Sådan er du juridisk og intelligent på samme tid

Mange tror, ​​at hvis du er en elev, der kun tager 10, eller hvis du kan lide at lave computerprogrammering, er du nørd (jeg siger ikke, at du er nerdy, er dårlig). Du kan dog være smart og cool samtidig. Denne vejledning vil lære dig at omdanne fra nørd til juridisk uden at ændre dine interesser.

trin

Billedets titel Be Smart and Cool på samme tid Trin 1
1
Analysér situationen. Hvor nerdy er du? Er du virkelig nerdy? Vi taler ikke om, hvor smart du er. Du skal finde ud af, hvordan folk ser på dig mest af tiden. Lidt dumt, men mest af tiden, cool? En normal person med en nerdy side? En person afvist socialt? Nogen der ikke forventer gode karakterer? Lad ikke de ting du opdager i dette trin forlade dig ned eller arrogante. Andres mening om dig er ikke verdens ende. Vi bruger bare det til din personlige udvikling. Plus, du er ikke rigtig "nerdy". Du er bare smart og endte med at tage interesser uden validering af de fleste mennesker. Og hvis det er, behøver du ikke ændre det, hvis du ikke vil. Vær sikker på at være dig selv at behage andre!
  • Billede med titlen Vær smart og køligt samtidig Trin 2
    2
    Lær at lytte. Nogle gange kan du ikke indse, at du taler så meget og måske tror, ​​at folk er interesserede, men de er vrede eller kede. Hvis du ikke kan tænke på noget at sige, skal du stille et spørgsmål, der ikke er så slemt. De fleste mennesker kan lide at tale om sig selv. Det er sejt at være kommunikativt og konversationelt, men sørg for at lade andre mennesker tale - og lyt til dem, når de taler. Øv dine kommunikationsevner med hvem du har det godt, som en bror eller nabo.
  • Video: Desolations of Jerusalem: History of the Seventh-day Adventist Church | Documentary

    Billede med titlen Vær smart og cool samtidig Trin 3
    3
    Tal ikke for meget om dit personlige liv. Hvis nogen spørger dig, hvad du gør for sjov, lyver du ikke. Svar bare ærligt (ligegyldigt hvor nørdigt svaret er). Men gå ikke ind for mange detaljer. For eksempel, hvis du ønsker at gøre hjemmesider ikke sige "jeg gør de bedste steder uden brug af programmet. Jeg gør dem med Notesblok, fordi jeg huskede HTML og taler flydende jаvascript og jeg hader hvordan WYSIWYG editorer kraft du at være i overensstemmelse (overholdelse er "som" sund fornuft) at slappe af og jeg kan lide at spille online rollespil, Warcraft i Dalaran server, for at være specifik, bla-bla-bla. " Bare sig "Jeg kan godt lide at bruge computeren og spille videospil." Hvis du bliver spurgt specifikt sige "jeg gør sites," eller "Jeg kan lide at spille Warcraft." Gå ikke i detaljer, medmindre du bliver spurgt, fordi de fleste ikke er ligeglad. De trækker kun emne (noget du vil gøre kort). Hvis du praksis nogle sport eller gøre noget andet i fritiden, såsom indkøb, gå til stranden, se film eller spise på din favorit restaurant, kan du nævne dette også for at minimere dine hobbyer "nørder". Sørg for at spørge, hvad "de" kan lide at gøre, fordi de fleste mennesker er helt tilfredse med at tale om sig selv.
  • Video: Take Back Your Power 2017 (Official) - smart meter documentary

    Billedets titel Be Smart and Cool på samme tid Trin 4
    4
    Undgå besættelse af ting, der ikke betyder noget. For eksempel skal du ikke ringe til optællingen af ​​dit indlæg i et hvilket som helst forum. Eller ring ikke til dine sidevisninger. Formålet med fora / fællesskaber er at dele ideer, stille spørgsmål og diskutere emner, ikke have 65.405 indlæg og 485 emner med 6,584 svar. Livet er for kort til at bekymre sig om ting som det. Gå udendørs og få frisk luft eller lær at spille et instrument i stedet for at spilde din tid på det. Og hvis dette er virkelig vigtigt for dig, skal du nok ikke nævne det for de fleste.
  • Video: Non Stop || Hamilton Animatic

