Sådan publiceres din historie i FML

Fmylife.com er et websted, der sender skamfulde eller triste historier om livet for andre mennesker at grine på. Ikke sikker på, hvad din historie vil blive vist på webstedet, men læsning af denne artikel vil øge dine chancer for at få den offentliggjort.

trin

Billedets titel Få din historie udgivet på FML Trin 1
1
Gå til hjemmesiden https://fmylife.com/
  • Billedets titel Få din historie udgivet på FML Trin 2
    2
    Klik på "Send din FML" (øverst på skærmen).
  • Billedets titel Få din historie udgivet på FML Trin 3
    3


    Indtast dine personlige oplysninger (hvis du vil). Du kan vælge et kaldenavn og angive dit køn.
  • Billedets titel Få din historie udgivet på FML Trin 4
    4
    Vælg en kategori, så den passer til historien. Vælg mellem "Love", "Money", "Kids", "Work", "Intimacy" eller "Miscellaneous".
  • Billede med titlen Få din historie udgivet på FML Trin 5
    5
    Skriv din historie! Det skal starte med "I dag" og slutte med "FML". Uden disse to regler er der ingen begrænsninger, og du kan skrive på den måde du foretrækker.
  • tips

    • Prøv at holde historien kort og altid gå lige til det punkt.
    • Start altid artiklen med "I dag" og slut med "FML".
    • Din historie skal være unik. Hvis det er noget der sker for alle, kan det ikke blive offentliggjort.
    • Slut aldrig historien med en sætning som "og nu ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre".
    • Din historie bør ikke ændre kurset uden kriterium. Det vil ikke blive offentliggjort, hvis det lyder som: "Min dag var forfærdelig, det skete, dette og det."
    • Følg instruktionerne, eller din historie vil ikke blive offentliggjort.
    • Mange gode historier offentliggøres ikke, fordi de er blevet gennemgået af en mindre moderator. Hvis du føler at du er blevet forurettet, kan du sende historien igen den næste dag.
    • Gennemgå teksten, så alt er grammatisk korrekt. Typing og stavefejl reducerer risikoen for, at historien bliver offentliggjort drastisk.

    Nødvendige materialer

    • computer
    • Internet
    • En historie
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com