Hvordan inviteres til en fest

Det må være skuffende ikke at blive inviteret til en fest, der lyder som en masse sjov. Ingen ønsker at sidde alene hjemme, der ønsker at være på et sådant sted: han vil gerne tage derhen! Her er nogle forslag til at hjælpe dig med at gøre dette.

trin

Metode 1
Brug dine kontakter

Video: Yngredagen – En hyldest til Ungdommen i Danmark

Billedbetegnelse Få inviteret til en fest Trin 1
1
Tal om det tilfældigt, når du snakker til dine venner og se om nogen af ​​dem blev inviteret.
  • Billedets titel Få inviteret til et parti Trin 2
    2
    Hvis nogen siger ja, kan man sige, "Hvor fantastisk! Jeg ville ønske jeg kunne gå også. "
  • Billedbetegnelse Få inviteret til en fest Trin 3
    3
    Din ven kan måske sige: "Hvorfor kommer du ikke med mig? Jeg kan tage en gæst. " Hvis dette er tilfældet, bør du tilbyde turen som en form for tak.
  • Billedets titel Få inviteret til et parti Trin 4
    4
    Hvis han siger, at han er villig til at gå med en anden, skal man bare sige: "Fine. Hav det sjovt! ". Se om nogen anden ven af ​​dig er blevet inviteret, og hvis han kan tage dig.
  • Metode 2
    Giv dine tjenester

    Billedbetegnelse Få inviteret til en fest Trin 5
    1
    Diskuter partiets vært eller nogle af arrangørerne, helst nogen du allerede kender, og spørg om han eller hun har brug for hjælp.


  • Billedbetegnelse Få inviteret til en fest Trin 6
    2
    Hvis personen fortæller dig, hvilken slags hjælper du vil, frivilligt at gøre sagen. Når du bliver involveret i forberedelsen til festen, vil du helt sikkert deltage i det!
  • Billedbetegnelse Få inviteret til en fest Trin 7
    3
    Hvis hun siger, at hun har taget sig af alt, kan man foreslå at gøre noget andet. For eksempel kan du tilbyde at tage billeder af gæsterne. Hvis du kan lide din ide, kan du gå til festen!
  • Metode 3
    Donér noget nyttigt

    Billedbetegnelse Få inviteret til en fest Trin 8
    1
    Tænk over, hvilken slags mad, drikke eller indretning du kan bringe for at fuldføre, hvad der allerede vil være på festen.
  • Billedets titel Få inviteret til et parti Trin 9

    Video: Undskyld!

    2
    Hvis du har gode bidrag til at gøre, skal du formidle det til værten eller arrangørerne. Hvis du for eksempel laver cookies med lækre chokoladedråber, kan du bare sige: "Jeg hørte du planlægger en fest, og jeg antog, at det skulle være en dessert engang. Hvad med hjemmelavede chokoladechipkager? min. "
  • Billedbetegnelse Få inviteret til en fest Trin 10
    3
    Hvis dit tilbud indeholder noget, som festen har brug for, vil værten eller arrangørerne spørge, hvordan de kan kompensere for, hvad de vil give. Du kan fortælle dem, at du ville elske at deltage i arrangementet. I dette tilfælde vil du ikke kun blive inviteret, men også modtaget med glæde på grund af dit bidrag!
  • tips

    • Se ikke så desperat ud!
    • Prøv at være venlig og sjov. Du behøver ikke at være venner med alle, men det er altid rart at lave et godt indtryk.
    • Få nye venner! I så fald kan du blive inviteret til næste parti.
    • Gå ikke ud og få venner som en opgave. Det er en dejlig aktivitet.
    • Hvis du kan komme til festen, skal du klæde afslappet, men upåklageligt (hvis der ikke er nogen specifikation) for at imponere folk og få dem til at overveje ideen om at invitere dig i de næste par gange. Når du tager afsted, skal du huske at takke værten og prise festen.
    • Husk at tale med værten og takke ham for at invitere ham.

    advarsler

    • Drikke aldrig for meget til enhver fest til at deltage. Drunken gæster irriterer værterne og kaldes næppe til senere begivenheder.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com