Sådan bruges forsikring, sikring og forsikring på engelsk

På engelsk er verberne forsikre

indhold

, SIKRE og forsikre er så ens, at de kan skabe forvirring med hensyn til deres brug. Denne artikel vil lære dig, hvordan du bruger dem korrekt, så du aldrig bliver anklaget for at have lidt kendskab til engelsk grammatik.

trin

Billedbetegnelse Brug Sikre, sikre og forsikre trin 1
1
Brug "forsikre", når du vil forsikre dig om nogen. Det er det samme som "berolige".
  • Bare rolig. jeg forsikre du bliver i orden Bare rolig. Jeg garanterer at han bliver god..
  • jeg forsikre De spøgelser eksisterer ikke i den virkelige verden = Jeg forsikrer dig om, at der ikke er spøgelser i den virkelige verden.
  • Billedbetegnelse Brug Sikre, sikre og forsikre trin 2


    2
    Brug "sikre", når du vil garantere, at noget er sikret eller kan tages for givet.
    • til SIKRE Din sikkerhed, vi har sendt væbnede vagter i hele anlægget = For at sikre / sikre din sikkerhed sætter vi vagter væbnede af alle faciliteter.
    • At vinde lotteriet garanterer ikke din lykke = At vinde lotteriet garanterer ikke din lykke.
  • Billedbetegnelse Brug Sikre, sikre og forsikre trin 3
    3
    Brug "forsikring", når du ønsker at yde garanti mod risiko for skade eller tab. Dette sker normalt med en forsikringspolice og indikerer at nogen tager ansvaret for risikoen.
    • Vores firma vil "forsikre" dit køretøj for utilsigtet skade eller tyveri = Vores firma vil forsikre dit køretøj mod tyveri eller utilsigtet skade.
    • Du bør forsikre dit hjem mod mulige tab.
    • Et eksempel på alle tre verb i en sætning: I forsikre dig, at min ven vil SIKRE du kan forsikre dit hjem = Jeg garanterer at min ven vil sørge for at du kan sætte dit hjem i safen.
  • tips

    • Denne artikel er baseret på brugen af ​​disse verb i USA.
    • I nogle tilfælde kan "sikre" og "forsikre" være udskiftelige.
    • I nogle tilfælde er "forsikre" og "sikre" udskiftelige.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com