Hvordan man fanger en mand

Hvem siger, at du skal vente, lukke dine øjenvipper og vente på den smukke fyr at introducere sig selv? Uanset hvad du gør, og få den mand! Men hvad du skal gøre er at få den rigtige mand. Sørg for at han er single først. Nu er det værste sted for nogen at samle gutter / gals en bar. Fordi når du får nogen i en bar, taler du kun med alkohol, ikke til den virkelige person. Hvis du virkelig opgive at finde folk i den gamle måde, måske ønsker at prøve den elektroniske vej, og jeg taler ikke om facebook og myspace, jeg taler om eHarmony, match.com og andre. Så, som de siger "der er altid den særlige person til en særlig person."

trin

Billede med titlen Pick Up Men Trin 1
1
Vælg et godt sted. Den gode gamle bar er ikke for alle. Hvem siger, at du ikke kan kende kærligheden i dit liv i en park eller en legetøjsbutik? Hvad med et museum eller et kunstgalleri? Så der er punkter, som er notorisk mættet med testosteron: et træningscenter, en Apple butik, et rally, en sportsbar eller et kollegium kaffe (især hvis kollegiet har flere mænd tilmeldt kurset, med programmer inden for teknik, datalogi og erhvervslivet ).
  • Billede med titlen Pick Up Men Trin 2
    2
    Flirt i afstanden. Få øjenkontakt, smil og se godt ud. Sørg for, at dit kropssprog er åbent og tilgængeligt. "Mere end 50 procent af al kommunikation sker gennem kropssprog og fagter," forklarer Janine driver ekspert. En god måde at åbne dit kropssprog på er at læne på noget. Sørg for, at dine fødder peger på hvem du forsøger at nærme sig. Kryds ikke over dine arme eller ben. Dette lukker dig ... og gør dig til at være utilgængelig.
  • Billede med titlen Pick Up Men Trin 3
    3
    Start en samtale. Du kan ignorere dette, hvis du er forfærdet over tanken om at starte en samtale med en fremmed (en flot fyr, ikke mindre). Men hvis du hopper over dette trin, frarøver du dig selv et værdifuldt screeningsværktøj. Hvad hvis denne fyr er mærkelig? Eller meget kedelig, meget stille, meget høj, meget mandlige, meget tamme eller er det bare ikke din type? Plus, du bliver nødt til at tale med ham engang, alligevel. Det er bedst at finde ud af, at han nu har dårlig ånde, eller hvis han ikke kan stoppe med at tale om sin mor eller kæreste, i stedet for at gøre opdagelsen på sin første date, når flugtvejen kommer lidt tættere på.
    • Hvis han ser på dig som om du har ti hoveder, skal du smile smukt og sige noget som om, "Anyway, jeg må løbe. Tag det let!"
    • Se også Sådan snakker du med fremmede.
  • Billede med titlen Pick Up Men Trin 4

4
    Luk aftalen. Det er fint. Nu er det tid til at få sin telefon! Hvis du har haft succes med at tale med ham, kan du måske sige noget som: "Du er fascinerende! Jeg kan godt lide at tale med dig. Kan jeg ringe til dig en dag?" Du kan gå et skridt videre og invitere ham til et møde i stedet. Dette anbefales kun, når du faktisk har talt med manden. Du vil gerne sørge for, at din personlighed er lige så fascinerende som sit udseende (og det er ikke unormalt). Taler i telefonen er én ting, men i virkeligheden kan det være pinligt, ubehageligt og spild af tid, hvis han ikke er den slags mand, du leder efter, så ja, undersøge ham først.
  • Billede med titlen Pick Up Men Trin 5
    5

Video: Smart Mand Bruge Kande Gøre Fisk Fælde Fange En Masse Fisk - Hvordan Man Laver Kande Fisk Fælde

