Sådan ved du, om en Internet Guy er interesseret i dig

Chat med nogen over internettet? Kan du ikke vide, om han flirter med dig eller ej? Vil du vide mere? Læs denne artikel!

trin

Billedets titel Bestem, om en online fyr er interesseret i dig Trin 1
1
Vær opmærksom på det sted, hvor de er logget ind. Sandsynligvis, hvis noget lignende Webkinz, stedet ikke tillader dig at skrive, hvad du vil, så er det sandsynligvis ikke vil sige, hvis det er for dig, som det har ingen måde at gøre dette. Omegle, Facebook og Twitter er mest nyttige websteder. Han kan sige hvad han vil sige, enten sandt eller falsk. Husk på, at nogle websteder er mere beskyttede end andre.
  • Billedets titel Bestem, om en online fyr er interesseret i dig Trin 2
    2
    Hvis han sender et billede (eller flere) af det helt pænt. Han behøver ikke at bære en jakkesæt, men de fleste fyre forsøger at bruge noget, der hedder en swag, til at imponere dig. Hvis han synes at være meget svært at se ud som en hård fyr, eller virkelig cool, forsøger han sandsynligvis at imponere på dig.
  • Billedets titel Bestem, om en online fyr er interesseret i dig Trin 3
    3
    Stiller han spørgsmål til dig? Ting som, "Har du søskende?" "Kan du lide eventyr?" "Hvad er din IQ?" Hvis han gør det, er bare at forsøge at komme til at kende dig bedre, ikke at være nysgerrige. Men hvis spørgsmålene er for personlige, reagerer ikke. Ofte fyre ønsker at vide mere om dig til bestemme, hvor perfekt du er.


  • Billedets titel Bestem, om en online fyr er interesseret i dig Trin 4
    4
    Hvis han vil snakke beskidt eller udveksle fotos af dig nøgne, er han ikke i humør for dig, han er bare en mislykket perver. Guys som disse går ud over enhver pige, der accepterer dette tilbud, du er ikke noget særligt for ham.
  • Video: Sådan bliver du rask.. ifølge internettet

    Billedets titel Bestem, om en online fyr er interesseret i dig Trin 5

    Video: Sådan blev jeg Millionær som 22 årig!

    5
    Se om han taler for meget om sig selv. Igen forsøger at imponere.
  • Video: MeTime | Hvordan man ser om en fyr kan lide en

    Billedets titel Bestem, om en online fyr er interesseret i dig Trin 6
    6
    Hvis han foreslår at du mødes personligt, overveje dette, men aldrig i hans værelse. Igen er han en mislykket pervert! (Se meddelelserne)
  • tips

    • Hvis du har et forhold, skal du skære flirten og ikke ændre fotos. At gøre dette er respektløst for din kæreste. Hvis du ikke er glad i dit forhold, kom dig ud af det.
    • Hvis du ikke er interesseret i det, sig det pænt, men vær ikke direkte, hvis det ikke siger, at det kan lide dig. Hvis han ikke sagde noget, men du kan føle det, sig noget som: "Min kæreste, {insert false name here} er utroligt!". Liggende er lige i dette tilfælde bedre at sige "Jeg kan ikke lide dig, jeg er ked af" .. Hvis han siger, at han kan lide dig, sige noget i retning af "Jeg er ked af, jeg ikke føler det samme for dig ...". Sig ikke det samme om en kæreste, fordi han måske tror du er en tæve ved at tale med ham at have en kæreste. (og du er ikke!)
    • Hvis du er i slutningen af ​​det, vil du også rose det, måske lave de første træk.

    advarsler

    • Hvis han truer dig eller gør dig ubehagelig osv., Skal du afbryde, blokere og / eller rapportere det straks til webstedet og fortælle nogen, du stoler på.
    • Kun omkring 23% af relationerne, der starter online, varer sidst. Vær ikke skuffet, hvis din er ikke en af ​​dem!
    • Send ikke et billede af dig, medmindre han sender en af ​​jer først. Der er masser af bizarre fyre derude. Hvis du vil være sikker, skal du ikke sende dit foto overhovedet. Eller send en falsk.
    • Mød ikke nogen uden at fortælle dine forældre. Bed dem om at forlade dig på plads, og selv blive der for lidt. Det kan være godt at selv tage en lille kniv (bare for sikkerheden)!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com