Hvordan en teenager kan få gode noter uden at begrave bøger

Har du nogensinde spekuleret på, hvordan alle disse mennesker får gode karakterer uden at studere nat og dag? Det er alt indstilling. Læs vejledningen nedenfor for at hjælpe dig.

trin

Billede med titlen Vær en god Hiphop Dancer Trin 2
1
Prioriter alt dit arbejde
  • Billedbetegnelse Brug et oftalmoskop, trin 6
    2
    Lav korte noter under klassen. Så kan du læse dem hver nat før du går i seng.
  • Billedbetegnelse Vælg Komfortabelt Walking Sko Trin 8
    3
    Husk at læsning ikke studerer. Nogle mennesker antager, at læsning af en bog flere gange hjælper med at huske ting - at tage noter og skrive emner er meget mere effektivt. Hvis det er muligt, lav læsekort!
  • Billedets titel Konsekvent Kør hvis du` class=
    4
    Vær opmærksom på læreren under klassen. Lad ikke nogen distrahere dig ind i lokalet.
  • Billede med titlen Bliv mere talkative Trin 16
    5
    Undersøg i en kort tid, men fokus fuldt ud og ikke distrahere dig selv nemt. Sluk din computer og telefon for at sikre, at du ikke har distraktioner i løbet af din studietid.
  • Billede med titlen Byg et fast træningsrutin Trin 3
    6


    Vær lækker for lærerne, lav masser af aktiviteter.
  • Billede med titlen Do Without Having a Boyfriend i Middle School Trin 3
    7
    Har mange gode venner. Dette er meget vigtigt - de støtter dig i vanskelige tider.
  • Billedbetegnelse Få gode karakterer som teenager uden at begrænse dig selv under bøger Trin 8
    8
    Hvis du ikke forstår noget, så spørg læreren straks.
  • Billedbetegnelse Få gode karakterer som teenager uden at begrænse dig selv under bøger Trin 9
    9
    Hvis en lærer ikke kan lide dig, skal du IKKE bruge dette som en undskyldning for ikke at gøre dit bedste. Undersøg, stræben og vær dig, det er ligegyldigt, om han kan lide det eller ej.
  • Billede med titlen Bliv mere talkative Trin 7
    10
    Lyt ikke på venner, der forsøger at afskrække dig.
  • Billedets titel Organiser lektier Trin 5
    11
    Tag en dagsorden til klassen. Skriv ned alle test, test og opgaver. Dette vil hjælpe dig med at holde fokus. Bemærk om muligt, hvor meget opgaven vil være værd for din karakter.
  • tips

    • Når du laver lektier, skal du sørge for at dit sind er fokuseret på succes i skolen og ikke på dine tidligere / nuværende resultater. For at studiet skal være effektivt, skal du have dit laserfokuserede sind om succesen med det emne, du studerer.
    • Start dit hjemmearbejde så snart du kommer hjem - ikke klokken 10 om natten. Så du kan sove mere og være mere vågen næste dag for at være opmærksom på lektionen.
    • Brug din tid med omtanke. Hvis du skal gøre arbejde på forhånd, skal du gøre det på forhånd. Så hvis du har problemer, kan du bede om hjælp.
    • Jeg prøver nogle musik mens jeg studerer. Nogle gange kan det hjælpe dig med at forbinde det du lærer. Men ikke tung rock og ingen høj musik.
    • Hvis du kan få din lærer til at lide dig som en person, vil de være lettere på dig, især hvis du giver dem særlige datoer.

    advarsler

    • Forsigtig ikke, når du har lyst til det. Virkelig give dit bedste.
    • Har ikke venner bare fordi du har brug for deres støtte - venskab skal være gensidigt, og du skal også hjælpe dem.
    • Må ikke lave lektier om natten og i sidste øjeblik, især på computeren, da du måske støder på teknologiske vanskeligheder.
    • Undlad at studere i løbet af klassen, da du måske savner noget meget vigtigt.
    • Bliv ikke op sent.
    • Forsøg ikke at hæve dine noter natten over. Det tager en uge eller mere.
    • Sæt ikke ting væk
    • Sæt dine studier før sport eller andre ekstra-curricular aktiviteter.
    • Giv ikke andre skyld i dine fejl.
    • Sig ikke "Jeg studerer ikke, og jeg har gode karakterer. Jeg er et geni"
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com