    Billedets titel Be Smart and Cool på samme tid Trin 5
    5
    Tæl ikke på fordel. Forsøg ikke at sige, at du er bedre end nogen, der springer. Du tror, ​​du er rar, men skælvning er irriterende, og gør dig til en irriterende person. Det er heller ikke den know-it-alt, der korrigerer folks grammatik og ideer.
  • Billede med titlen Vær smart og køligt samtidig Trin 6
    6


    Gør ikke ubrugelige ting, som andre mennesker mærker som "cool". For eksempel, hvis du bekymrer dig mere om viden end om dine karakterer. Hvis det gør ondt i stedet for limning. Har integritet og klasse!
  • Billede med titlen Vær smart og køligt på samme tid Trin 7
    7
    Se bort fra hvad nogle idioter tænker på dig. Reagere ikke engang, hvis nogen fornærmer dig (medmindre du har et meget skarpt svar). Du ved, du er sej. Må ikke sænke din mentalitet til deres! Hvis de fortsætter med at genere dig, kan du forlade eller bruge et af disse skarpe svar og "efter" forlade.
  • Billede med titlen Vær smart og cool samtidig Trin 8
    8
    Har god hygiejne. Intet skrig "NERD!"såsom beskidte tænder, fedtet hår og små tøj, er det lidt trist at folk giver så meget betydning for udseendet, men det er sandheden. Så nu er det bedst at forblive sunde og rene til din egen velvære. dagligt børste du tænder, flosser, bruge deodorant og kam dine hår. Du kan spare penge for at købe nye tøj, hvis du er træt af folk, der taler dårligt om dit tøj. Du behøver ikke at købe præcis, hvad de "populære" piger "Hvis du har briller og føler, at de forstyrrer dit udseende, kan du prøve kontaktlinser. Hvis du af en eller anden grund har brug for briller, vil du måske bruge kontaktlinser. du kan ikke bruge linser (for eksempel hvis du har følsomme hornhinder), skal du ikke bekymre dig om det. Mange smarte og kølige mennesker bærer briller. Og bekymre dig ikke, hvis folk tror, ​​at tandbørster er grimme. filmstjernefejl? De fleste af dem var nødt til at håndtere år med ortodontisk behandling.
  • Video: Humans Need Not Apply

    Billedbetegnelse Vær smart og køligt samtidig Trin 9
    9
    Forsøg at være afbalanceret. Har du en stærk hjerne, men har svage, ukoordinerede muskler? Arbejd på din styrke og energi gennem sport eller andre daglige fysiske aktiviteter. Undersøgelser viser, at daglig motion forbedrer din hjerne og humør.
  • Billedets titel Be Smart and Cool på samme tid Trin 10
    10
    Kjole godt! Du kan være nørd indeni, bare vis ikke! Brug cool ting ud! Men vær smart!
  • Billedets titel Be Smart and Cool på samme tid Trin 11
    11
    Vær en person med hvem det er nemt at tale. Folk kan lide at snakke med nogen smart uden at skulle føle sig dumme. Hvis nogen spørger dig noget meget simpelt som "Hvad er pi?" sig ikke "Jeg vil ikke fortælle dig". Du vil bare være en idiot. Sig noget som "Jeg vil vise dig", og når du har forklaret det, siger du simpelthen "Det virker svært, men det er det ikke", og når du takker ham, skal du sige at han er tilgængelig. Dette gør ham til en mere behagelig person, der kan hjælpe folk med at få et nyt perspektiv. Og hvis folk begynder at udnytte dig, endnu bedre! Du kan vise det faktum, at du er uafhængig, og at du kan pålægge dig selv ved at sige noget som "Jeg er her for at hjælpe dig, ikke for at forkæle dig".
  • tips

    • Vær ikke opmærksom på, hvad folk tænker! Hav det sjovt og vær dig selv.
    • Prøv at være mere interessant og prøv at lytte mere end tale!
    • Forsøg altid at lære af andre. Tro aldrig, du ved alt, fordi du ikke ved det!
    • Har venner af alle slags!

    advarsler

    • Det kan tage tid for folk at forstå din nye version, så forvent ikke mirakler natten over.
    • Hvis du mener, at du er afhængig af internettet eller er besat med din computer, skal du overveje at flytte væk i et stykke tid eller få hjælp.
    • Det er ikke en 100% dårlig ting at være nørd. Du skal ikke bare ændre, hvem du bare er for at blive accepteret af andre! Forstå dette!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com