Sådan reagerer du, når dine venner er dårlige med dig

Tænker du på, at dine venner betyder dig? Du kan eller måske ikke være sikker - nogle gange smiler og handler folk venligt bare for at maskere dårlige hensigter. På den anden side kan dine venner have en sarkastisk sans for humor, og de ønsker ikke engang at være middelmådig og kedelig. Hvis du ikke ved, hvordan man kan identificere, hvis dine venner handler med vilje, eller om de virkelig er onde, kan du prøve nogle enkle spørgsmål og "foranstaltning" gennem deres svar.

trin

Billed betegnet Deal, hvis du tror, ​​at dine venner er vigtige for dig Trin 1
1
Fortæl dine venner "Jeg tænkte på noget, og jeg er lidt ubehagelig at spørge dig om dette, men tror du, at du er mening for mig? Gjorde jeg noget, der gjorde dig sur? Det lader måske ikke til dig, men sådan ser det ud til mig. "
  • Billed betegnelse Deal Hvis du tror, ​​dine venner er vigtige for dig Trin 2

    Video: 3 Bread Recipes COMPARED #ad

    2
    Fortæl dem, hvad der får dig til at tro, at de hader dig, eller at de er vred på dig. De kan måske sige "åh, undskyld" eller noget lignende, eller endda undskylde - de kan virkelig være vred på dig og vil have dig undskyld. Nogle gange indser folk ikke, at hvad de gør kan gøre ondt, og i nogle tilfælde kan de gøre det med vilje til at se deres reaktioner.
  • Billed betegnet Deal, hvis du tror, ​​dine venner er vigtige for dig Trin 3
    3

    Video: svigtet



    Du kan måske spørge dem: "Siger du ting bag min ryg?" Normalt vil personen ikke svare, og du kan sige "nej", men du vil se, om hun ikke engang rører emnet længere. Vær ikke venner med denne person, hvis dette sker. Venner siger ikke tingene bag en anden venes ryg. Du behøver ikke folk sådan i dit liv.
  • Billed betegnelse Deal Hvis du tror dine venner er vigtige for dig Trin 4
    4
    Hvis de stadig er onde med dig, skal du spørge, hvorfor de behandler dig som denne og siger: "Hvis du er sur på mig uden grund, lad mig være alene. Det er ligeglad!" Så mød bedre venner, hvem er køligere.
  • Billed betegnet Deal, hvis du tror, ​​dine venner er vigtige for dig Trin 5
    5
    Hvis ingen af ​​dette virker, fortsæt med dit liv. Alle disse metoder er blevet prøvet og ikke alt arbejde, men du kan altid vælge nye venner, og hvis dine venner betyder dig, må du ikke være tæt på dem. Det er bedre at være alene og ensom end at have dårlige venner. Du fortjener bedre end dette!
  • tips

    • Du er ejer af dig selv. Forsøg ikke at ændre din måde at være på. Du er den, du er. Disse mennesker er bare dumme, usikre og dramatiske. Du ved hvad der er rigtigt, og også hvad der er galt.
    • Hvis en ven betyder dig, fordi han vil have dig undskyld, og du ikke ved hvad du gjorde forkert (og han vil ikke fortælle dig hvorfor) nej undskyld! Hvis de er onde, fortjener de ikke en undskyldning, og ja du! Det er ikke din skyld ikke at vide, hvad der generer dem, og sandsynligvis vil dine andre venner ikke vide det heller!
    • Du bør ikke acceptere negative kommentarer fra disse venner, da det kun vil "smide træ på ilden", og de vil gøre det endnu mere.
    • Find andre venner, dette er det værd! Du vil føle dig meget bedre om at finde en ægte ven, for hvem du altid kan vise din sande side.
    • Dette er livet! Hvis du har brug for at føle, at du er venner med dem, hvorfor er det vigtigt, og hvad vil du tegne af det? Hvis du siger dette, hvad ville de sige?
    • Hvis du tror, ​​at de er middelmådige for dig, fortæl dem, at du skal afslutte venskabet - undskylde og gå finde de bedste venner. Der er ingen mening i at omringe dig selv med upålidelige mennesker.
    • Pas på, når du beskylder din ven for at tale bag din ryg, da han muligvis ikke gør det, hvilket gør situationen meget pinlig for dig.
    • Hvis dine forældre siger at du ikke længere bør være venner med en bestemt person, skal du lytte til dem. De ved mere end du gør.
    • Prøv at bruge en af ​​følgende sætninger, hvis du taler noget uforskammet / ondt:
      • Jeg kan ikke tro, du sagde det.
      • Wow, det er uhøfligt.
      • Wow, nogen vågnede i et dårligt humør i dag!
      • Eller endda Nå, jeg er glad for, at dette er et frit land.
    • Bare ignorere personen, hvis han eller hun mishandler dig mundtligt. Dette virker altid. Nogle gange kan personen ikke engang tænke sig at være misbrug og betyde, og spiller kun med dig.

    advarsler

    • Du kan ende med at miste nogle venner, men det kompenseres af de nye venner, du skal lave.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com