Hvis du ikke kan få en samtale (hvis du er meget nervøs), skal du tage den direkte rute. Du vil springe over trinene for at sige Hej, lav præsentationer og tal om vejret, før du beder om hans telefonnummer. Du vil kun bede om telefonnummeret. Dette kan bede om en sang. Ja, du vil føle klæbrig, og han kunne tro det, men hvis det er godt ... -Lad skade at prøve, ikke? Hold din anmodning respektfuld. Vi kvinder har været genstand for alle uhøflige og dumme synger, og de kan blive forstyrret. Så undgå at sige noget tvivlsomt. Ellers vil du se ud som en idiot, og han vil nægte (eller bare kassere det). Men vær ikke dum, hvis du ikke kan tænke på noget sjovt eller klogt. Selv et sunget dyr kan være sjovt, hvis du ser attraktivt ud og smiler. Du kan sige, "Jeg kan lide din skjorte. Giv mig dit nummer?" eller "Wow, hvad en fyr som dig gør på et sted som dette. Giv mig dit nummer?" Ja, forfærdeligt valg, men medmindre du ikke har showered i dage, skal det fungere. Det nye ved at blive kontaktet af en venlig og ikke skræmmende kvinde er nok til at gøre de fleste mennesker til at smile og give tilbage. Som jeg sagde, fokusere på dit udseende. Bær rent tøj, floss og få nok søvn, dette vil holde dig dækket. Når du er i tvivl, kan du prøve makeuppynt, men det er ikke absolut nødvendigt. Smilende, hyggeligt og omsorg for personlig hygiejne og sundhed er alt hvad du behøver for altid at være parat til at få en mand.
  • Video: Hvordan Man Finder Og Fanger Stor Frø I Min Landsby - Fantastisk En Mand Fange Vand Frøer For Hånde

Billede med titlen Pick Up Men Trin 6
    6
    Der er en sidste vej. Inden du forlader, giv dine kontaktoplysninger og slip. "Hit and run" -tilgangen anbefales stærkt. Giv det ikke en chance ved at afvise det på stedet, hvilket gør det nemt, selvfølgelig. Giv ham også tid til at fordøje, hvad der skete, og hvordan dette måske ikke sker for ham hele tiden. Hvis du sprang trin i samtalen, eller selv hvis du ikke gør det, kan du ønsker at tage bare en personlig e-mail i stedet for et telefonnummer, hvis han bliver stalker type.
    • Hvis han holder kigget på dig hele tiden, være fed. Gå til ham og spørg, "Så hvornår går du ud med mig?" eller "Her er mit nummer, hvis du vil forlade en sådan time."
    • Send en billet til tjeneren. Bed tjeneren om at levere det selv efter at du har forladt det. Noten kan måske sige noget, "Hvorfor går vi ikke sammen snart?" eller "hvad med kaffe engang?" eller endda et kompliment, som "Jeg kan godt lide dit hår."

Video: Frygtindgydende! Modige Dreng Fange Stor Slange Mens Du Fisker På Floden - Hvordan Man Fanger Størs

Billede med titlen Pick Up Men Trin 6Bullet2
    • Fortæl fyren, han er ansigtet til en kollegavenn eller hvad som helst. Spørg om du kan tage et billede med ham, fordi du har Det viser din mor / kæreste / søster denne "langvarige tvilling". Efter at have taget et billede med ham (hvor du skal komme tæt på!), Spørg om han har en profil på MySpace eller Facebook, så du kan tale med ham. Når du har sin profil, har du en forbindelse!
  • tips

• Lad være med at være fornærmet, hvis han ikke kontakter dig. Lad os være realistiske her. Han kan være i et forhold eller være forelsket i en anden pige. Eller det kan ikke komme videre, fordi de føler sig usikre - og som ønsker en fyr som det, alligevel? Måske er han genert, og hvis det er så smerteligt genert, kan han ikke kontakte dig efter du lige har hoppede på den, vil du have noget? Selv om han ikke er tiltrukket af dig, hvem bekymrer sig? Du er en mager maskine, ondskab, pegadora- Der er andre fisk i havet, så gå få dem.

advarsler

• Exit "på rov" med en gruppe på mere end to kvinder kan mindske dine chancer for scoring. Det kan gøre dine mål mere tilbøjelige til at føle sig skræmt. Dette gælder især, hvis du har de slags venner, som vil se dig gøre dit skridt, eller endda råbe noget pinligt som: "Gå med dem, tiger! Rawww!"

Overvej privatlivets fred. I mange tilfælde giver bare dit telefonnummer eller rigtige navn nok til, at nogen kan finde ud af, hvor du bor eller arbejder. Undgå at ignorere advarselsskilte eller "dårlige vibrationer". Hvis du er bekymret, skal du bruge en e-mail-adresse, der ikke afslører dit rigtige navn. Overvej at bruge en engangs e-mail-adresse eller en, som du kun bruger til fremmede. Et mobilnummer er vanskeligere (men gør det ikke er umuligt) at spore end en fast.

• Nogle fyre er fanget i en caveman mentalitet og måske tror, ​​at fordi du fik dem, vil du være "lettere". Hvis det bliver aggressivt, eller hvis dine forventninger er for store for dig, skal du sætte grænser.
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com