Hvordan man har gode måder (for piger)

Når du bliver ældre, begynder du naturligvis at gå til nye steder og gøre nye ting også, da du nu har mere uafhængighed og ansvar. Måske har du et job, der kræver, at du har gode manerer og ideer om etikette, eller du kan bare have lyst til yderligere at forbedre dine vaner og skikke for at blive en bedre person.

trin

Billede med titlen Have Good Manners (Girls) Trin 1
1
Tænk ikke altid på dig selv. Prøv at tænke mere om, hvordan andre mennesker lever på andre steder og situationer.
  • Video: 10 ting jeg elsker ved at være pige

    Billede med titlen Have Good Manners (Girls) Trin 2
    2
    Gode ​​manerer hjælper folk med gode relationer. Husk, at "Gode manerer hjælper med at løse mine problemer", hvilket er sandt, fordi under uddannelse bliver alt muligt, og i tillæg kan folk måske tænke: "Wow, hun virker allerede som en voksen" . Tænk over det: "Folk vil se på, hvordan du opfører dig, før du ved, hvem du virkelig er."
  • Video: ♡ Hvordan man score piger i fitten! // Gør dig klar med mig ♡

    Billede med titlen Have Good Manners (Girls) Trin 3


    3

    Video: Learn Danish - Japanske piger (Japanese girls)

    Gode ​​indtryk fører altid til gode domme, der kommer fra andre mennesker. Hold opretstående stilling. Din krop siger meget om hvad du synes om dig selv. Hold hovedet op og læg skuldrene tilbage. Få øjenkontakt. Se folk i øjet, det viser, at du er ærlig og venlig, samt viser, at du er interesseret i dem og hvad de siger. Sig "Hej", fordi det altid er en venlig gestus. Ring folk ved navn, dette viser, at du er ligeglad med hvem de er, hvilket får alle til at føle sig godt. Ryst hænder. Gå frem og udvide din hånd til at hilse en voksen, når de udfører, især hvis det er en temmelig formel situation.
  • Billede med titlen Have Good Manners (Girls) Trin 4
    4
    Vælg dine ord omhyggeligt. Brug altid de såkaldte "magiske ord". Sig altid "Tak" og "Vær venlig" også. Talende slang og sværger kan være normale, når du er blandt venner, men gør aldrig noget af den slags, når du er sammen med din chef eller ældre mennesker!
  • Video: Hvordan skal jeg snakke med piger?

    Billede med titlen Have Good Manners (Girls) Trin 5
    5
    Spis ordentligt. Må ikke tygge eller munden åbne munden og tørre med et serviet eller væv, når du er færdig med måltidet.
  • tips

    • Vær dig selv, og hvis du bliver misforstået, skal du ikke handle dramatisk for at starte en kamp, ​​i stedet være rimelig og forståelse.
    • Overdrive ikke dit tøj eller noget andet, der er nyt.
    • Ikke helt ændre din personlighed, bare se efter gode manerer foran andre mennesker. Under alle omstændigheder er din personlighed det der betyder mest (Til dine venner - din chef og kolleger kan ikke bekymre sig meget om det!).
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com