Sådan sættes mønstre til en dreng

Er du den slags pige, der ikke forstår hvorfor en fyr ikke behandler hende rigtigt? Hvem tror du har brug for at skifte, dig eller ham? Svar: Har højere standarder!

trin

Billedets titel Sæt standarder for en fyr Trin 1
1
Kend dig selv og din værdighed. Der er en sætning, der siger: "Hvis du vil have en mand til at respektere dig og måske til sidst forelske sig i dig, skal du vise ham, at du respekterer dig selv, og at du genkender din værdighed for Gud."
  • Hvem er du
  • Hvordan vil du blive behandlet?
  • Hvad er vigtigt for dig?
  • Hvorfor er det vigtigt for en anden person at behandle dig med respekt? Hver pige skal sætte realistiske standarder. Lav en liste over hvilke egenskaber du vil have barnet om respekt og følg det. For eksempel: "du skal åbne døre for mig", "ring mig ved navn", "skriger ikke eller sværger på mig" osv.
  • Billedets titel Sæt standarder for en fyr Trin 2
    2
    Ved hvad du kan lide og hvad du ikke kan lide. Hvad kan du lide eller ikke lide om folk? Lav en liste.
  • Billedets titel Sæt standarder for en fyr Trin 3
    3
    Klæd dig selv beskeden. Mænd respekterer piger, der ikke behøver at vise deres kroppe for at tiltrække dem. De kan lide dem, der er selvsikker, uden at skulle vise deres bryster for at få opmærksomhed, fordi mysterierne og holdningerne hos disse piger er den virkelig attraktive del. Hvis fyren ikke respekterer den beskedne måde du klæder på og får ham til at ændre dig, prøver han at styre dig, og han kan ikke lide dig for, hvem du er, og hvad du tror på.
  • Billedets titel Sæt standarder for en fyr Trin 4
    4
    Gå ud med fyre, der gerne vil være dine venner først, ikke dine kærester. Det er muligt, at hvis en dreng ønsker at danse dig i ansigtet, kan han måske tage dig i seng, før du kender ham som en person. Gør det ikke forlad det i venzone (venskabszone). Grundlaget for et godt forhold er et sandt venskab.
  • Billedets titel Sæt standarder for en fyr Trin 5
    5
    Spørg drengen om at stoppe, så snart han behandler hende på en respektløs måde.
    • Hvis han råber til dig, for eksempel, siger: "Se, ____, jeg finder meget respekt og meget uhøfligt, når du råber på mig. Hvis han respekterer dig, vil han ikke gøre det igen og holde den idé i tankerne - ellers vil han gentage holdningen hele tiden.

      Video: Vingino undertøj til drenge og piger

      Billedets titel Sæt standarder for en Guy Trin 5Bullet1
    • Hvis du er i et forhold, og han hele tiden respekterer dig, skal du afslutte alt. Du kan ikke ændre en dreng, så det eneste der skal gøres er at bryde forholdet. Du vil ikke ændre ham ved at blive hos ham og forlade ham.
      Billedets titel Sæt standarder for en Guy Trin 5Bullet2


  • Billedets titel Sæt standarder for en fyr Trin 6
    6
    Lad aldrig et barn være den vigtigste del af dit liv.
    • Ingen mand kan gøre dig rigtig glad. Din kæreste skal være en person, du kan dele noget med, ikke nogen / noget der fuldender det. Pas på dit helbred, motion. Fokus på dit liv, involver dig i dit samfund, studere, frivillige, hobby og hjælpe andre, selvom du er singel eller i et forhold.
      Billed sæt indstillet til en fyr Trin 6Bullet1
    • En dreng, der elsker dig, vil vente på dig, acceptere dig for hvem du er og respekterer dine ønsker. Må ikke forelske sig i nogen der siger søde ting ude af munden, men så misbruger du dig fysisk. Analyser handlinger fra fyren, ikke hans ord.
      Billedets titel Sæt standarder for en Guy Trin 6Bullet2
  • Billedets titel Sæt standarder for en Trin 7 Guy
    7
    Vælg en person, der er god, moralsk, og hvem vil have det bedste for dig.
    • Gå ikke på udkig efter dårlige drenge. Det er muligt, at mange af dem er fornærmende fysisk og verbalt, er involveret i onde vices og er utro, arrogante, uærlige og uhøflige.
      Billedets titel Sæt standarder for en Guy Trin 7Bullet1
  • Billedets titel Sæt standarder for en fyr Trin 8
    8
    Test det.
    • Sov ikke med en dreng, hvis du ikke vil. Vent til brylluppet, hvis du vil. Hvis han virkelig elsker hende, vil han vente. Hvis ikke, gå til næste pige. Det er den slags fyr, du vil gifte dig med, den fyr der siger, "Hvis du ikke sover med mig, vil jeg lade dig gå"?
      Billedets titel Sæt standarder for et Guy Trin 8Bullet1
    • Tænk ikke: "Hvis jeg sover med ham, vil jeg få ham til at elske mig." Til sidst bruger fyren bare dig og efterlader, hvilket giver dig mere ondt end før. Det er ikke muligt at få en mand til at elske hende ved at tilbyde sin krop til ham. Det kan være, at han kan lide din krop, men ikke dig. Er det den slags kæreste du vil have, en der kan lide dine bryster, ikke din personlighed og dine præferencer? Ingen pige vil blive behandlet som et objekt. Vi er ikke tomme kroppe, vi har sjæl, sind og hjerte. Vi ønsker at blive virkelig elsket som et helt menneske. Forvent den rigtige mand at dukke op og elske dig fuldt ud for hvem du er. Giv ikke op.
      Billedets titel Sæt standarder for et Guy Trin 8Bullet2
  • Billedets titel Sæt standarder for en Guy Trin 9
    9

    Video: "den ulykkelig dreng" Tal ordentligt i skolen, Østerbyskolen, 7.b, 2014

    Spild ikke din tid med nogen, der ikke ønsker at acceptere dig for hvem du er. Fortsæt. Du fortjener mere.
  • tips

    • Giv ikke op. Vær håb, at der er nogen bedre et sted, og ikke acceptere mindre end du fortjener.
    • Hvis du vil have en dygtig mand, er det bedre at sætte en lige høj standard for dig selv og være en dygtig kvinde. Vær realistisk.
    • Accepter dig selv og vær glad. Bare rolig om at finde den rigtige fyr. Udvid dine horisonter og bliv ikke besat eller trist om ikke at have det i dit liv lige nu.
    • Har altid høje standarder.
    • Bestem om du vil have en god fyr eller en person, der tjener mange penge, og lad den anden fyr være der.
    • Vær naturlig. Tanken er at se og handle anderledes end de andre piger derude. Lad barnet respektere dig.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com