1
Tag ikke af med dine resultater. Den første regel at være beskeden er at undgå at tage en bølge - selvom du har opnået noget godt. Du har måske afsluttet New York Marathon, vandt en forfremmelse eller lige købt et nyt hjem. De er alle gode præstationer, og du kan være stolt af det - men at være beskeden er netop ikke at vise sig. Del succes når det vises, men gnid det ikke på andres ansigter.
- Hvis nogen nævner kvarteret, hvor dit nye hjem er, siger, "Faktisk flytter jeg i næste måned." Du behøver ikke at sige, "Jeg har lige købt et utrolig ti-værelses hus med sauna og vinkælder."
- At køre New York marathon er fantastisk. Vær stolt og vær ikke flov over at tale om det, hvis det gør det. Men sig ikke: "Jeg har brugt det meste af min alder" eller "det var så nemt at tage en tur rundt Central Park efter at have krydset målstregen."
2
Del dine præstationer med kun dem, der virkelig bryr sig. Du behøver ikke at holde dine præstationer til dig selv for at være beskeden. Vælg kun dem, der virkelig bryr sig om hvad du skal sige, hvem der virkelig støtter dig, og hvem er virkelig tæt på dig, og som er bøjede på din succes. Måske er det din mand, din mor, din bedste ven eller en lille kreds af venner. Dette er godt. Det er bedre at fortælle hvem der virkelig bryr sig end at bølge med ti mennesker, der er ligeglad.
- Hvis du bliver forfremmet, skal du ikke forstyrre dine kolleger, eller du vil se ud som en idiot. Fortæl ægtefællen og familien - de vil være stolte af dig.
- Hvis du køber et hus, fejre med familie og nære venner.
- Hvis du brød din personlige rekord i en maraton, fortæl dine træningskollegaer - de vil være stolte af dig.
3
Undgå at tale om dine penge. Fortæl om din rigdom, de penge du har, hvor mange penge du tjener, den stigning du havde i løn eller noget at gøre med penge generelt er ikke beskedenhed. At tale om de penge, du har, gør dig til at virke besat af dig selv, såvel som irriterende for andre. Tag stolthed på de penge, du har tjent hvis du kæmpede for det og dele din rigdom med familien eller en person, du vil hjælpe. Det betyder dog ikke, at fremmede vil høre dig tale om din fyldte tegnebog.
4
Tal ikke om dine top ti kvaliteter. Hvis du vil være beskeden, så sig ikke om, hvor smukt, imponerende, smart, intelligent, udadvendt eller hvad du end er, medmindre du vil være kedelig. At sige ting som "Jeg ved, jeg er cool" eller "Jeg kender mere litteratur end nogen her" er meget irriterende, selvom du virkelig tror det er sandt.
- Hvis du har kvaliteter, så vil andre folk bemærke og fortælle dig, hvor utrolig du er.
5
Ligeledes må du ikke sætte dig selv ned. Dette virker forvirrende - for det første siges det, at vi ikke kan sætte os op, men så er det sagt ikke at sætte sig ned? Hvad mener du? På samme måde bør du undgå at bøje sig, hvis du sætter dig selv ned, vil folk tro at du er sammenfaldende, så nogen vil fortælle dig, hvor stor du er.
- Hvis du siger, "Jeg er den dumeste person i klassen, gør jeg aldrig noget rigtigt," folk tror måske, du bare vil høre, at du er en af de smarteste.
- Hvis du siger "Jeg suger ved ...", kan folk måske tro at du rent faktisk vil høre det modsatte. Dette fungerer kun for ting, hvor du ved, du er god, selvfølgelig.
6
Øv ydmyghed. At være ydmyg er en del af beskedenhed. For at være ydmyg, skal du acceptere dine begrænsninger og vide, at der er en uendelig, kompliceret og smuk verden, hvoraf du ikke er lærer. Beundre naturen, dine omgivelser, dine lærere og verden, og du vil indse, at du ikke er den bedste, lyseste, hotteste person, du nogensinde har vandret på Jorden.
- Gør frivilligt arbejde. Du vil indse, hvor taknemmelig vi skal være.
- Anerkend fejl. Virkelig ydmyge mennesker ved, at de ikke er perfekte.
- Indrøm at du ikke er den bedste overhovedet. Du tror måske det er ... men du tager fejl.
7
Tal ikke "for meget" om dit utrolige forhold. Selvfølgelig er du i skyerne med din nye romantik - men Lula, din tresårige kollega, der går gennem en smertefuld skilsmisse, skal kende detaljerne? Reserver de særlige øjeblikke i din kærlighedshistorie for dig selv, end at sende en million billeder på Facebook ved at give din partner en smack, der viser den nye halskæde han gav dig eller endda fortæller dig, hvor meget du er forelsket i.
- Desværre er mange mennesker fanget i ulykkelige forhold eller ulykkelige fordi de er single. Ingen grund til at smide deres lykke i deres ansigter. Faktisk devaluerer dette selv.