85372 16
    5
    Mal kroppen med den ønskede farve og lad den tørre.
  • Billed betegnet 85372 17
    6
    Beskyt øjnene med crepe tape og male hovedet med den ønskede farve.
  • Video: Hvorfor har Contact sadlerne ikke noget kopfjern?

Billed titel 85372 18
    7
    Maler nogle søde detaljer.
  • Billed betegnet 85372 19
    8
    Genanvend halen.
    • Brug en øjeblikkelig lim til at holde det nye hår på din pony. Brug dukkehår og farv dem først, hvis du ønsker det.
  • Billed betegnet 85372 20
    9
    Genmonter hovedbeslaget. Brug lim til at snappe den tilbage på plads.
  • Billed betegnet 85372 21
    10
    Geninstaller hovedet.
  • Billed titel 85372 22
    11
    Der har du nu en ny brugerdefineret pony!
  • tips

• Hvis håret er snavset, skal du vaske og skylle grundigt. Lad det tørre, før du holder hovedet igen.
    • Begræns ikke dig selv med at bruge maling, brug glitter eller småsten til at dekorere ponyen. For at skabe piercinger skal du bruge metalringe eller -stifter med runde hoveder. Indsæt dem med en brodernål.
    • Tilføj en sød detalje for at afspejle ponyernes personlighed.
    • Brug ler eller andet modelleringsmateriale til at ændre ponyens udseende. Lav vinger eller vend det til en drage.
    • Lav smykker til pony ved hjælp af små armbånd, perler og knapper.
    • Sy tøj eller sadler til ponyerne.
    • Tilføj glitter til et par tråde før du sætter dem ind i ponyens hoved.
    • Tilføj bånd til manen og halen, eller indhyll strengene af hår i en række.
    • Hvis håret hos ældre ponyer er tørt, blød dem i en lav pande med skyllemiddel i ca. 20 minutter. Dæk trådene grundigt, skyll med koldt vand og kam med en kam.

advarsler

• Removeren må kun anvendes i godt ventilerede områder. Brug handsker og vask hænder efter brug.
    • Dette er et projekt, der kræver tid, så sørg for at du har ledig tid og plads til rådighed.
    • Hvis du ikke ved, om du har en værdifuld pony, spørg en samler eller check eBay eller Free Market. Nogle originale ponyer i god stand kan være en god pris, mens de mest ødelagte ponyer skal koste mindre end ti dollars.
    • Hvis du maler ponyerne med akrylmaling, skal du huske at bruge en type fugemasse for at forhindre, at det skrækes.

Video: [Hestemund.dk] Tandbehandling af Heste

Nødvendige materialer

• Min lille ponydukke
    • Stylus eller andet skarpt blad
    • tænger
    • Øjeblikkelig lim eller anden stærk lim
    • remover
    • Malinger og børster
    • Væv farvning
    • Plastskål og ske
    • Håndværk lim
    • Gamle aviser eller lærred
    • Broderi Nål
    • Fin ledning
    • Hårdukker eller parykker
    • Sten, perler, linjer, bånd, stoffer, klistermærker og andre dekorationer, du vil lægge på ponyen.
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com