Hvordan man reagerer på en drengs flirt

Mange piger ved ikke, hvordan man skal reagere på en fyrs flirt. Denne artikel beskriver måder at reagere på.

trin

Billedets titel Reagere til en fyr` class=
1
Lær at acceptere et kompliment. Hvis en fyr siger noget om hans udseende, skal du ikke bare ignorere det, håndtere det. Smil og si tak - jeg har sagt nok. Hvis du vil være noget mere, skal du kigge lidt på det (det er meget vigtigt, at du har et behageligt udtryk på dit ansigt) som om du tjekker det. Ligesom du så ham lige. Giv et sexet lille smil og sig noget tilbage.
  • Billedets titel Reagere til en fyr` class=
    2
    Hvad vil du have, at han tænker? Hvis du er interesseret, kan du sparke dig selv. Hvis du bare nyder din opmærksomhed, skal du ikke bekymre dig, men moderat og kun når du tager initiativet. Vil du se charmerende og selvsikker, sød og charmerende eller genert og bedårende? Hvis du flirter, kan du nyde det med vilje. Hvis dit mål er sødt og følsomt, minimerer du flirt og lad det tage kontrol, men husk at være modtagelig. Hvis du er genert, bide din læbe og se genert til siden, og hvis han kan lide det, vil han fortsætte med at prøve.
  • Billedets titel Reagere til en fyr` class=
    3

    Video: Hvilken youtuber vil jeg være kærester med?



    Hvis han beder om din telefon, skal du først beslutte, om du virkelig vil have ham til at have det. Det er klart, uanset hvad du har arbejdet ud, og han er interesseret. gør det ikke betyder at han vil ringe til dig, han kan bare være nysgerrig. Vær rolig og giv nummeret, eller lad det forsøge lidt mere. Hvis du føler dig ondskabsfuld, skal en af ​​dine venner give dig deres nummer "uden at vide", og han vil sende dig en besked, og du kan handle overrasket.
  • Billedets titel Reagere til en fyr` class=
    4
    Hvad er hans hensigter? Find ud af (men vær ikke besat) hvis han har en kæreste. Hvis han har en kæreste, lad han ikke forråde hende. Lad ham vælge og (gør sig klar, piger) måske "han er ikke så meget i orden". Find ud af om han har et ry for catcher, og hvis han har, pas på og ikke falde ind i hans.
  • Billedets titel Reagere til en fyr` class=

    Video: DENGANG JEG VAR MODEL!

    5
    Hvis han stopper at flirte, Glem det ikke. Hvis han har sin telefon og aldrig sender en besked, Glem det ikke. Hvis han har en alvorlig kæreste, Glem det ikke. Bare lad det gå. Du kan ikke gå glip af det, du aldrig havde.
  • tips

    • Du må ikke handle obsessivt, fordi han vil føle sig utilpas eller tror du er mærkelig.
    • Introducer dig selv som du vil se. Hvis du ikke taler højt, skal du ikke grine højt for opmærksomhed. Hvis du er sjov, må du ikke holde din mund lukket og forsøge at være væk fra krogen.
    • Bliv i god hygiejne. Sørg for, at du har en dårlig lugt eller dårlig ånde før du forlader huset. Løs det. Vær ren. Børst dit hår, så lad det være. Se på din makeup, og lad det være.
    • Hvis du babble, skal du ikke panik eller sige noget dumt. Bare slappe af og smil. Ingen kan sige, at dette er dumt.
    • Klæd dig og handle inden for din komfortzone.
    • Vær tilgængelig. Lad dine arme være krydsede, smil, grine og være åbne for gruppen. "Inviter" fyre at flirte ved hjælp af kropssprog og bloker ikke selv. Rør lidt i håret, slapp af og lad dig selv bemærkes.
    • Tænk på den type dreng du vil tiltrække. Følg den måde, du vil have ham til at handle.
    • Vær rolig og vær ikke dum med ham.

    advarsler

    • Bliv ikke forelsket i fyren for hurtigt - han kan bare være en flirt.
    • Staar ikke på ham, han må fortvivle. Bare hold dig afslappet og simpelt, se det fra tid til anden og se derefter den anden vej hurtigt. Måske kan jeg flytte mit hår, mens jeg gør dette.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com