Sådan bestå semestermidshowet

Så det er allerede et halvt semester, og du ved det, det betyder, at nogle beviser kommer. Lad være med stress: Mens du læser denne vejledning, lærer du nogle tips til at få gode karakterer.

indhold

trin

Billedets titel Pass dine midterste vilkår Trin 1
1
Undersøgelse. To uger før eksamenerne laves en dagsorden, så du kan studere lidt hver dag. Dette undgår de overnatninger, der efterlader dine øjne læsset med mørke cirkler, og du bliver meget søvnig, træt, grumpy og værst af alt, ude af stand til at gøre dit bedste. Spørg din lærer om hjælp i forhold, du føler dig forvirret eller snakkes med en klassekammerat, søskende, ældre elev eller forældre.
  • Billedets titel Pass dine midterste vilkår Trin 2
    2
    Gennemgå de gamle lektier, spørgsmål og quizzer, og endda noterne i klasseværelset. Fokuser på de problemer, du havde mest besvær med at besvare tidligere, så du ikke gør de samme fejl. Læs siderne i bøgerne om de emner, du har oplevet mest besværlige.
    • Lav en oversigt regneark for at opsummere alt, hvad du har lært fra den første dag til nu. Tag spørgsmål fra eksamener og quizzer samt lektier, der allerede er gjort.
      Billede med titlen Pass dine midterste vilkår Trin 2Bullet1
    • Spis godt og vær sikker. Gentag til dig selv, "Jeg kan gøre det! Jeg forstod alt! Jeg ved alt! Det er nemt!" mens du studerer til eksamen. Høj entusiasme gør aldrig nogen skade.
      Billedets titel Pass dine midterste vilkår Trin 2Bullet2
  • Billede med titlen Pass dine midterste vilkår Trin 3
    3
    Sov tidligt. Natten før testen skal du sove lidt tidligt, så dit sind hviler til næste dag. Før du går i seng, skal du skille to blyanter, en pen, en stor gummi og ethvert materiale, der er nødvendigt for eksamenerne. At adskille tøj til at spare tid om morgenen er også interessant.
  • Billede med titlen Pass dine midterste vilkår Trin 4


    4
    Spis morgenmad! En skål korn eller brød skal være tilstrækkeligt. Hvis du har travlt, tag en kornbar eller noget du kan spise på vej. De bedste morgenmad indeholder protein og kulhydrater.
  • Billedets titel Pass dine midterste vilkår Trin 5
    5
    Ankomme tidligt i klassen for at kunne studere lidt, før testen starter og genopfriske din hukommelse. Bliv fortrolig og optimistisk, gentager stadig i dit sind, "Jeg kan gøre det! Jeg forstod alt! Jeg ved alt! Det er nemt!"
  • Billedets titel Pass dine midterste vilkår Trin 6
    6
    Slap af og bliv optimistisk. Tro det eller ej, du er mere tilbøjelig til at videregive, hvis du har tillid. Arbejd langsomt, men pas på tiden, så du ikke behøver at løbe i slutningen. Sæt lidt tid til korte spørgsmål og essays og kontroller også alt i slutningen.
  • Billedets titel Pass dine midterste vilkår Trin 7
    7
    Tjek hvad du har skrevet så mange gange, som du kan, før du afleverer beviset og forlader det. Se på din test som om det var en anden, der evaluerede. Undersøg hver detalje omhyggeligt og tænk grundigt, før du går til næste spørgsmål.
  • Billedets titel Pass dine midterste vilkår Trin 8
    8
    Vær glad! Du har studeret hårdt og arbejdet hårdt for at få gode karakterer. Men uanset hvad du får, føler du dig stolt efter at have dedikeret dig selv så meget.
  • tips

    • Bring masser af blyanter i tilfælde af, at hvis du bryder op, har andre reserve.
    • Vær ikke for nervøs, eller du kan ende med at have en krise og glemme alt under løbet. Bare slappe af.
    • Undgå at stresse dig med de midterste semestertest. De er nok ikke så vanskelige, som du tror.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com