Sådan kommer du ud af et ansigt på samme tid (for kvinder)

Hvis du vil møde mere end en fyr på samme tid, og du ikke er gået i kompromis, er det dit valg! Hvis du ikke vil have gutterne, du er dating for at kende, vil denne artikel give dig nogle tips. Men for at undgå onde misforståelser (som en fyr, du har følt dig forrådt for at opdage, at du daterede andre mens du daterer ham), her er nogle ekstra råd om, hvordan du udøver følelsen.

trin

Metode 1
Ærlig strategi

Video: Everything you think you know about addiction is wrong | Johann Hari

Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 1
1
Vær åben og ærlig om hvad du laver. Hvis du føler at der ikke er noget galt med at gå ud med mere end en person ad gangen, så er der ingen grund til at skjule. Det er godt at røre emnet dog, fordi folk har forskellige synspunkter om disse møder. Nogle gutter tror måske, at det er okay at gå ud med kun én person ad gangen (selvom du endnu ikke har forpligtet dig), og du må antage, at du tror på samme måde.
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 2
    2
    Fortæl en historie, der viser, at du daterer mere end en fyr ad gangen. Eksempel: "Når jeg var dating en fyr, havde vi gået i omkring en måned, og vi ramte ind i en anden fyr, jeg havde dateret en uge før, og det var helt bizart. at han troede, at jeg alene var ude med ham alene, men hvordan skulle jeg gætte vi havde en aftale? " Hvordan reagerer denne fyr? Hvis han er uenig med dig eller er forfærdet, så ved du, at det ikke fører til at være blot en mere blandt flere møder med andre.
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 3
    3
    Bemærk, at fyre har forskellige ideer om, hvad der gør et forhold seriøst og eksklusivt. Ideelt set spørger fyren om han kan være din kæreste, og den dato bliver den officielle dato, hvor du startede et seriøst forhold som et par, men i voksenalderen fungerer det ikke altid på den måde. Så hvis du ikke er sikker på, om han mener, at han er eksklusiv, så spørg han: "Når du er dating nogen, hvordan ved du, hvornår du er ude af datingfasen og startede et eksklusivt og mere seriøst forhold?"
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 4
    4
    Tænk på, hvor langt du vil gå med en fyr, før du beslutter dig for at gå ud med ham alene. Nogle kvinder finder det retfærdigt at dato så mange fyre som de vil, så længe de er alle på første date, men når de beslutter at de kan lide nok af en fyr til at gå på en anden dato, stopper de med at dø andre, så de kan fokusere på bare en fyr. For nogle andre kvinder kan et tredje eller femte møde være hvor de etablerer det. Nogle kvinder har også regler om, hvor fysisk intim de er med nogen (for eksempel kysser de så mange fyre som de vil, men når de har sex med en af ​​dem, har de kun sex med ham).
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 5
    5

    Video: A hilarious celebration of lifelong female friendship | Jane Fonda and Lily Tomlin

    Gør dine meninger meget klare. I æra med online profiler er det meget nemt. Hvis du og den fyr du er dating har mødt på et online dating site, skriv en sætning på din profil som "Jeg kan ikke se noget problem med den fyr, jeg er dating, og daterer andre kvinder på samme tid, men når jeg har sex med ham , Jeg tror, ​​at han bare skal kneppe sammen med mig, og jeg tilbyder samme vederlag til gengæld. " Du kan også lave et indlæg (enten på MySpace, Facebook eller et andet netværk, hvor du har mødt den person, du er dating til og hvem vil læse posten), der udtrykker dine meninger om emnet. Men den mest ufuldstændige måde du udsætter din mening på er ved at sige.
  • Metode 2
    Sorcery Strategi

    Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 6
    1
    Sørg for, at hver af gutterne ikke har nogen anelse om, hvem den anden er, eller at de er en del af 100% forskellige skoler eller sociale kredse.


  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 7
    2

    Video: Your body language may shape who you are | Amy Cuddy

    Hold en dating dagbog og sørg for altid at være skjult.
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 8
    3
    Brug kaldenavne som "kære" eller "kæreste" for at undgå at ændre deres navne.
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 9
    4
    Undgå at have en profil på MySpace eller Facebook, eller lad som om du ikke har en. På den måde vil gutterne ikke støde på hinanden derovre.
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 10
    5
    Vær forsigtig, når du foretager dobbelte datoer - det vil sige, når du laver to dobbeltdagsmøder på samme dag. Dette er for risikabelt.
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 11
    6
    Ikke hyppigt de samme steder med mere end et ansigt.
  • Billede med titlen Dato mere end en fyr ad gangen (for kvinder) Trin 12
    7
    Hvis din "Jonas" kalder dig, mens du er på en dato med "Stephen", forlader du høfligt og fortæller "Jonas", at du ikke kan tale lige nu. Lad ham vide, at du er midt i en aktivitet. Men så længe du er sammen med ham på telefonen, planlægger du det næste møde. Tjek dine noter, så du ikke gør den samme aktivitet.
  • tips

    • Bestem hvilke dage du vil forlade, og hvilke som du vil være alene hjemme. Dette vil hjælpe dig med at afbalancere din tidsplan og sørge for at du har tid til dig selv. Hvis du har mere end en fyr, der kører efter dig, skal du begynde at planlægge datoerne. For eksempel, hvis du vil hænge ud med din "Jonas" fredag ​​aften, så planlæg den. Hvis du vil blive hjemme på lørdag aften, så planlæg det også.
    • Skriv om møderne i en dagbog / dagbog. Dette er vigtigt, så du kan huske de detaljer, du lærte om hvert ansigt. At have disse detaljer skrevet sammen med de datedatoer, du har haft, hjælper dig med at huske hvert ansigt og hvad de to af jer har gjort sammen.

    Nødvendige materialer

    • En månedlig tidsplan
    • cellulære
    • 2 email adresser
    • En god poker ansigt (et ansigt uden følelser, uhensigtsmæssigt)
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com