Sådan flirter du med din kæreste

Du bør ikke stoppe med at flirte med den fyr, du er forelsket, bare fordi du har på dig hans jakke. Hvis du holder tingene op med denne stemning, vil du både finde forholdet mere givende, uanset om det allerede er en måned eller flere årtier gammel. Nogle mennesker er fløde courtesans, mens andre har brug for inspiration fra tid til anden. Heldigvis er der endeløse måder at drille din partner på.

trin

Metode 1
Skabende Mysteri

Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 1
1
Luk døren, når du er klar til en dato. At placere en (midlertidig) barriere mellem dig vil øge sin overraskelse og glæde, når du ser vidunderligt klædt ud og smiler.
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 2
    2
    Overraske ham. Det kunne være noget simpelt, ligesom at købe billetter til en film, han vil se eller en pint af hans yndlingsis. Små overraskelser lejlighedsvis oplyse sit liv og bryde den sædvanlige rutine.
    • Sørg for at lade ham vide, at en overraskelse er på vej. Giv et suggestivt tip, som: "Jeg ville sørge for at du er fri i aften, fordi jeg har lidt noget for dig."
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Trin 3
    3
    Send en krypteret besked. Opfinde en kode han sandsynligvis ikke kan bryde vil holde dig i hans tanker hele dagen, da han forsøger at finde ud af, hvad "Mamoo vrincas br dédice" betyder "Lad os lege!").
    • Anagrammer (ændre rækkefølgen af ​​bogstaver i et ord eller en sætning) er gode til dette.
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 4
    4
    Hviske til ham Det behøver ikke at være alt for veltalende - bare læner sig og siger noget, som han kun hører, skaber en atmosfære af intimitet og kan hjælpe dig med at komme ud af rutinemæssige samtaler. Det kunne være en simpel "Jeg elsker dig" eller et spørgsmål, der ville gøre ham alligevel, som "Vil du tage en tur med mig?"
    • Du kan endda gøre dette, når der ikke er andre i nærheden - endnu bedre!
  • Metode 2
    Viser ham, der elsker ham

Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 5
    1
    Lyt til ham. Når din kæreste taler, skal du stoppe med at lave andre ting og give ham din fulde opmærksomhed. Verden er fuld af distraktioner, fra vores interne bekymringer over vibrationerne i vores mobiltelefoner, men forsøger at forlade disse ting til side og virkelig lytte. Det er sandsynligt, at din kæreste vil føle sig tættere på dig, hvis du ved, at han kan stole på dig.
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Trin 6
    2
    Skriv et brev til din kærlighed. At udtrykke dine følelser fra tid til anden kan lade dig sukke. Læg en note i køleskabet ("God appetit! Elsk dig!") Sæt en i rygsækken eller i sin mappe eller, hvis du kan lide elektronisk kommunikation mere, skal du sende et e-kort på sin Facebook-væg.
    • Husk at holde tilbage er nøglen til en god flirtation: I stedet for at kaste dig selv hos ham hele tiden, prøv at udtrykke dine følelser med et par ord eller sætninger.
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 7
    3

Gå til hans bandrepetition eller fodboldpraksis. At være til stede i de øjeblikke, hvor han laver noget andet, kan være en sjov overraskelse og også en slags give dig et nyt perspektiv på din anden halvdel af appelsinen. Det kan føle sig mere tilskyndet på grund af den interesse, du viser, og hvis ingen ved, du er sammen, vil det have den fordel at have en sød pige fortrække sine øjne på ham foran kolleger.
    • Brug din sunde fornuft, men i nogle tilfælde er det ikke hensigtsmæssigt at have tilskuere, og du kan ende med at blive en uønsket distraktion. Prøv at opdage diskret, hvis du ikke har noget problem, før du kommer frem.
  • Metode 3
    Brug af kropssprog

Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 8

Video: MIN FLIRT BLOKERE MIG!? | lyrics prank |

1
    Læn dig mod ham. Når du sidder ved siden af ​​din kæreste, gør dette for at lade ham vide, at du ikke er bange for at nærme sig, og at du vil tale med ham.
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 9
    2
    Hold øjenkontakt længere. Dine øjne vil sandsynligvis finde hinanden stort set hele dagen eller datoen. Næste gang, når du er i en afslappende situation (spisning, chatter), prøv at holde blikket på ham med vilje længere end normalt. Dette er en af ​​de mest grundlæggende måder, som mennesker bruger til at kommunikere og forbinde.
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Trin 10
    3
    Brug din magiske touch. Touch udløser en kemisk reaktion, som stimulerer ønsket. Dette er en af ​​grundene til, at du skal holde hånden, røre ved hans skulder, når han griner, kysse ham på vej og tilbage og kram ham mens du ser tv.
  • Metode 4
    Være dig selv

Video: SÅDAN FÅR DU PIGEN/DRENGEN DER IKKE VIL HAVE DIG

Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 11
    1
    Vær sikker på. Intern tillid er en bemærkelsesværdig attraktiv egenskab, og derfor er det utvivlsomt den første og eneste lov om flirting. Men lad os være klare: "Tillid" betyder ikke arrogance. Det betyder, at du ved, hvem du er, og at du er fortrolig med det og indarbejder dine positive egenskaber uden at fortryde dem for meget.
    • Hvis du ikke er meget sikker, skal du overveje at opbygge din selvtillid. At føle sig godt om dig selv i alle aspekter af livet, ikke kun i dit forhold.
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 12
    2
    Tilføj nogle vittigheder til dit repertoire. At fortælle en dum joke eller sige at sjov sætning på det rigtige tidspunkt kan være en god måde at bryde isen, især hvis du understreger din kæreste maskulinitet. For eksempel, hvis du ved et uheld snuble og falder på ham, kommentere, "Wow, din bryst er så fast, at jeg troede jeg ville ramme muren!"
  • Billede med titlen Flirt With Your Boyfriend Step 13
    3
    Hvis alt andet fejler, ville de grine sammen. Dine forsøg på at introducere noget nyt for forholdet kan begynde at grine, men rolig: det er en naturlig reaktion, at status quo er blevet brudt. Lader med ham hjælper med at sætte tingene i spil og forstærker forbindelsen mellem dig.
  • Kilder og citater

Se mere ... (8)
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com