Sådan laver du et tøjudvekslingsparti

Et tøjudvekslingsparti kan være meget sjovt og en fantastisk måde at forny din garderobe på. Her er nogle ting at vide, før du begynder:

trin

Billede med titlen Hold et modebytte-parti Trin 1
1
Beslut dato for din fest og invitere alle, der kunne være interesserede, og hvem du har, med kølige tøj. Den bedste måde at gøre dette på er med en email. I e-mailen får alle til at forstå festenes moral. For eksempel:

Hej, mode mennesker! Jeg tror, ​​jeg har brug for nogle nye tøj, men jeg ville ikke bruge penge, så jeg besluttede at lave en KLÆDEPART! Jeg ville gerne gøre dette efter at have set på min garderobe og indset, at jeg har mange gode stykker, men jeg vil ikke bruge dem længere. Og nogle af jer må elske det! Så, hvis du også vil ændre din garderobe, book lørdag aften, starter kl 5:30. Bringe så mange tøj som muligt - jo mere du bringer, desto mere vil det tage! Vask og stryg alle varer. Og vær venlig at bekræfte!
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 2
    2
    Lav tre "værdi" bunker på gulvet eller på et bord. Opdel mellem billig, en halv-billig og dyr.
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 3
    3
    Opret billetter til hver stak - plus eller minus 20 for hver. Sørg for, at du giver plads til, at folk kan sætte deres navne på. En god ide er at vælge post-it med forskellige farver, en for hver bunke.
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 4
    4
    Når dine gæster ankommer, skal hver person placere deres varer i den stack, de mener er passende. For hver anbragt vare skal du give en tilsvarende billet og sige at sætte navnene på dem.
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 5
    5
    Når alle ankommer, beder dem om at sætte billetterne i en kasse


  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 6
    6
    Sæt nogle seje musik til at hjælpe med feststemningen.
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 7
    7
    Tag billetkassen og ryst den. Tag en af ​​billetterne (eller vælg nogle tilfældige personer til at gøre dette).
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 8
    8
    Hver billet, du får, vil have et navn og en farve. Så hvis for eksempel billetten siger ANA og MID-BARATO, kan Ana hente noget fra "halv-billig" stakken.
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 9
    9
    Når Ana vælger, kan hun sidde og cyklen gentager sig.
  • Billedbetegnelse Hold et Fashion Swap Party Trin 10
    10
    Hvis Ana vælger noget, som en anden person ønsker, kan den anden person forsvare sig selv. I så fald kan du lave et spil til at vælge hvem der får objektet. Der er mange spil! Se tipsene.
  • tips

    • Spil til at bestemme hvem der tager objektet:
      • Sten, papir og saks.
      • Word Association Games. For eksempel vælger nogen et tema, og deltagerne skal sige noget relateret til temaet på mindre end 5 sekunder. Den, der ikke lykkes, taber først. Kan ikke gentage ordene!
      • Spil af terninger.
      • Charades.

    advarsler

    • Nogle mennesker bliver meget forstyrrede, når de tager meget gode ting og forlade med nogle ikke så gode. Lad alle vide, at dette skal være sjovt, og at ingen bør tage det for alvorligt!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com