Sådan spiller du bedst i første person, skydning af videospil
Hej! Denne artikel viser nogle tips, tricks og teknikker samt nogle metoder, der kan hjælpe dig med at forbedre dine FPS-spilfærdigheder. De blev samlet over 4/5 års erfaring!
Afspil kampagnen i singleplayer mode. Dette vil hjælpe dig med at gøre dig bekendt med våben, miljøet mv.
2
Master kontrollerne. Dette er meget vigtigt. Skyd, træk, læg dig ned, genindlæs dine våben osv. At kende disse kontroller perfekt er afgørende!
3
Få kendskab til `kortene`. Vær opmærksom på omgivelserne, `udsigtspunkter` * 1, `checkpoints` * 2, hvor bomberne er i `Søg Destroy `* 3, eller hvor flagene er i` Domination `* 3. Det er meget nyttigt at kende disse kort godt, da man nemt kan udforske dem, kan man bedre henvende sig til fjenden. Prøv også at spille på forskellige måder, da dette vil hjælpe dig med at gøre dig fortrolig. Du vil vide, hvor du skal hen, hvilket altid giver dig fordele!
4
Prøv forskellige våben og afgøre, hvilket passer dig bedst og din stil. Men nogle gange er du nødt til at variere brugen af disse våben, når for eksempel en af dem løber tør for ammunition, og du har brug for at stå over for fjender ... så det er godt at være bekendt på en sammenhængende måde med forskellige våben. En anden faktor er, at i de fleste FPS spil, vil brugen af et våben (x antal dødsfald, x antal dødsfald som følge af skud i hovedet) belønne dig med ekstra XP point, hvilket er en god taktik til hurtig stigning niveau!
5
Vælg ekstra funktioner, der passer til din gameplay. Nogle funktioner kræver forskellige kvaliteter ... hvis du spiller med en lille pistol, måske ønsker at aktivere den ekstra funktion, der giver dig længere tur gange (Marathon, Extreme Conditioning, Let), og hvis du spiller som en snigskytte, jeg anbefale Sleight of Hand Pro eller Steady Aim (dette er hvis du spiller CoD). Bekendtgør dig med de våben, du vil bruge. Våben, sprængstoffer eller maskiner (Helikoptere, Spy Aircraft, etc.). At vide hvad der passer dig, vil i høj grad hjælpe dine evner! Eksperimenter med forskellige `klasser` * 4, brug nye våben og nye eksplosiver. For begyndere anbefaler jeg et overfaldsgevær, som har balance på alle områder.
6
Det er endda simpelt, men brug dit udstyr! Granater er gode til at gøre mange ofre og nå mål. Især i spilmodes, hvor fjenden forsøger at opnå noget, kaste en granat kan hjælpe dig med at få en god mængde af dødsfald! Stun granater type / flashbang (kendt som stun granater) er også stor til at lamme fjenden, lette elimination. Også, nogle gange vil det være nyttigt `koge` granaten (holder granat aktiveret, således at tiden mellem du smider det og tidspunktet for eksplosionen er mindre), hvilket efterlader mindre tid til fjenden til at reagere! Hvis du ved, at nogen er `camping` (opholder sig på ét sted), smide en Stun / Flash granat inden de kommer ind på dette område, da dette vil reducere dine chancer for at dø i løbet af deres baghold.
7
Rediger layoutet af din kontrol. Dette er en mindre justering, men der er en teknik, der kaldes `dropshotting`, hvor, når du deltager i en shootout, ud foden på positionen for gled stilling (liggende). Det gør det sværere at skyde dig - det gør jeg altid, og jeg synes det er en meget god teknik. En god idé er at ændre knappen på dit MELEE (hånd våben såsom en kniv) af R3 ind i cirklen, så positionsændring (stående crouch, at sidde på hug for at glide, etc.) er den R3. Nu skal MELEE være cirklen eller "B" i XBOX. Det betyder, at din Crouch knap er tættest på din DRIVE KARAKTER knappen, og du kan skifte til den position, at snige lettere under en skudveksling. Øv dette!
8
Overvej at justere følsomheden af kontrollerne. Fortsæt med at tale om kontrollerne, når du er mere komfortabel, kan du ændre deres følsomhed, så du kan rotere hurtigere.
9
Når du bliver dræbt eller gør noget, der sætter dig i en dårlig situation, tænk over det. "Hvad kunne jeg have gjort for at undgå dette?" Og så sætte det i gang. Lær af dine fejl og ikke bebrejde andre for dem.
Video: I BLEV SNYDT! - Fortnite: Battle Royale [Dansk]
10
Killstreaks (Combos Kits). Hvis du kan opnå en vis grad af død uden at dø, vil du modtage nogle belønninger i nogle FPS-spil. I mit foretrukne spil Call Of Duty kaldes disse belønninger "Killstreaks". Prøv at bruge killstreaks, der hjælper dit team, såsom en fjende locator (UAV / Spy Plane).
11
Må ikke blive for frustreret. Alle bliver bedre med tid og praksis. Jeg er bogstaveligt talt bedre, end da jeg startede (1 K / D er nu 2,01 K / D). Og selvfølgelig skal du ikke glemme at have det sjovt!
12
Video: VI FINDER TIMMY! - The Forest [Dansk]
Forklaring af vilkårene:
Synspunkt - et forhøjet område, hvor du kan se et stort område, hvor du spiller. Det er nyttigt at overraske fjenden og se, hvad der sker!
flaskehals - et område, der er "tilspidset", hvilket betyder, at det er lille og lukket, tvinger fjenden til at komme ind i det, der giver dig chancen for at nemt at fjerne dem - er meget nyttig! Dette er også kendt som en "flaskehals".
Søg Destroy and Domination - To spiltilstande findes i Call Of Duty og, efter min viden i spil kan man sige, er de mest spillede modes, udover Team Deathmatch. (Team Deathmatch handler om at dræbe det andet hold, mens Domination og SD er målbaserede).
Klasse - kombinationen af en primær våben med et tilbehør, for eksempel: Extended indskud (maskingevær, stormgevær, haglgevær, snigskytteriffel Rifle) og en sekundær våben (sædvanligvis en pistol eller en eksplosiv pistol), et slot granater og normalt `Perks`, der giver det nogle fordele, såsom hurtigere genopladning.
tips
Øvelsen gør perfekt. Eksperimenter med forskellige spiltyper.
Fokus på præcision. Headshots er en garanteret dødsfald i de fleste spil, så hold øje med dit hoved.
Se afspillervideoer på YouTube. De kan give dig tips og du kan lære nye ting!
Hav det sjovt så meget som muligt!
Kend din fjende. Bestræb dig på at lære, hvad din modstander gør, og hvordan man slår ham.
advarsler
Husk altid, at nogle mennesker er epileptiske. Hvis du oplever symptomer, skal du øjeblikkeligt stoppe med at spille og se en læge.
Prøv ikke at spille i mere end 8 timer ad gangen. Dette kan overophede din konsol.
Nødvendige materialer
En god pc eller konsol og relevante elementer (kontrol, mus, tastatur osv.)